❤️IKM uke 48❤️

Ser bra ut dette :D Happy humping :signs003
Takk ❤️ ser i Premom at jeg hadde 3 døgn med høye tester sist og peak mot slutten o_O hadde trodd testen i dag tidlig skulle være enda tydeligere positiv, så jeg mistenker stigende LH fremdeles. CD16 i dag, spent på om EL blir CD17 som sist eller 18. Men ting skjer jo, så det er bra :shy:

Lurer meg inn her, da EL kom et par dager senere en jeg trodde ❤️

Mammsn - 33 - B4 - PP3 - EL 11/11 - IKM 25/11

Hvordan går det med søken etter EL, damer?:Heartred

Her går det trått, også så jeg i dag tidlig at jeg bare har 2(!!) eggløsningstester igjen! Så kastet meg rundt og bestilte nye fra babyplan, men kan jeg bruke andre i mellomtiden? Eller blir det feil? Forventer EL den 15. egentlig, men tror den kommer litt før, og vil jo ikke misse den!! :dead:

Vedlegg

• IMG_7324.jpeg
    IMG_7324.jpeg
    277,1 KB · Visninger: 26
Hvordan går det med søken etter EL, damer?:Heartred

Her går det trått, også så jeg i dag tidlig at jeg bare har 2(!!) eggløsningstester igjen! Så kastet meg rundt og bestilte nye fra babyplan, men kan jeg bruke andre i mellomtiden? Eller blir det feil? Forventer EL den 15. egentlig, men tror den kommer litt før, og vil jo ikke misse den!! :dead:
Å nei, det var typisk.. Om du uansett må ha nye fra butikken/apoteket, så ville jeg ordnet det allerede i dag, og tatt en i dag, så vet du utgangspunktet :happy:

Hei:happy: Her venter jeg enda på testene fra babyplan som jeg bestilte 30.oktober. Super kjipt at de ikke har kommet for jeg skulle gjerne brukt de til testing etter EL. Jeg har dermed testet med tester fra normal, og idag kjøpte jeg tester fra metode (apotek1). Det funker å legge de inn i appen, men liker babyplan sine tester best. Stoler ikke helt på andre tester enn babyplan. Så håper de kommer snart :wideyed:
IMG_9141.png

Så langt ikke spesielt høyt utslag. Håper på EL de neste dagene :)

Har kun tempen å gå utifra enn så lenge. Kjentes ut som at jeg hadde (eller iallfall et forsøk) eggløsning på fredag. Glemte å kjøpe el tester på lørdag, så må få kjøpt i dag så får jeg bare prøve å følge litt med.

Tempen er enda på vei nedover, leste ett sted at den går ned før den går opp etter el?

1731327513562.jpeg

Da har testene begynt å øke, håper det forblir sånn! De siste syklusene har de økt, for så å falle igjen flere gang før den har nådd peak. Legger ved temp charten min også :happy:
IMG_5057.jpeg
IMG_5058.jpeg

Peak på EL-test i dag. Synes det er litt merkelig fordi i PP1 hadde jeg peak på 1,72! I PP2 peak på 2,18. PP3 peak på 1,60. Denne PP har jeg peak på 1,03? Er det dumt? :dead:
Har også hatt veldig høye LH-verdier over flere dager i PP2 og PP3, opptil 3 døgn. (PP1 rakk jeg bare teste toppen og vet derfor ikke om de var høye før peak). Denne gang har toppen vært knappe 24 timer. Er det positivt fordi egget slapp «enklere» eller raskere enn tidligere PP? Bedre kvalitet på egget? Eller en irrelevant detalj? :dontknow
Har også pleid å ha veldig mye hormonelt og stygt akne (sånn som uheldige tenåringer kan få :bag:) i forbindelse med EL, denne runden har jeg så og si ingenting. Fineste huden jeg har hatt på så lenge jeg kan huske.
Er dette positive endringer og gode tegn, hva tenker dere som har orket å lese alt dette? :hilarious: :dontknow Temper også, så jeg får se om noen dager om temp bekrefter EL eller ei :smiley-angelic001
Aksjer kvelden dagen før i går og i dag tidlig, så vi bør ha truffet greit. Skal fortsette å ta EL-tester for å være sikker på at det ikke kommer en eventuell ny topp.

