Ja, veldig!Åja sånn ja, jeg misforsto det er jo litt forvirrende hvis de gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig!Åja sånn ja, jeg misforsto det er jo litt forvirrende hvis de gjør det
Hahaha jeg dauerHerregud, blir det barn av dette så ler jeg! Hentet gubben av jobb, inn i en BOD, men nå er bidraget ordnet
Ja, det hadde hadde vært en morsom "sistemann historie"Dette må det bli baby av Mindel. Tidenes bakgrunnshistorie
Majonestuben haha, du får det sagt! Krysser fingrene for at det blir baby av dette her nå altsåBle visst en morgentur og Men nå proklamerte gubben at majonestuben må være tom Dette er helt ulikt meg og, så håper det er positivt Husker dette fra vi prøvde på nummer 4 faktisk, så krysser fingrene for at det er positivt
Blir spennende å se daHuff! Dette ble en halvveis runde for vår del Mannen bortreist på EL. Og oppi alt styret med mye jobb + hjemme alene med barn har jeg glemt å teste etter EL Så vet ikke helt når den var heller Jeg som er teste-/tempefreak normalt. Tror vi fikk inn aksjer dagen før og to dager før EL. Men hadde ikke EL-smerter utenom bittelitt kvalm/vondt i hodet. Pleier å kjenne det kjempegodt. Har ikke helt troen. Men hadde vært digg om det skjedde nå sånn helt laidback Legger ved de testene jeg heiv inn innimellom slagene. Men har som regel så kort topp at jeg må teste oftere for å få positiv. Tror jeg er rundt 4DPO i dag.
Har ikke merka at du ikke var innmeldt engang Men NÅ er du på plass!Har jo ikke meldt meg inn her en gang, men med en dato kan jeg jo det Men siden alt har vært rart (i positiv forstand) denne syklusen vet jeg jo ikke en gang om jeg har 11 dagers lutealfase lengre. Men tar utgangspunkt i det, det er det jeg har hvert måned.
Mindel - 40 - B7 - PP8 - EL 16/11 - IKM 27/11
Spennende! Hvordan er testene nå?Da krysses alt for at det er eggløsningsdipp i dag aksjene er lagt - to dager siden og i dag
Vis vedlegget 448384
Når bruker du å ha eggløsning? Har ingen erfaring, dessverre!Litt nervøs for at vi ligger annenhver dag med trippel dose letrozol før jeg har tatt UL. Er livredd for at det er typ 7 egg som modner og ganske sterk test i dag sd 9. Har noen fått modnet flere egg på letrozol før?
Kan du være du IKKE har hatt eggløsning og?Huff! Dette ble en halvveis runde for vår del Mannen bortreist på EL. Og oppi alt styret med mye jobb + hjemme alene med barn har jeg glemt å teste etter EL Så vet ikke helt når den var heller Jeg som er teste-/tempefreak normalt. Tror vi fikk inn aksjer dagen før og to dager før EL. Men hadde ikke EL-smerter utenom bittelitt kvalm/vondt i hodet. Pleier å kjenne det kjempegodt. Har ikke helt troen. Men hadde vært digg om det skjedde nå sånn helt laidback Legger ved de testene jeg heiv inn innimellom slagene. Men har som regel så kort topp at jeg må teste oftere for å få positiv. Tror jeg er rundt 4DPO i dag.
Uten letrozol dag 19 ca, med enkel dose letrozol dag 15, men forrige måned måtte jeg ta provera for å starte ny syklus siden jeg ikke fikk eggløsning med enkel letrozol, derfor jeg tar trippel nåNår bruker du å ha eggløsning? Har ingen erfaring, dessverre!
Så denne nå, spennendeJeg slettet den første fra i morges, for jeg har alltid minst positiv når jeg har holdt meg på natta tar egentlig den første testen på urin to. Så for å få sammenligningen mer rett er det fra urin to (og nå i ettermiddag). Men ja, nå forsvant peaken min med ettermiddagens test Så da er nok ikke eggløsning før i morgen?
Erfaringsmessig så kommer eggløsningen den dagen testen blir negativ igjen hos meg, og det er ikke i dag, så da vil jeg tro i morgen? Temper ja, så får se på temperaturen hva fertilitfriend sier fremover det er SÅ kjekt å Tempe når man blir usikker, for den har stort sett svaret jeg kjente litt stikking i morges, men det kan være fordøyelsen og.. og sånn veldig k*t da i går ettermiddag til i dag hehe. Så tenker man får følge instinktene mer enn testeneSå denne nå, spennende
Hadde tenkt eggløsning var i dag eller i morgen. Temper du?