❤️IKM uke 48❤️

Testen fra i går ettermiddag, positiv! Så krysser fingrene for EL idag :angelic: er selvfølgelig blitt syk i løpet av natten, håper ikke det ødelegger for spiren denne gangen! Skal vente noen timer til før jeg tar er ny EL test, litt tidlig nå :hilarious: men fikk ikke sove med hoste!

@Lilje1992 du kan hvertfall flytte IKM fram til 28.11 :happy:

Vedlegg

• IMG_5061.jpeg
    IMG_5061.jpeg
    521 KB · Visninger: 31
Her skjer det fint lite, har hatt noe slim som er som eggehvite men har nå bare kremete igjen, men ingen indikasjon på eggløsning på testene vertfall, de bare dropper...
:bored:

Vedlegg

• IMG_0210.jpeg
    IMG_0210.jpeg
    392,7 KB · Visninger: 29
  • IMG_0211.jpeg
    IMG_0211.jpeg
    290,7 KB · Visninger: 31
Foreløpig ikke noen EL i sikte. Har ikke merket noe slim eller noe som indikerer at det er på gang heller, så venter i spenning og håper noe skjer snart så jeg kan komme over i DPO land. Skal teste etter kl.11, så får vi se om det er noen økning på testene siden i går.

Tok en EL-test nå og endelig skjer det noe! :D Så da er ikke syklusen helt på bærtur allikevel! Vis vedlegget 448164
Nærmer seg noe der ja :happy: jeg ville justert litt på styrken på siste test, ser ikke ut som forholdet stemmer helt der, så slipper du at appen setter den som peak.

Ja, Jeg skal slette den siste testen som jeg la inn, for den ble feil. Er 0,82 som jeg går ut ifra :happy: Satser på at testen tar seg enda mer opp i ettermiddag :Heartpink

Ojjda, 3 har jeg aldri vært borti, nei :knegg: hva er egentlig som avgjør? Synes det virker å være litt hipp som happ hos premom..

Flytter over hit fra uke 47 etter pos EL-test 5/11 og antatt EL 7/11 som trolig aldri skjedde, så tror jeg at jeg har EL i dag 13/11 med IKM 26/11:

2njee - 29 - B2 - PP6 - EL 13/11 - IKM 26/11

Har forvirret kropp hormonelt sett og ammer baby på snart 9 mnd. Var hos gyn for et par uker siden som fant en dermoid cyste på ve eggstokk så har fått beskjed om å prøve i et halvt års tid før vi må ta stilling til cysten i april for den er såpass stor at den på et tidspunkt må opereres. Passer dårlig med et sånt opphold i prøverboblen vår :wacky:

Last edited:
Ja, Jeg skal slette den siste testen som jeg la inn, for den ble feil. Er 0,82 som jeg går ut ifra :happy: Satser på at testen tar seg enda mer opp i ettermiddag :Heartpink
Jeg bruker justere manuelt hvis ikke tallet stemmer med hvordan testen ser ut. Det kan gjøres ved å sveiper til venstre på bildet av testen og trykke på blyanten som dukker opp :happy: legger ved bilde i vedlegg

Vedlegg

• IMG_5063.jpeg
    IMG_5063.jpeg
    628,8 KB · Visninger: 27
Ojjda, 3 har jeg aldri vært borti, nei :knegg: hva er egentlig som avgjør? Synes det virker å være litt hipp som happ hos premom..
Tror det har mye med lys å gjøre, den er skikkelig følsom på lyset rundt. Jeg bruker justere manuelt hvis det ikke stemmer med hvordan det faktisk ser ut. La ved bildet i den andre kommentere min :happy:

Ville dere sagt at denne er positiv? Eller må den ene streken være sterkere enn kontrollstreken? Er det sånn at når den blir svakere igjen så har EL vært? :) Husker ikke helt hvordan det var dette her :p

Denne er lest av innen fristen :) Når kan jeg begynne å telle dpo tror dere?
IMG_9186.jpeg

Testen fra i går ettermiddag, positiv! Så krysser fingrene for EL idag :angelic: er selvfølgelig blitt syk i løpet av natten, håper ikke det ødelegger for spiren denne gangen! Skal vente noen timer til før jeg tar er ny EL test, litt tidlig nå :hilarious: men fikk ikke sove med hoste!

