Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg håper virkelig det. For alle som kommer inn her, egentligKjempefine tester har du jo! Dette går veien!
Synes den er fin jeg, av og til går jo stigninga litt sakte frem til etter ikm11 dpo og skulle ønske testen min var sterke og like fin som deres! Vis vedlegget 412843
Synes den er fin jeg, av og til går jo stigninga litt sakte frem til etter ikm
Fine streker det Gratulerer!Test fra i går og i dag. Ikkje veldig sterk strek, men sterk nok 4+0 i dag Vis vedlegget 412931
Så gøy!! GratulererTest fra i går og i dag. Ikkje veldig sterk strek, men sterk nok 4+0 i dag Vis vedlegget 412931
Tror jeg ville sendt inn klage på den der og tatt en ny en. Aldri vært ut for at de viser 2 forskjellig svar på en å samme testJeg har testet med billigstrimler fra RSFU denne perioden og det har bekymret meg at strekene ikke ble tydeligere. Jeg er nok ekstra bekymret for en ny kjemisk/ sa så er kanskje ekstra var på dette. Tok en metode-strimmel og en ny CB digital. Er jo ikke tvil om at jeg fortsatt har hcg i kroppen… men er litt usikker på hvordan jeg skal tolke antall uker på den digitale Noen som har vært borti lignende?Vis vedlegget 412929
Tenker det betyr lite egentlig. Jeg tar en test til om noen dager for å se om det har bikket over til 2-3 uker. Jeg vet akkurat når eggløsning var og kjente når egget festet seg. Så 1-2 er nok foreløpig det rette svaret. (Testen viste først 1-2 og så hoppet 3+ plutselig frem etterpå)Tror jeg ville sendt inn klage på den der og tatt en ny en. Aldri vært ut for at de viser 2 forskjellig svar på en å samme test