2njee
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Augustmagi 2025
Hva effekt har ananas i DPO-land egentlig? Lurer fordi jeg er allergisk, så kan ikke prøve selv, men er det skikkelig lurt å spise?
Using Bromelain to Encourage Implantation – One Pineapple Slice at a Time
The bromelain found in pineapple slices can be a great natural enzyme for increasing the chances of implantation.
natural-fertility-info.com
Der finnes visstnok bromelain, som er det man er ute etter i ananasen, i pilleform det er gjerne et alternativ? Om det fungerer vet jeg ikke men siden jeg ikke kan drive på med noe støttemedisiner eller lignende siden jeg ammer så prøver jeg ulike kjerringråd. Denne syklusen har jeg altså tygget på ananas i alt for mange dager men tanken er å spise i dagene 1-5 DPO også har jeg tatt 1 ss linfrø og 1 ss gresskarfrø (for å fremme østrogen) fra CD1 og frem til EL, deretter 1 ss sesamfrø og 1 ss solsikkefrø (for å fremme progesteron) fra EL og resten av syklusen. Det heter seed cycling. Ananas plukket jeg opp i en IKM-gruppe her inne der det var mange som plutselig ble gravide samtidig som de spiste ananas. Sistnevnte ble jeg tipset om gjennom fertilitetslesing (fertility reading) så skikkelig kjerringråd
Seed Cycling for Hormone Balance
A science-based guide to seed cycling for hormone balance. Learn what seeds to use, how it works, and how to incorporate it into your daily routine.
nourishedbynutrition.com