❤️IKM uke 48❤️

Jeg har en fot innenfor her og, vet ikke om eggløsningen fortsetter å komme senere og senere, eller om den kommer mer normal tid (meg tid) denne måneden. Om sistnevnte blir IKM i slutten av uke 48, om den blir som sist et det 49. Så avventer litt med datoer. Men kan jo skravle i mens, praktisk talt hele forrige ikm gruppen henger jo her så :angelic:

Jeg har en fot innenfor her og, vet ikke om eggløsningen fortsetter å komme senere og senere, eller om den kommer mer normal tid (meg tid) denne måneden. Om sistnevnte blir IKM i slutten av uke 48, om den blir som sist et det 49. Så avventer litt med datoer. Men kan jo skravle i mens, praktisk talt hele forrige ikm gruppen henger jo her så :angelic:
Heng her med oss du❤️

Jeg vil gjerne ha deg her :love017 I alle fall til skravling ❤️ håper EL kommer til normal tid nå! Spent her, stort sprang mellom CD12-CD17.

Dessverre ikke helt sosialt akseptert, selv om det bør være opp til hver enkelt hvor lenge man vill amme :Heartpink Åj, så spennende. Får håpe det går for deres del, stor overgang :HeartpinkDet er himla tungt å kutte ned på ammingen ja. Både for meg og Lillemor, det er jo så koselig. Men om det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid så er det på tide. Er jo også helt greit at vi reduserer litt på ammingen på natterstid, vill jo gjerne sove mer enn tre timer sammenhengende :hilarious: Men å kutte kveldsammingen sitter langt inne enda kjenner jeg..
Enig. Vi måtte jobbe veldig for å få ammingen til å fungere, så det har vært ekstra vanskelig å sette strek. Det var deilig når vi gikk ned til kun kveldsamming i alle fall, er slit når de hele tiden vil henge på om natta :hilarious: Kan du ikke trappe ned til kveldsamming og se hvordan det går, før dere avslutter helt? Det er jo mange som blir gravide mens de ammer også ❤️

Blør litt enda:bag:
Spørs når EL kommer her da:confused:
1730885260593.jpeg

Ja, det var lang mens, Lilemo123! Forhåpentligvis har ikke det noe å si :happy: når begynner du eltesting?
Har roet seg i dag, så satse på det ikke kommer noe mer nå☺️ Jeg vet ikke helt om jeg skal teste pga pcos. Sist jeg ble gravid så hadde jeg så mye tegn til EL at det var ikke tvil, så la inn aksjer når det var mye el slim. Tempet da også, så fikk det bekreftet iallfall.
Hvis jeg skal prøve el testing, holder det med 1 gang om dagen?

Har visst fått EL allerede :oops: Noen som har erfaring med at den kommer tidligere etter kjemisk? Og har det i såfall vært et godt tegn? Må nok bytte IKM gruppe også..

Hvordan går det med dere?:love017 Noen som kjenner tegn på el?:)

Her har sex lysten økt, små murringer i venstre siden og kvalme:woot: Tempen er litt på vei nedover også, så tenker jeg skal ta en el test i dag bare for å se.

Dette er første gang jeg har tatt el tester og temperatur. I følge el test jeg tok når jeg sto opp i dag, ser det ut som at eggløsning nærmer seg, men skjønner dere noe av temperaturen?:anyone Jeg var litt snar å ta bildet av eggløsningstesten. Derfor ligger den to ganger:)

Vedlegg

• IMG_1867.jpeg
    IMG_1867.jpeg
    286,8 KB · Visninger: 28
  • IMG_1866.png
    IMG_1866.png
    828,7 KB · Visninger: 27
Dette er første gang jeg har tatt el tester og temperatur. I følge el test jeg tok når jeg sto opp i dag, ser det ut som at eggløsning nærmer seg, men skjønner dere noe av temperaturen?:anyone Jeg var litt snar å ta bildet av eggløsningstesten. Derfor ligger den to ganger:)
Du har i hvertfall positiv EL test da, så EL er vel i morgen da? :happy: Min temperatur svinger også en del, trenger ikke bety noe som helst da, men kan være litt vanskelig å lese charten da. Den trenger 3 dager for å bekrefte EL, så gi det litt tid :)

Her har sex lysten økt, små murringer i venstre siden og kvalme:woot: Tempen er litt på vei nedover også, så tenker jeg skal ta en el test i dag bare for å se.
Her går det bra :D Venter forhåpentligvis EL i neste uke, og håper EL testene fra babyplan kommer snart. Bestilte tester 30.oktober og den første pakken ble borte i posten, så håper pakke nr.2 kommer fram innen mandag. Har prøvd å teste med normal tester, men stoler ikke helt på de. Liker babyplan best :D Merker foreløpig økt sexlyst, men har ingen andre symptomer på EL og helt negativ EL test, så blir spennende å se når den eventuelt kommer. Er min første PP etter p-pille stopp, så jeg aner ikke hvordan denne syklusen blir :)

Her går det bra :D Venter forhåpentligvis EL i neste uke, og håper EL testene fra babyplan kommer snart. Bestilte tester 30.oktober og den første pakken ble borte i posten, så håper pakke nr.2 kommer fram innen mandag. Har prøvd å teste med normal tester, men stoler ikke helt på de. Liker babyplan best :D Merker foreløpig økt sexlyst, men har ingen andre symptomer på EL og helt negativ EL test, så blir spennende å se når den eventuelt kommer. Er min første PP etter p-pille stopp, så jeg aner ikke hvordan denne syklusen blir :)
Spennende å se hvordan denne syklusen blir da :smiley-bounce012 satse på el kommer neste uke!:D
Veldig usikker her også om hvordan denne syklusen blir. Foreløpig virker det som det jobbes veldig allerede, kjenner det sykt mye i rygg og mage:nailbiting:

Her er EL-slim begynt å komme, bruker å ha det i ca. 1 uke. Så det betyr nok at EL sikkert er om en uke. Da rekker ikke samboer hjem fra jobb denne runden, så blir nok mye kjedelig venting frem til neste EL igjen :hilarious: Men uansett kroppen fungerer, så da ligger nok alt til rette for neste runde! Men blir uansett å hoppe til køys når han kommer hjem, kanskje skjer det et mirakel :knegg:

Back
Topp