Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var sterk og fin4+1, men jeg tror jeg sier meg ferdig med testing nå
Vis vedlegget 413110
Hvem dpo er første test fra?Bra stigning syns jeg
Jeg vet ærlig talt ikke, viss jeg skal gå utifra mensen og 28 dagers syklus er det vel 16 dpo, men jeg ammer og har ikke hatt stabil syklus ennå, forrige var på 45 dager. Jeg hadde litt eggløsningsymptomer ca 10 dagene før positiv test, så antar at jeg var 9, 10 eller 11 dpo. Har gjettet at jeg er ca 3+6 i dag, men får vel ikke vite før ulHvem dpo er første test fra?
Burde jeg latt være og. For det er bare innmari slitsomt… men så klarer jeg jo heller ikke å la væreVis vedlegget 413281
Håper jeg får være her med dere 10 dpo i dag, første pp etter MA i juni. Jeg sammenlikner ikke stigning sånn som mange andre, annet enn cb digital, da det stresser meg veldig.
Ser den Man må bare gjøre det som passer en selv. Vanligvis liker jeg å ha kontroll og å vite mest mulig, men akkurat med svangerskap tenker jeg at det er utenfor min kontroll uansett. Det hjelper meg lite å nistirre på stigningen, og gjør meg bare redd og usikker. Så da lar jeg væreBurde jeg latt være og. For det er bare innmari slitsomt… men så klarer jeg jo heller ikke å la være