❤️IKM uke 48❤️

Takk, skal prøve å ikke henge meg så opp i temperaturen. Krysser fingrene for at vi fikk lagt nok aksjer og på rett tidspunkt. Nå er det bare smøre seg med tålmodighet å håpe at det har klaffet:Heartred
Hvordan ser charten din ut med dagens temperatur? (evt. imorgen Tirsdag om du ikke ser denne før da :D ).

Jeg hadde superhøy topp sist jeg ble gravid, oppe rundt 2,7 tror jeg. Aldri hatt så høye tester etterpå. Men topp er topp, håper jeg. Temper du også?
Ja, håper på det samme!
Nei, har aldri tempet. Har jo blitt gravid raskt hver gang, selv om jeg nå har litt dårlig suksessrate med å komme i mål

Ja, håper på det samme!
Nei, har aldri tempet. Har jo blitt gravid raskt hver gang, selv om jeg nå har litt dårlig suksessrate med å komme i mål
Skjønner ❤️ da håper jeg spira sitter raskt og greit og holder seg der til termin :love017

Hvordan ser charten din ut med dagens temperatur? (evt. imorgen Tirsdag om du ikke ser denne før da :D )
Slik ser den ut etter dagens temperaturmåling. Vet du hvor lang tid det tar før den estimerer når eggløsning har vært?:)

Vedlegg

• IMG_1900.jpeg
    IMG_1900.jpeg
    265,8 KB · Visninger: 13
Da får jeg at eggløsning var på søndag, men det stemmer jo ikke helt med eggløsningstestene?:bag:
Tja, om du ser på CD 15 testen, så er teststreken der fremdeles sterkere enn kontrollstreken (men fargestoffet i testen er litt ulik den på CD 14, men det skal ikke ta noe å si). Ut fra temperaturen så er jeg enig med ff, og det kan godt være ut fra testene og. Vi vet jo ikke akkurat når egget slippes, hos meg virker det å være en dag eller to etter siste mest positive test (og det bekreftes jo av temperaturen for min del), har forstått det slik at noen tenker at eggløsningen er etter første positive test. Men ja det er vanskelig å spå, men ut fra temperaturen kan det se ut som dagen etter siste positive test hos deg?

Da får jeg at eggløsning var på søndag, men det stemmer jo ikke helt med eggløsningstestene?:bag:
Det kan faktisk stemme, ikke alle som får eggløsning dager etter positiv test. Babyplan skriver at det kan gå 24 til 36timer fra positiv test til eggløsning:)

Dagens økning! Ser ut som vi må hive oss rundt altså!:hilarious:
IMG_5060.jpeg

Bildet av forrige test ser tørr ut, sikkert derfor. Tallene kan fort bli helt feil da.
Anbefaler deg å ta bilde til samme tid etter du har duppet den hver gang for å få det mest riktig.
Uansett lavere enn den over der igjen. Men ja, kan være du har rett ang den ene som kanskje er litt tør.

Tja, om du ser på CD 15 testen, så er teststreken der fremdeles sterkere enn kontrollstreken (men fargestoffet i testen er litt ulik den på CD 14, men det skal ikke ta noe å si). Ut fra temperaturen så er jeg enig med ff, og det kan godt være ut fra testene og. Vi vet jo ikke akkurat når egget slippes, hos meg virker det å være en dag eller to etter siste mest positive test (og det bekreftes jo av temperaturen for min del), har forstått det slik at noen tenker at eggløsningen er etter første positive test. Men ja det er vanskelig å spå, men ut fra temperaturen kan det se ut som dagen etter siste positive test hos deg?
Jeg har tenkt at eggløsning var 24-36 timer etter første positive test, men det gir jo mening at det er etter siste positive. Da stemmer det nok at el var på søndag:) Tusen takk for forklaring:Heartred

Det kan faktisk stemme, ikke alle som får eggløsning dager etter positiv test. Babyplan skriver at det kan gå 24 til 36timer fra positiv test til eggløsning:)
Det gir veldig mening. Det stemmer også bedre med Flo appen og estimert el. Jeg føler vi har gjort vårt beste med timingen, så nå får vi bare krysse fingrene og håpe det klaffer!:D

Nå begynner det endelig å skje ting her :gen014
0.94 er faktisk høyeste verdi jeg noen gang har fått! Nå har ikke jeg testa så veldig mange PP-er, men forrige runde testa jeg 4-5 ganger om dagen rundt el, og da maksa den ut på 0.88. Lav og kort topp på meg sikkert. Men så lenge det er eggløsning er jeg fornøyd :smiley-bounce012Har hatt mer elslim denne runden enn før også, det må være et godt tegn!

Vedlegg

• IMG_4798.jpeg
    IMG_4798.jpeg
    263,2 KB · Visninger: 23
Vis vedlegget 448089Hvorfor viser den lavere i dag enn i går, test streken er jo sterkere i dag en i går…
På siste test er kontrollstreken også veldig sterk, og det er den som brukes til å
sammenligne teststreken med tror jeg :bookworm: På den forrige testen er kontrollstreken svakere, så da trengs det sikkert ikke like sterk teststrek for å få et høyt tall :happy:

Back
Topp