Eggløsning er jo ofte dagen etter positiv eggløsningstest, så om vi tar utgangspunkt i cd 14 eller 15, gir det eggløsningsdag cd 15 eller 16, og du vil ikke se det på temperaturen på et par dager det det. Det er ofte lettere å se tendensen over tid, enn å se på temperaturene fra en dag.
Takk, skal prøve å ikke henge meg så opp i temperaturen. Krysser fingrene for at vi fikk lagt nok aksjer og på rett tidspunkt. Nå er det bare smøre seg med tålmodighet å håpe at det har klaffet:Heartred

Peak på EL-test i dag. Synes det er litt merkelig fordi i PP1 hadde jeg peak på 1,72! I PP2 peak på 2,18. PP3 peak på 1,60. Denne PP har jeg peak på 1,03? Er det dumt? :dead:
Har også hatt veldig høye LH-verdier over flere dager i PP2 og PP3, opptil 3 døgn. (PP1 rakk jeg bare teste toppen og vet derfor ikke om de var høye før peak). Denne gang har toppen vært knappe 24 timer. Er det positivt fordi egget slapp «enklere» eller raskere enn tidligere PP? Bedre kvalitet på egget? Eller en irrelevant detalj? :dontknow
Har også pleid å ha veldig mye hormonelt og stygt akne (sånn som uheldige tenåringer kan få :bag:) i forbindelse med EL, denne runden har jeg så og si ingenting. Fineste huden jeg har hatt på så lenge jeg kan huske.
Er dette positive endringer og gode tegn, hva tenker dere som har orket å lese alt dette? :hilarious: :dontknow Temper også, så jeg får se om noen dager om temp bekrefter EL eller ei :smiley-angelic001
Aksjer kvelden dagen før i går og i dag tidlig, så vi bør ha truffet greit. Skal fortsette å ta EL-tester for å være sikker på at det ikke kommer en eventuell ny topp.
Ingen svar, men så spennende! Gleder meg til fortsettelsen! :Heartred

Sniker! Lurer litt på det samme. Har også hatt veldig høye topper tidligere. Da jeg ble gravid i september var toppen på rett under 2, men det endte jo i MA. Men så kan jo problemet ha vært noe annet enn egget selvfølgelig. Denne runden var toppen på under 1. Spent på hvordan det kommer til å gå

Sniker! Lurer litt på det samme. Har også hatt veldig høye topper tidligere. Da jeg ble gravid i september var toppen på rett under 2, men det endte jo i MA. Men så kan jo problemet ha vært noe annet enn egget selvfølgelig. Denne runden var toppen på under 1. Spent på hvordan det kommer til å gå
Når er din IKM? 47? Spent på deg, om EL kom og at du kan bli gravid igjen fort ❤️

Hei… jeg synes dette er vanskelig. Hvordan tolker dere disse, og hva tenker dere?
Hvor lang syklus pleier du å ha? Når pleier du å ha eggløsning? Jeg tolker testene dine som om EL nærmer seg, uten at jeg kan si noe sikkert :happy:

Ja, 21/22 november hvis alt er som normalt. Veldig spent selv! Håper lav topp er positivt for oss begge :Heartred
Jeg hadde superhøy topp sist jeg ble gravid, oppe rundt 2,7 tror jeg. Aldri hatt så høye tester etterpå. Men topp er topp, håper jeg. Temper du også?

Hei… jeg synes dette er vanskelig. Hvordan tolker dere disse, og hva tenker dere?
Det kan hende testene blir bittelitt sterkere i morgen (og da eggløsning på Onsdag, 1 DPO på Torsdag), men det kan og være at dette er din topp - må nesten bare se hvordan eltestene er imorgen :)

Takk ❤️ ser i Premom at jeg hadde 3 døgn med høye tester sist og peak mot slutten o_O hadde trodd testen i dag tidlig skulle være enda tydeligere positiv, så jeg mistenker stigende LH fremdeles. CD16 i dag, spent på om EL blir CD17 som sist eller 18. Men ting skjer jo, så det er bra :shy:
Hvordan har testene vært utover dagen?

Back
Topp