❤️Testene våre❤️

Dagens test hos meg øverst og fra igår nederst :)

Vedlegg

• Snapchat-152488277.jpg
    Snapchat-152488277.jpg
    718,3 KB · Visninger: 24
Jeg har testet med billigstrimler fra RSFU denne perioden og det har bekymret meg at strekene ikke ble tydeligere. Jeg er nok ekstra bekymret for en ny kjemisk/ sa så er kanskje ekstra var på dette. Tok en metode-strimmel og en ny CB digital. Er jo ikke tvil om at jeg fortsatt har hcg i kroppen… men er litt usikker på hvordan jeg skal tolke antall uker på den digitale Noen som har vært borti lignende?IMG_9963.jpeg

Jeg har testet med billigstrimler fra RSFU denne perioden og det har bekymret meg at strekene ikke ble tydeligere. Jeg er nok ekstra bekymret for en ny kjemisk/ sa så er kanskje ekstra var på dette. Tok en metode-strimmel og en ny CB digital. Er jo ikke tvil om at jeg fortsatt har hcg i kroppen… men er litt usikker på hvordan jeg skal tolke antall uker på den digitale Noen som har vært borti lignende?Vis vedlegget 412929
Tror jeg ville sendt inn klage på den der og tatt en ny en. Aldri vært ut for at de viser 2 forskjellig svar på en å samme test

Tror jeg ville sendt inn klage på den der og tatt en ny en. Aldri vært ut for at de viser 2 forskjellig svar på en å samme test
Tenker det betyr lite egentlig. Jeg tar en test til om noen dager for å se om det har bikket over til 2-3 uker. Jeg vet akkurat når eggløsning var og kjente når egget festet seg. Så 1-2 er nok foreløpig det rette svaret. (Testen viste først 1-2 og så hoppet 3+ plutselig frem etterpå)

Tok en digital nå i kveld, har kjent mindre på symptomer i dag (kanskje fordi jeg har ligget på sofaen absolutt hele dagen!?) Og nå har jeg bare en strips igjen og den vil jeg ta i morgen. Fikk 2-3 på digital! Er 3+3 eller 3+6, 12 dpo.

Vedlegg

• IMG_9264.jpeg
    IMG_9264.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 67
Tok siste testen jeg har i dag, vurderer nesten å bestille flere, for streken på den jeg tok i dag var ikke noe sterkere enn de jeg har tatt siste to dagene. Blir samtidig litt smågal av dette. IMG_9265.jpeg

Back
Topp