❤️IKM uke 48❤️

1000033712.jpg

Her mener Premom peak var i går, og det stemmer nok. Ikke nok med den bod opplevelsen, men så sinnsykt k*t :bag::hilarious: Tror gubben kunne lukte eggløsning, for jammen ble det ikke en gang til i natt under 12 timer siden sist (i senga denne gang :knegg:). Vi diskuterte om det var best da eller i morges, men begge klarte nå ikke h holder hendene av hverandre, så da ble valget tatt for oss :knegg: Registrerte den omgangen på i dag, for klokken var 1:30. Hva gjør dere med sånt?

Kjent litt stikkinger på min venstre side nå i morges, så det stemmer med eggløsning i dag.

Denne syklusen føles helt annerledes enn de andre, alt mer som "før", med økt sexlyst, mer eggløsningsslim osv. Så håper det er positivt :biggrin

Last edited:
Har jo ikke meldt meg inn her en gang, men med en dato kan jeg jo det :biggrin Men siden alt har vært rart (i positiv forstand) denne syklusen vet jeg jo ikke en gang om jeg har 11 dagers lutealfase lengre. Men tar utgangspunkt i det, det er det jeg har hvert måned.

Mindel - 40 - B7 - PP8 - EL 16/11 - IKM 27/11

Ble visst en morgentur og :sex Men nå proklamerte gubben at majonestuben må være tom :laughing002 Dette er helt ulikt meg og, så håper det er positivt :biggrin Husker dette fra vi prøvde på nummer 4 faktisk, så krysser fingrene for at det er positivt :knegg:
Majonestuben :hilarious: haha, du får det sagt! Krysser fingrene for at det blir baby av dette her nå altså :love7

Huff! Dette ble en halvveis runde for vår del :dead: Mannen bortreist på EL. Og oppi alt styret med mye jobb + hjemme alene med barn har jeg glemt å teste etter EL :bored: Så vet ikke helt når den var heller :hilarious: Jeg som er teste-/tempefreak normalt. Tror vi fikk inn aksjer dagen før og to dager før EL. Men hadde ikke EL-smerter utenom bittelitt kvalm/vondt i hodet. Pleier å kjenne det kjempegodt. Har ikke helt troen. Men hadde vært digg om det skjedde nå sånn helt laidback :joyful::chicken: Legger ved de testene jeg heiv inn innimellom slagene. Men har som regel så kort topp at jeg må teste oftere for å få positiv. Tror jeg er rundt 4DPO i dag.

Vedlegg

• IMG_8343.jpeg
    IMG_8343.jpeg
    85,8 KB · Visninger: 28
Last edited:
Litt nervøs for at vi ligger annenhver dag med trippel dose letrozol før jeg har tatt UL. Er livredd for at det er typ 7 egg som modner :rolleyes: og ganske sterk test i dag sd 9. Har noen fått modnet flere egg på letrozol før?

Vedlegg

• IMG_9741.jpeg
    IMG_9741.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 47
Huff! Dette ble en halvveis runde for vår del :dead: Mannen bortreist på EL. Og oppi alt styret med mye jobb + hjemme alene med barn har jeg glemt å teste etter EL :bored: Så vet ikke helt når den var heller :hilarious: Jeg som er teste-/tempefreak normalt. Tror vi fikk inn aksjer dagen før og to dager før EL. Men hadde ikke EL-smerter utenom bittelitt kvalm/vondt i hodet. Pleier å kjenne det kjempegodt. Har ikke helt troen. Men hadde vært digg om det skjedde nå sånn helt laidback :joyful::chicken: Legger ved de testene jeg heiv inn innimellom slagene. Men har som regel så kort topp at jeg må teste oftere for å få positiv. Tror jeg er rundt 4DPO i dag.
Blir spennende å se da☺️

Har jo ikke meldt meg inn her en gang, men med en dato kan jeg jo det :biggrin Men siden alt har vært rart (i positiv forstand) denne syklusen vet jeg jo ikke en gang om jeg har 11 dagers lutealfase lengre. Men tar utgangspunkt i det, det er det jeg har hvert måned.

Mindel - 40 - B7 - PP8 - EL 16/11 - IKM 27/11
Har ikke merka at du ikke var innmeldt engang :laughing021 Men NÅ er du på plass!

Jeg slettet den første fra i morges, for jeg har alltid minst positiv når jeg har holdt meg på natta :knegg: tar egentlig den første testen på urin to. Så for å få sammenligningen mer rett er det fra urin to (og nå i ettermiddag). Men ja, nå forsvant peaken min med ettermiddagens test :bag: Så da er nok ikke eggløsning før i morgen?

Vedlegg

• Screenshot_20241116_161325_Premom.jpg
    Screenshot_20241116_161325_Premom.jpg
    207,6 KB · Visninger: 31
Litt nervøs for at vi ligger annenhver dag med trippel dose letrozol før jeg har tatt UL. Er livredd for at det er typ 7 egg som modner :rolleyes: og ganske sterk test i dag sd 9. Har noen fått modnet flere egg på letrozol før?
Når bruker du å ha eggløsning? Har ingen erfaring, dessverre!

Kan du være du IKKE har hatt eggløsning og?

Når bruker du å ha eggløsning? Har ingen erfaring, dessverre!
Uten letrozol dag 19 ca, med enkel dose letrozol dag 15, men forrige måned måtte jeg ta provera for å starte ny syklus siden jeg ikke fikk eggløsning med enkel letrozol, derfor jeg tar trippel nå :love017
Så du skulle ha eggløsning i dag, hvordan ligger du an?

Jeg slettet den første fra i morges, for jeg har alltid minst positiv når jeg har holdt meg på natta :knegg: tar egentlig den første testen på urin to. Så for å få sammenligningen mer rett er det fra urin to (og nå i ettermiddag). Men ja, nå forsvant peaken min med ettermiddagens test :bag: Så da er nok ikke eggløsning før i morgen?
Så denne nå, spennende :Heartred
Hadde tenkt eggløsning var i dag eller i morgen. Temper du?

Så denne nå, spennende :Heartred
Hadde tenkt eggløsning var i dag eller i morgen. Temper du?
Erfaringsmessig så kommer eggløsningen den dagen testen blir negativ igjen hos meg, og det er ikke i dag, så da vil jeg tro i morgen? Temper ja, så får se på temperaturen hva fertilitfriend sier fremover :) det er SÅ kjekt å Tempe når man blir usikker, for den har stort sett svaret :knegg: jeg kjente litt stikking i morges, men det kan være fordøyelsen og.. :laughing002 og sånn veldig k*t da :bag: i går ettermiddag til i dag hehe. Så tenker man får følge instinktene mer enn testene :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20241116_173831_FF App.jpg
    Screenshot_20241116_173831_FF App.jpg
    131,8 KB · Visninger: 17
Back
Topp