❤️IKM uke 48❤️

Hva effekt har ananas i DPO-land egentlig? Lurer fordi jeg er allergisk, så kan ikke prøve selv, men er det skikkelig lurt å spise? :angelic:

Der finnes visstnok bromelain, som er det man er ute etter i ananasen, i pilleform det er gjerne et alternativ? Om det fungerer vet jeg ikke men siden jeg ikke kan drive på med noe støttemedisiner eller lignende siden jeg ammer så prøver jeg ulike kjerringråd. Denne syklusen har jeg altså tygget på ananas i alt for mange dager men tanken er å spise i dagene 1-5 DPO også har jeg tatt 1 ss linfrø og 1 ss gresskarfrø (for å fremme østrogen) fra CD1 og frem til EL, deretter 1 ss sesamfrø og 1 ss solsikkefrø (for å fremme progesteron) fra EL og resten av syklusen. Det heter seed cycling. Ananas plukket jeg opp i en IKM-gruppe her inne der det var mange som plutselig ble gravide samtidig som de spiste ananas. Sistnevnte ble jeg tipset om gjennom fertilitetslesing (fertility reading) så skikkelig kjerringråd :p

sånn så det ut 40 dagene før første mensen etter fødsel 30. nov 23
Vis vedlegget 448282
Hadde ikke noe spesielt med temp økning her heller som indikterer el.

Mensen jeg hadde nå varte i 10 dager, bare litt av og på med små blødninger di siste 6 dagene.
Vis vedlegget 448283
Hadde en liten spotting cd 12 og 13
Ja, det var jo ikke noen øyeblikkelig "her kunke det skjedd" i dette egentlig! Jeg har ikke hørt at HCG tester slåt ut på LH, har noen andre det?! Blir spennende å se fremover nå da! Har du testet idag? Enten med ene eller andre?

Og jeg ventet ikke eggløsning før neste helg, men her ser det som ut som den kommer NÅ :bag: Og vi har ikke fått lagt inn aksjer på en uke, det er helt krise.. Får ordnet i dag, men er jo helt på utur, alt ble jo feil nå :knegg::arghh:

Aldri hatt eggløsning så tidlig, så ble jo helt feil for meg.. :bag: :knegg:
Jeg tenker jo at der er positivt å ha EL ca 2 uker inn, det er jo midt i det som bør være en normal syklus. Stress at aksjene må legges umiddelbart, men kanskje det er et veldig godt tegn på at syklusen normaliserer seg? ❤️ at sjansene øker :happy:

Jeg tenker jo at der er positivt å ha EL ca 2 uker inn, det er jo midt i det som bør være en normal syklus. Stress at aksjene må legges umiddelbart, men kanskje det er et veldig godt tegn på at syklusen normaliserer seg? ❤️ at sjansene øker :happy:
Ja, det er ikke normalt for meg, men ja, normalt for andre - så det er jo kjempe kult da, å få oppleve :knegg::happy: Men blir det for sent med aksjer i dag? Jeg er redd vi må vente til midnatt også.. Nå vet jeg vil ingenting om hvordan testene utvikler seg, men jeg bruker å ha en dag det teststreken er sånn "kjempe positiv". Så mulig den dagen kommer i morgen.

Og ja, med en slik eksemplarisk eggløsning så følger det jo selvsagt med skyhøye forhåpninger - om vi får lagt inn aksjer that is :happy112

Kan jeg melde meg inn her litt på tampen? Jeg er på pp 9 etter en senabort i uke 19, så jeg blir nok ikke veldig aktiv, siden jeg er veldig lei dette her:love017 men dette er siste naturlige pp før IVF, så litt hyggelig å være med i en gruppe selvom:Heartred

Gravid - 26 - B2 (B1 døde i magen) - PP9 - EL 19.11 - IKM 26.11

Ja, det er ikke normalt for meg, men ja, normalt for andre - så det er jo kjempe kult da, å få oppleve :knegg::happy: Men blir det for sent med aksjer i dag? Jeg er redd vi må vente til midnatt også.. Nå vet jeg vil ingenting om hvordan testene utvikler seg, men jeg bruker å ha en dag det teststreken er sånn "kjempe positiv". Så mulig den dagen kommer i morgen.

Og ja, med en slik eksemplarisk eggløsning så følger det jo selvsagt med skyhøye forhåpninger - om vi får lagt inn aksjer that is :happy112
Tenker at det ikke er for sent jeg ❤️ så lenge dere får det gjort er det jo en sjanse. Om testen er positiv i dag er jo el om 12-48 timer eller noe ? Ergo er el tidligst i morgen tenker jeg, og i så fall er jo svømmerne på god vei oppover. Krysser fingrene for at denne PP er it! ❤️

Kan jeg melde meg inn her litt på tampen? Jeg er på pp 9 etter en senabort i uke 19, så jeg blir nok ikke veldig aktiv, siden jeg er veldig lei dette her:love017 men dette er siste naturlige pp før IVF, så litt hyggelig å være med i en gruppe selvom:Heartred

Gravid - 26 - B2 (B1 døde i magen) - PP9 - EL 19.11 - IKM 26.11
Du er hjertelig velkommen, og sender mange klemmer :Heartred

Nei, skulle jo tro den sprengte skalaen om den klarte slå ut på hcg :knegg: Nei, det var rart. Måtte ta en slik hcg fra babyplan jeg og i går, lik som du tok, men den slo ikke ute på LH her i alle fall :bookworm:
Kanskje det har noe med at jeg har pcos? Jeg aner ikke, føler alltid det er skygge/streker på mine tester:facepalm:

Jeg har ikke hørt at HCG tester slåt ut på LH, har noen andre det?!
Det har jeg hørt og sett at har skjedd flere og er hvorfor jeg tok både hCG og LH når jeg plutselig fikk utslag på LH-strimmel i to omganger denne syklusen :p

Back
Topp