❤️IKM uke 48❤️

Siden kroppen styrer på og jeg har fått ømme pupper (noe jeg kun har hatt ved graviditet) så måtte jeg bare ta en gtest. Første testen var det en liten bit som var borte fra testen så måtte ta to stk. begge viste en strek.. ikke så veldig tilstedet etter tiden men innenfor tiden var den der. :confused004 Kan man få skygge/strek hvis man har el? Og tempen enda er lav, ikke hatt noe økning.
1731592537091.jpeg

1731592488719.jpeg

Pleier å bli supermenneske, får masse energi og får unnagjort mye forfallende oppgaver. På EL-dagen må jeg tisse mye og blir ofte oppblåst ellers lite endring. Føler meg ofte veldig varm uten at tempen tilsier det type hetetoktaktig. Ble faktisk litt på gråten her på CD22 men litt tilfeldig tipper jeg siden vi lever på null søvn for tiden og mini nektet å sove :wtf:
Ikke sant, sånn hadde jeg det i forrige uke/helga. Men ser på symptomene mine sist graviditet også at jeg ble deprimert ++

Siden kroppen styrer på og jeg har fått ømme pupper (noe jeg kun har hatt ved graviditet) så måtte jeg bare ta en gtest. Første testen var det en liten bit som var borte fra testen så måtte ta to stk. begge viste en strek.. ikke så veldig tilstedet etter tiden men innenfor tiden var den der. :confused004 Kan man få skygge/strek hvis man har el? Og tempen enda er lav, ikke hatt noe økning.
Vis vedlegget 448260
Vis vedlegget 448259
Kan du ta en recap av forrige syklus? Og hvordan var mens? Ser strek opp begge! Og temperaturen forrige syklus, og til nå?

Sniker meg inn her nå. Litt skummelt, gjennomgått 4 SA i år, 2 kjemiske rett etter hverandre på våren og 2 SA i uke 7 to mnd på rad nå i høst.

Lykkelitenn - 26 - B2 - PP11 - EL 13/14/11 - IKM 28/11

Fikk positiv test i går og i dag. Dagens er betydelig sterkere, men siden begge er positive, når kan jeg regne med at eggløsning er? I dag eller i morgen? Venstre test er gårsdagens tatt sent, rundt 22:00 (fikk negativ på ettermiddagen). Høyre er tatt i ettermiddag rundt 16:00.

Vedlegg

• IMG_2332.jpeg
    IMG_2332.jpeg
    434,2 KB · Visninger: 20
  • IMG_2336.jpeg
    IMG_2336.jpeg
    275,1 KB · Visninger: 19
Hei :Heartred
Melder meg forsiktig inn her! Har IKM siste dagen i uke 48, altså 1. desember. Så, håper å få positiv test innen 1. søndag i advent.
Tenk, så koselig med et julemirakel.

EnDrøm25 - 31 - B3 - PP1 - EL 18/11 - IKM 1/12
oppdatert :Heartred

Sniker meg inn her nå. Litt skummelt, gjennomgått 4 SA i år, 2 kjemiske rett etter hverandre på våren og 2 SA i uke 7 to mnd på rad nå i høst.

Fikk positiv test i går og i dag. Dagens er betydelig sterkere, men siden begge er positive, når kan jeg regne med at eggløsning er? I dag eller i morgen? Venstre test er gårsdagens tatt sent, rundt 22:00 (fikk negativ på ettermiddagen). Høyre er tatt i ettermiddag rundt 16:00.
Lagt til! Velkommen :Heartred

Det kan jo virke som peak er i dag (evt i morgen, om den enda et så positiv da). Og igjen, alt etter hvordan syklusen din er, hos meg ville da eggløsning vært dagen etter siste positive, og 1 dpo dagen etter der igjen :) vanskelig å si hvordan det er helt hos deg.

Lang reise på deg! Har du fått noe hjelp mtp historien din?

Det kan jo virke som peak er i dag (evt i morgen, om den enda et så positiv da). Og igjen, alt etter hvordan syklusen din er, hos meg ville da eggløsning vært dagen etter siste positive, og 1 dpo dagen etter der igjen :) vanskelig å si hvordan det er helt hos deg.

Lang reise på deg! Har du fått noe hjelp mtp historien din?
Ikke testet noe lenger enn positiv test tidligere, så ikke godt å si. Hehe.

