Hei fine mennesker!
Jeg har ikke meldt meg inn i gruppe enda da IKM datoen min stadig flytter seg, men tror jeg havner her ut i fra el test i dag. Håper det er i orden jeg lufter litt her så kanskje noen kjenner seg igjen eller har noen tanker. Jeg fikk først predikert el dag ut i fra app 07.11 (den pleier å være ganske korrekt over lang tid nå, men vet at el kan skje på ulike tidspunkter gjennom syklus).
Jeg begynte å kjenne denne dagen de typiske tegnene på el, som stikkinger/ubehag og økt slim. Men monitor viste fortsatt lav. Dagen etter 08.11 så fikk jeg en gange stor «slimpropp» for mangel på bedre ord, i tillegg til masse el slim (som jeg har hatt i flere dager). Jeg har til vanlig masse blankt el slim, men denne var på en måte en konsentrert «tråd» som var mer en klasetråd enn slim (om dere forstår hva jeg mener)? Denne slimklasen hadde også bittesmå blod partikler. Da tenkte jeg at det må vell ha vært egget som løsnet? Men monitor ble ikke maksimal før i går?
Da så også strimmel positiv ut for meg. Det er første gangen jeg bruker strimler i tillegg til monitor.
Men så til poenget: i dag viste strimmel kjempe positiv, så det jeg trodde var positiv i går var tydeligvis ikke toppen. Men el slim har avtatt veldig. Vet ikke helt hva jeg skal tenke her jeg, og når jeg faktisk er 1 dpo? Det letteste er vell å få gå ut i fra positiv i dag - el i morgen også en dpo mandag? Men hva var da denne slimproppen? Og kan virkelig kroppen og strimmel si så forskjellig? Har trodd jeg har kjent kroppen så godt, men nå blir jeg veldig i tvil. Hadde aldri trodd jeg hadde hatt el i dag/morgen om jeg ikke hadde testet.. Beklager langt og litt rotete innlegg. Håper dere skjønner hva jeg skal frem til
Er det bare å fortsette å ligge noen dager til da?