❤️IKM uke 48❤️

Jeg har en fot innenfor her og, vet ikke om eggløsningen fortsetter å komme senere og senere, eller om den kommer mer normal tid (meg tid) denne måneden. Om sistnevnte blir IKM i slutten av uke 48, om den blir som sist et det 49. Så avventer litt med datoer. Men kan jo skravle i mens, praktisk talt hele forrige ikm gruppen henger jo her så :angelic:

Jeg har en fot innenfor her og, vet ikke om eggløsningen fortsetter å komme senere og senere, eller om den kommer mer normal tid (meg tid) denne måneden. Om sistnevnte blir IKM i slutten av uke 48, om den blir som sist et det 49. Så avventer litt med datoer. Men kan jo skravle i mens, praktisk talt hele forrige ikm gruppen henger jo her så :angelic:
Heng her med oss du❤️

Jeg vil gjerne ha deg her :love017 I alle fall til skravling ❤️ håper EL kommer til normal tid nå! Spent her, stort sprang mellom CD12-CD17.

Dessverre ikke helt sosialt akseptert, selv om det bør være opp til hver enkelt hvor lenge man vill amme :Heartpink Åj, så spennende. Får håpe det går for deres del, stor overgang :HeartpinkDet er himla tungt å kutte ned på ammingen ja. Både for meg og Lillemor, det er jo så koselig. Men om det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid så er det på tide. Er jo også helt greit at vi reduserer litt på ammingen på natterstid, vill jo gjerne sove mer enn tre timer sammenhengende :hilarious: Men å kutte kveldsammingen sitter langt inne enda kjenner jeg..
Enig. Vi måtte jobbe veldig for å få ammingen til å fungere, så det har vært ekstra vanskelig å sette strek. Det var deilig når vi gikk ned til kun kveldsamming i alle fall, er slit når de hele tiden vil henge på om natta :hilarious: Kan du ikke trappe ned til kveldsamming og se hvordan det går, før dere avslutter helt? Det er jo mange som blir gravide mens de ammer også ❤️

Back
Topp