❤️IKM uke 48❤️

Sniker her.. implantasjonsvinduet i livmoren er 6-9 dpo, derfor får de aller fleste «tydelig» positiv test ved 10 dpo. Implantasjon kan skje senere, men da er det dårligere odds og oftere kjemisk dessverre. De som først får positiv 12/13/14 dpo og det går bra har nok hatt eggløsning senere enn de trodde :)
Det stemmer ikke helt det du skriver her. Implantasjon skjer vanligvis mellom 6 og 12 DPO, med et gjennomsnitt på 8–10 DPO. Men, ellers er jeg enig i det du skriver om at jo senere man opplever implantasjon i forhold til eggløsning, jo høyere er sjansen for en kjemisk graviditet :)

Det stemmer ikke helt det du skriver her. Implantasjon skjer vanligvis mellom 6 og 12 DPO, med et gjennomsnitt på 8–10 DPO. Men, ellers er jeg enig i det du skriver om at jo senere man opplever implantasjon i forhold til eggløsning, jo høyere er sjansen for en kjemisk graviditet :)
Ja, så kjekt å få opplyst! Da vet vi ca hvordan det fungerer. Og ja, jeg bruker alltid spørre hvor sikker man er på eggløsningen, for det er vel mer sannsynlig det du sier at det var senere eggløsning, enn senere implantasjon :)

Det står nok litt forskjellig etter hvor man leser. Men forskningen er i alle fall ganske tydelig på at implantasjon etter 9 dpo har veldig mye dårligere odds enn implantasjon tidligere. Mener ikke at hele implantasjonsprosessen er ferdig ved 9dpo, men at den starter mellom 6-9. ikke for alle, men for de fleste.

Har ingen erfaring med rfsu sjølv, men ser jo strek! Clearblue med kryss har eg derimot veldig god erfaring med og den ville nok gitt klart svar. Spennande :wideyed:
Ja har tenkt å ta en i helgen. Akkurat nå kjenner jeg at eksamen må få synke inn litt. Har så mye å gjøre :dead: Har aldri opplevd at spiralen bare detter ut :hilarious:

Ja har tenkt å ta en i helgen. Akkurat nå kjenner jeg at eksamen må få synke inn litt. Har så mye å gjøre :dead: Har aldri opplevd at spiralen bare detter ut :hilarious:
Imponerande at du klarer å vente:hilarious:
Lykke til med eksamenstid! Oppdater oss gjerne når du veit meir :smiley-angelic006

Lykke til med eksamenstid! Oppdater oss gjerne når du veit meir :smiley-angelic006
Tror ikke det gagner meg noe om jeg haster meg å kjøpe en digital en også er den negativ, og om noen mnd så pluuutselig er jeg kommet langt :hilarious: Ikke at det hadde skjedd sikkert, kjenner kroppen min godt :hilarious: Will do :smiley-angelic002

Det lange svaret står mer beskrevet i dagboka, om du orker å lese der! Jeg vet ikke egentlig, mulig jeg har vært uheldig med hvilken gynekolog jeg har vært hos? Virker nesten sånn når jeg hører f.eks. hva Ametyst opplevde, hun er på samme alder. Har aldri vært hos en gynekolog før nå, og hun vil ikke hjelpe oss i alle fall. Mente det ikke var noe å gjøre siden vi ikke var kandidater for IVF.
Sniker litt fra uke 49. Jeg var hos gyn da jeg slet på noe kort lf (tr kom på dag 10 og 11 etter el, så lf på 9 og 10dager). Jeg sa klart fra at ivf ikke var aktuelt for oss, og hun ville ha meg til å ta diverse blodprøver for å sjekke at jeg hadde el, og disse tingene. Hun ga meg også resept på progesteron før blodprøver ble tatt, hun mente at det var verdt et forsøk. Så håper du blir møtt på bedre vis hos neste du prøver :Heartred (jeg er 35, blir 36 i februar)

Hei damer!
Jeg har ikke vært aktiv i det hele tatt denne måneden, siden jeg ble så lei av å teste etter eggløsning, og bare fikk negative tester.

I utgangspunktet forventet jeg IKM i dag, og har tatt noen hcg-tester siste uken, siden jeg trodde jeg kjente på noen symptomer. Alt helt blendahvitt.

Men så fikk jeg plutselig masse EL-slim i dag, og tok denne LH-testen nå i kveld:
IMG_4901.jpeg

Så da er jeg bare to uker bak skjema, og får hoppe til køys igjen.

Har vært hyggelig å følge med på testene deres :love7 .Jeg får flytte videre til IKM uke 52 50 tenker jeg.

Last edited:
Hei damer!
Jeg har ikke vært aktiv i det hele tatt denne måneden, siden jeg ble så lei av å teste etter eggløsning, og bare fikk negative tester.

I utgangspunktet forventet jeg IKM i dag, og har tatt noen hcg-tester siste uken, siden jeg trodde jeg kjente på noen symptomer. Alt helt blendahvitt.

Men så fikk jeg plutselig masse EL-slim i dag, og tok denne LH-testen nå i kveld:
Vis vedlegget 449455

Så da er jeg bare to uker bak skjema, og får hoppe til køys igjen.

Har vært hyggelig å følge med på testene deres :love7 .Jeg får flytte videre til IKM uke 52 tenker jeg.
Veldig tydelig eggløsningstest i alle fall! Bra du sjekket :D

Venter fortsatt på TR…IKM i går, ingen tegn hittil. Tok siste utrogestan pille på onsdag, så spent på hvor lenge den utsetter TR.

Sånn, da kan jeg oppdatere om at jeg GLEMTE å kjøpe digital :hilarious: Men at jeg så på butikken her jeg bor at de har fått makesure tester, så kjøpte en pakke med slike. Det er ingen strek på testen nå vertfall. I går var det 2 uker siden spiralen datt ut (så jeg i kalenderen) og det er 2 uker og 2 dager siden sist sengehygge. Så da regner jeg med at jeg ikke er gravid. Som var planen :hilarious:
IMG_9939.jpeg
IMG_9940.jpeg

Back
Topp