@Lilje1992 du kan hvertfall flytte IKM fram til 28.11 :happy:
Oppdatert :Heartred :thumleft
Flytter over hit fra uke 47 etter pos EL-test 5/11 og antatt EL 7/11 som trolig aldri skjedde, så tror jeg at jeg har EL i dag 13/11 med IKM 26/11:

2njee - 29 - B2 - PP6 - EL 13/11 - IKM 26/11

Har forvirret kropp hormonelt sett og ammer baby på snart 9 mnd. Var hos gyn for et par uker siden som fant en dermoid cyste på ve eggstokk så har fått beskjed om å prøve i et halvt års tid før vi må ta stilling til cysten i april for den er såpass stor at den på et tidspunkt må opereres. Passer dårlig med et sånt opphold i prøverboblen vår :wacky:
Lagt til! :happy: Så kjedelig med cyste! Men bra dere får prøvd en stund først :Heartred

Legge inn aksjer i dag eller ikke?? La inn i går, og forventer EL-topp i morgen eller fredag… samboer orker ikke tre dager på rad, så om vi legger inn aksjer i dag, så MÅ toppen komme i morgen :laughing021 Ellers orker han ikke i går, i dag, OG i morgen, samt på EL dag også… men om vi ikke legger inn noe i dag og toppen er i morgen så er det jo dumt å ikke ha lagt inn noe i dag… :confused004 EL- slim noen dager på rad, hatt murringer, og noe vondt i ryggen, men stoler ikke på symptomene mine i det hele tatt når jeg tror jeg er gravid hver eneste mnd…

Vedlegg

• IMG_7367.jpeg
    IMG_7367.jpeg
    356,3 KB · Visninger: 24
  • IMG_7368.jpeg
    IMG_7368.jpeg
    101,3 KB · Visninger: 24
  • IMG_7369.jpeg
    IMG_7369.jpeg
    294,2 KB · Visninger: 25
Ville dere sagt at denne er positiv? Eller må den ene streken være sterkere enn kontrollstreken? Er det sånn at når den blir svakere igjen så har EL vært? :) Husker ikke helt hvordan det var dette her :p

Vis vedlegget 448185
Ville sagt den er positiv, men fortsett å teste! El kommer 12-36 timer etter toppen (litt avhengig av hvor du leser), og DPO ville jeg begynt å telle to dager fra topp, og hatt litt slingringsmonn

Legge inn aksjer i dag eller ikke?? La inn i går, og forventer EL-topp i morgen eller fredag… samboer orker ikke tre dager på rad, så om vi legger inn aksjer i dag, så MÅ toppen komme i morgen :laughing021 Ellers orker han ikke i går, i dag, OG i morgen, samt på EL dag også… men om vi ikke legger inn noe i dag og toppen er i morgen så er det jo dumt å ikke ha lagt inn noe i dag… :confused004 EL- slim noen dager på rad, hatt murringer, og noe vondt i ryggen, men stoler ikke på symptomene mine i det hele tatt når jeg tror jeg er gravid hver eneste mnd…
Hadde det vært meg hadde jeg gått for i dag jeg er litt der at jeg vil få jobben gjort for det tar på med flere dager på rad - men det må dere nesten kjenne på selv :)

Tempen steg i dag som jeg håpet, det kan jo tyde på at EL skjedde som det skulle. Skal prøve å ikke bli gal i DPO-land etterhvert og holde meg til 9 dpo før jeg tester. Føler alltid at alt går til grunne 8 dpo, så jeg gruer meg til den dagen. Skal prøve å fordype meg i skolearbeid i mellomtiden, og håper krysset i FF dukker opp om et par dager til :happy:

Vedlegg

• IMG_1658.jpeg
    IMG_1658.jpeg
    356,4 KB · Visninger: 20
Får du plutselig positiv test? Vanskelig å si, hos meg hadde eggløsning vært flere dager med disse testene. Men vet jo det det ikke er som for veldig mange. Så vanskelig å vite! Men det er jo uansett best (tror jeg?) at svømmerene venter på egget? Ikke omvendt..

Vis vedlegget 448185
Jeg ville også sett hvordan det utviklet seg, men du er absolutt på rett vei, dere kan absolutt være toppen, eggløsning i morgen og 1. Dpo på to dager :D

Back
Topp