❤️IKM uke 48❤️

Noe skyggete her? I alle fall hakket mer spennende enn heeelt blenda :chicken: 9 DPO.

Vedlegg

• IMG_8449.jpeg
    IMG_8449.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 67
Jeg kjenner jeg er litt nervøs i dag å ikke helt har peiling her jeg sitter:oops: er bare 5dpo, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men har hatt ømme bryster siden rett før el har litt mer stikninger og de virker større enn normalt, men nå har jeg og litt mensmurringer på en måte, men kan ikke kalle det mensmurringer heller, jeg går på cyclogest og så vet ikke om det kanskje har en sammenheng, men er så redd for at mensen kommer aaaaaalt for tidlig eller om det faktisk kan være noe annet :Heartred

Noen som har erfaringer med dette før enten positiv test eller før mensen?
Cyclogest kan gi symptomer på graviditet/kommende mens. Ved 5 DPO har ikke egget rukket å grave seg ned i livmor enda, så det produserer enda ikke HCG som igjen gir symptomer på graviditet. Krysser allikevel fingrene for at spiren sitter denne måneden :Heartred

Hallo gjengen :) Altså, nå har jeg så hjertebank her. Jeg tok en ny tidlig test nå, og nå ser jeg faktisk en strek. Den er svak, men det er en strek. Og den kom med en gang :wideyed: Jeg tror jeg svimer av her. Er jo bare 7DPO, skal ikke være mulig :hilarious:
IMG_9365.jpeg
IMG_9366.jpeg
IMG_9358.jpeg

Last edited:
5gqMMx.jpg
fzAmgn.jpg

Huff, tenkte jeg skulle prøve å teste igjen, men ble skikkelig skuffa og lei meg. Tok flere tester, og alle er negative, tross den positive i dag tidlig (10 dpo). :arghh:
Prøv igjen med morgenurin imorra? Kan hende det er for lite HCG ennå til at det slår ut på ettermiddags urin? Krysser fingrene for deg :Heartpink

5gqMMx.jpg
fzAmgn.jpg

Huff, tenkte jeg skulle prøve å teste igjen, men ble skikkelig skuffa og lei meg. Tok flere tester, og alle er negative, tross den positive i dag tidlig (10 dpo). :arghh:
Ååh, så kjedelig da! Det må være noe rart med den du tok i morges, for en slik ville slått ut på den digitale.. Men ser jo at det ikke er strek på de andre du tok i ettermiddag. Du får prøve igjen i morgen, det var leit, hadde ønsket du kunne overraske mannen med det sort på hvitt :Heartred

Altså, enten er det noe feil på den i morges (er en grå eller rosa streken?), ellers er det som det sies over at det er for lite i urinen nå i ettermiddag. Håper på siste :Heartpink

Jeg tok med på jobb, og klarte ikke vente lenger så tok den nå kl 09 :hilarious: Takk og lov for cellekontor, hadde ikke gått an å vri og vende på g-test for analysering i åpent landskap :laughing001

Legger ved bilde av testen, ser ganske negativ ut. Kom på nå hvorfor jeg egentlig skulle vente med å ta test, for jeg ser jo strek overalt. Til og med på feil side av kontrollstreken ser jeg en strek om jeg legger godviljen til :laughing002
Vanskelig å si, blir superspennende å se fortsettelsen! Må ha lest feil, for trodde det var i morgen du mente du skulle ha med på jobb :hilarious: Men det er vel fare for i morgen og? :laughing002

Jeg tror kanskje jeg ser syner fordi jeg ønsker så hardt å se streker:hilarious: Så det er mye mulig at hjernen og øynene mine spiller meg et puss altså :pompus: Men har absolutt håp for denne prøveperioden enn så lenge!

Jeg ser på blenda tester og jeg :hilarious::laughing002 får se igjen i morgen!
Samme her, så jeg ser hva du mener :smiley-ashamed004 men den eneste håpefulle indikatoren jeg har hatt med meg, forsvant i dag, så jeg er ganske sikker på at det ikke gikk :sorry: Får booke oss inn på fertilitetssjekk, for jeg orker ikke å prøve lenge og så på et senere tidspunkt finne ut at det er noe i veien. Lettere å fortsette prøvingen hvis man vet at alt er i orden ellers :shy:

Vedlegg

• IMG_4345.jpeg
    IMG_4345.jpeg
    122,2 KB · Visninger: 54
Jeg tror jeg ser noe på disse, men jeg er også ganske sikker på at jeg begynner å bli kokko :hilarious: :facepalm:
Anyone?

20241121_191523.jpg
20241121_190918.jpg

Back
Topp