❤️IKM uke 48❤️

Tempen steg i dag som jeg håpet, det kan jo tyde på at EL skjedde som det skulle. Skal prøve å ikke bli gal i DPO-land etterhvert og holde meg til 9 dpo før jeg tester. Føler alltid at alt går til grunne 8 dpo, så jeg gruer meg til den dagen. Skal prøve å fordype meg i skolearbeid i mellomtiden, og håper krysset i FF dukker opp om et par dager til :happy:
Ser veldig bra ut dette!! :signs003

Får du plutselig positiv test? Vanskelig å si, hos meg hadde eggløsning vært flere dager med disse testene. Men vet jo det det ikke er som for veldig mange. Så vanskelig å vite! Men det er jo uansett best (tror jeg?) at svømmerene venter på egget? Ikke omvendt..
Morgen test vs ettermiddags test på CD 14 forrige syklus! Går veldig fort!

Vi tar en runde i kveld, så får vi se

Vedlegg

• IMG_7371.jpeg
    IMG_7371.jpeg
    63,9 KB · Visninger: 22
Jeg blir lei av å teste blindt etter EL og siden EL-slim har kommet og gått siste uken så var jeg litt sånn eh gidder jeg, men jeg gadd heldigvis for toppen var tilsynelatende tidlig i dag så da er det kanskje endelig DPO-land på meg og foreløpig virker det lovende mtp tempen også. Har hvertfall ikke stått på innsatsen den siste tiden :wtf:

Vedlegg

• IMG_4138.jpeg
    IMG_4138.jpeg
    147,8 KB · Visninger: 13
  • IMG_4137.jpeg
    IMG_4137.jpeg
    107,1 KB · Visninger: 13
  • IMG_4140.jpeg
    IMG_4140.jpeg
    390,2 KB · Visninger: 14
Positiv EL-test på morgenen i dag. Så det betyr vel EL i morgen. Det betyr igjen at vi ikke får lagt noen aksjer før søndag siden han først kommer hjem da. Så da er nok løpet kjørt denne gangen. Men det var vi jo forberedt på. Så vi satser veldig på førjulsromantikk med mange aksjelegginger i førjulstiden :happy: :Heartpink

Vedlegg

• Screenshot_20241114_082322_Premom.jpg
    Screenshot_20241114_082322_Premom.jpg
    204,4 KB · Visninger: 0
Back
Topp