❤️Testene våre❤️

Tok siste testen jeg har i dag, vurderer nesten å bestille flere, for streken på den jeg tok i dag var ikke noe sterkere enn de jeg har tatt siste to dagene. Blir samtidig litt smågal av dette. Vis vedlegget 412973
Jeg synes den ser sterkere ut jeg da, men kan være bildet?

Jeg tok min siste i går og jeg dro rett på butikken for å kjøpe fler fordi jeg ble ikke tilfredsstilt nok, haha

Jeg synes den ser sterkere ut jeg da, men kan være bildet?

Jeg tok min siste i går og jeg dro rett på butikken for å kjøpe fler fordi jeg ble ikke tilfredsstilt nok, haha
Forstår deg så godt! Tror jeg også kommer til å kjøpe alle slags tester snart fra apoteketo_O

Min dagens på morgen. Synes de begynner å bli fine, og jeg føler meg supergravid. Frem til de siste to dagene har jeg vært litt redd for å glede meg og se for meg hvordan det blir, fordi jeg er redd for å bli skuffet. Men jeg har bare kommet frem til at skuffet blir man uansett om den ikke sitter, så jeg er allerede på utkikk etter fine hentesett, litt koselige klær, hekleklær og artige prosjekter. Jeg skal tillate meg å glede meg denne gangen :shy:

Vedlegg

• 25F38B1F-A44A-44BB-B7EB-B1C2ABFC7263.jpeg
    25F38B1F-A44A-44BB-B7EB-B1C2ABFC7263.jpeg
    460,5 KB · Visninger: 113
Min siste strimmel :p tatt på morgenurin

Vedlegg

• 20230823_075743.jpg
    20230823_075743.jpg
    2,4 MB · Visninger: 57
Testen min er en god del svakere i dag enn i går. Mine tester pleier egentlig å være sterkere på 2.urin så jeg skal sjekke det litt senere før jeg går i «panikkmodus». I går var den absolutt sterkest på morgenurin for første gang. Kan det forklares med NOE annet enn en abort?
I går fikk jeg «gravidblære» for første gang og tissa hele tiden, måtte duppe fordi jeg var så trøtt, og puppene mine er fortsatt ganske ømme.

Vedlegg

• 4D3B38CE-A823-46A9-98FD-C6A023804326.jpeg
    4D3B38CE-A823-46A9-98FD-C6A023804326.jpeg
    272 KB · Visninger: 121
Testen min er en god del svakere i dag enn i går. Mine tester pleier egentlig å være sterkere på 2.urin så jeg skal sjekke det litt senere før jeg går i «panikkmodus». I går var den absolutt sterkest på morgenurin for første gang. Kan det forklares med NOE annet enn en abort?
I går fikk jeg «gravidblære» for første gang og tissa hele tiden, måtte duppe fordi jeg var så trøtt, og puppene mine er fortsatt ganske ømme.

Den så litt svakere ut ja. Jeg vet ærlig talt ikke, kan jo være noe feil med testen? Ta en ny test! Håper virkelig dette går bra :Heartred også helt grusomt å gå rundt og bekymre seg!

Tok ingen test i dag. Har blitt litt gal siste dagene av bekymringer og «tenk hvis..» og er inne på forum og leser alle slags «skrekkhistorier». Fikk mannen til å reise på apoteket i går og kjøpe en 25 pk med teststrimler og 2 digitaltester. Tok en av strimlene i går kveld, RFSU. 4+1 i dag. Eller 3+5 i følge menstermin. IMG_9281.jpeg

Den så litt svakere ut ja. Jeg vet ærlig talt ikke, kan jo være noe feil med testen? Ta en ny test! Håper virkelig dette går bra :Heartred også helt grusomt å gå rundt og bekymre seg!
Klarte ikke vente mer, så tok en til etter 40 min. Mulig det var noe galt med testen i dag tidlig ja.. litt roligere nå, kan man si. :shy: :Heartred

Vedlegg

• 4579C62D-9A75-43F8-AC43-2164DCC9BB80.jpeg
    4579C62D-9A75-43F8-AC43-2164DCC9BB80.jpeg
    2 MB · Visninger: 61
Tok ingen test i dag. Har blitt litt gal siste dagene av bekymringer og «tenk hvis..» og er inne på forum og leser alle slags «skrekkhistorier». Fikk mannen til å reise på apoteket i går og kjøpe en 25 pk med teststrimler og 2 digitaltester. Tok en av strimlene i går kveld, RFSU. 4+1 i dag. Eller 3+5 i følge menstermin. Vis vedlegget 413030
Så fin!!:love017

Mange fine tester <3 Jeg tester fortsatt blendahvitt men håpet sitter noen dager til. IKM i dag eller søndag (kommer an på om det er samboeren eller min sin app som har rett).

Åh som jeg krysser fingrene for deg :Heartred og deg også, @Nøttespire!:Heartred
Tusen takk♥️ litt pessimist akkurat nå. Har nettopp blødd en god del(dog i forbindelse meg treg mage).. men føler liksom at alt raset litt da.. håper bare på sterkere strek i morgen

Her er mine tester.. den lyseste er fra 12dpo om morgenen og den som er mørkere fra 13dpo om kvelden. Virker til å være en fin stigning til tross for at jeg småblør. Tør allikevel ikke å glede meg enda har fått store pupper, litt ekstra sliten og murring i korsryggen.

Vedlegg

• IMG_3678.jpeg
    IMG_3678.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 76
  • IMG_3679.jpeg
    IMG_3679.jpeg
    402,2 KB · Visninger: 67
Back
Topp