❤️IKM uke 48❤️

Sånn, da kan jeg oppdatere om at jeg GLEMTE å kjøpe digital :hilarious: Men at jeg så på butikken her jeg bor at de har fått makesure tester, så kjøpte en pakke med slike. Det er ingen strek på testen nå vertfall. I går var det 2 uker siden spiralen datt ut (så jeg i kalenderen) og det er 2 uker og 2 dager siden sist sengehygge. Så da regner jeg med at jeg ikke er gravid. Som var planen :hilarious: Vis vedlegget 449546Vis vedlegget 449547
Ja, det var bra! Du skal gi et resultat såpass etter sengehyggen. Hva skal du gjøre nå da? Sette inn en ny?

Ja, det var bra! Du skal gi et resultat såpass etter sengehyggen. Hva skal du gjøre nå da? Sette inn en ny?
Tror ikke jeg gidder det engang til. Sporadiske blødninger her og der, så plutselig full mens også ikke noe på 2 mnd. Er ikke mulig å planlegge når man må forberede seg for ny mens da. Så mannen får bruke gummi :hilarious:

Sånn, da kan jeg oppdatere om at jeg GLEMTE å kjøpe digital :hilarious: Men at jeg så på butikken her jeg bor at de har fått makesure tester, så kjøpte en pakke med slike. Det er ingen strek på testen nå vertfall. I går var det 2 uker siden spiralen datt ut (så jeg i kalenderen) og det er 2 uker og 2 dager siden sist sengehygge. Så da regner jeg med at jeg ikke er gravid. Som var planen :hilarious: Vis vedlegget 449546Vis vedlegget 449547
Så bra! Hadde ikkje trudd det med dei testane du tok tidligare i veka :pompus:

Så bra! Hadde ikkje trudd det med dei testane du tok tidligare i veka :pompus:
Nei sant! Kan hende det var kjemisk da. Jeg skal jo starte bedrift, så det hadde ikke passet for alt i verden å få en baby til nå. Samboeren min tulla med at han nå blir hjemmeværende pappa på fulltid :hilarious:

Se folkens. Jeg trudde jeg fikk mensen. Og jeg va helt sikker. Begynte til å med på pilla. Har tatt pilla i 6-7 dager nå. Og blødd. Jeg tok en test for gøy idag. Se folkens

Vedlegg

• 20241202_101554.jpg
    20241202_101554.jpg
    2,1 MB · Visninger: 62
Se folkens. Jeg trudde jeg fikk mensen. Og jeg va helt sikker. Begynte til å med på pilla. Har tatt pilla i 6-7 dager nå. Og blødd. Jeg tok en test for gøy idag. Se folkens
Åh, herregud for en overraskelse!! Gratulerer så mye. Nå fikk jeg gåsehud her :wideyed: :shy::Heartpink

Back
Topp