Ja, fikk progesteron tilskudd før sist SA som skal tas fra EL og deretter bytte til annen type ved positiv graviditetstest. Og henvist til utredning med time neste år :)

Kan du ta en recap av forrige syklus? Og hvordan var mens? Ser strek opp begge! Og temperaturen forrige syklus, og til nå?
sånn så det ut 40 dagene før første mensen etter fødsel 30. nov 23
1731602523498.jpeg

Hadde ikke noe spesielt med temp økning her heller som indikterer el.

Mensen jeg hadde nå varte i 10 dager, bare litt av og på med små blødninger di siste 6 dagene.
1731602766495.jpeg

Hadde en liten spotting cd 12 og 13

God morgen :happy: Krysset i FF kom som bestilt i dag :woot: Alltid deilig med bekreftelse. Prøver å ikke lete etter symptomer, men det er vanskelig å ikke legge merke til tyngdefølelse nederst i magen, føles litt som gangsperr i livmora og så blir følelsen sterkere når jeg beveger meg etter å ha vært i ro lenge. Føler meg i alle fall rolig og har ingen forventninger (enda), så det er bra. Var så skuffa forrige PP når jeg tillot meg å håpe. Kjører motsatt taktikk denne runden :smiley-ashamed004
IMG_1677.jpeg

Velkommen! :Heartred Usikker på EL ser jeg! Temper/tester du, eller bruker du app :happy: La deg inn på usikker
Brukt clearblue monitor, viste lav 11/11 men høy 12/11 å 13/11, greide å forsåve meg kraftig 14/11 så fikk ikke tatt med monitoren men tok med strimmel å da så den slik ut, den som premom har lagt som topp, tok en test noen timer senere på kvelden å den var svakere, tok clearblue monitor som viste høy idag morres å den siste strimmeltesten

Vedlegg

• IMG_1787.png
    IMG_1787.png
    1,5 MB · Visninger: 28
Brukt clearblue monitor, viste lav 11/11 men høy 12/11 å 13/11, greide å forsåve meg kraftig 14/11 så fikk ikke tatt med monitoren men tok med strimmel å da så den slik ut, den som premom har lagt som topp, tok en test noen timer senere på kvelden å den var svakere, tok clearblue monitor som viste høy idag morres å den siste strimmeltesten
Oppdaterer navn, og legger EL til 15.11 om det høres ok ut? Legger deg dermed inn på IKM 28.11

Merkelig syklus denne gang, som forventet forsåvidt. FF er forvirret pga utslag på CBFM på feil tidspunkt og LH-verdier, men grafen rundt EL og DPO ligner mine vanlige verdier så da er jeg antakeligvis på CD25 + 3DPO. Det bumper meg tilbake til IKM uke 47 (egentlig IKM 22/11 med nåværende hormonelle kluss) men gidder ikke det for jeg har bestilt lang lutealfase. Om du gidder kan du endre meg til følgende:

2njee - 29 - B2 - PP6 - EL 12/11 - IKM 26/11

Pga. forvirring rundt tidspunkt for EL har jeg tygget ananas en uke for tidlig så nå er jeg i gang med ananas #2 denne syklusen :happy3

Vedlegg

• IMG_4156.jpeg
    IMG_4156.jpeg
    379,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_4158.jpeg
    IMG_4158.jpeg
    207,3 KB · Visninger: 28
Merkelig syklus denne gang, som forventet forsåvidt. FF er forvirret pga utslag på CBFM på feil tidspunkt og LH-verdier, men grafen rundt EL og DPO ligner mine vanlige verdier så da er jeg antakeligvis på CD25 + 3DPO. Det bumper meg tilbake til IKM uke 47 (egentlig IKM 22/11 med nåværende hormonelle kluss) men gidder ikke det for jeg har bestilt lang lutealfase. Om du gidder kan du endre meg til følgende:

Pga. forvirring rundt tidspunkt for EL har jeg tygget ananas en uke for tidlig så nå er jeg i gang med ananas #2 denne syklusen :happy3
Oppdatert! :Heartred

Er nok bare skygge.. Mener jeg har fått det tidligere også ved eggløsning. Så krysser for at det er el jeg har hatt.
1731667206472.jpeg

Hva effekt har ananas i DPO-land egentlig? Lurer fordi jeg er allergisk, så kan ikke prøve selv, men er det skikkelig lurt å spise? :angelic:

Back
Topp