❤️IKM uke 48❤️

Driver og tar en test litt i hytt og pine for hadde to runder med LH-stigning denne syklusen. Hadde jeg hatt EL til normert tid hadde jeg vært 13DPO men er ganske sikker på at jeg er 8DPO. Har ikke troen i det hele tatt, men tok en blendahvit i går siden jeg ville ha en energidrikk:p
Skjønner! Spennende å se om testen blir positiv de nærmeste dagene :smiley-angelic001

Så spennende! Kanskje det er festedip, i såfall vil vel en test vise det om ca. 2 dager. (ikke spør meg hvorfor, det er noe jeg alltid har tenkt, har sikkert hørt det en plass hehe). 8 DPO jo, herremin som tiden går, da vil du snart finne ut av det :)
Ja, kjenner at spenningen har økt litt i dag. Usj, hater å få forhåpninger når jeg brant meg så veldig sist :bag: ryker trolig på en test i morgen siden jeg fikk positiv med forrigemann 9 dpo ❤️

Skjønner! Spennende å se om testen blir positiv de nærmeste dagene :smiley-angelic001
Hadde vært noe det men tviler sterkt :p Blendet i går og i dag. Fikk positiv 9dpo med den som endte i sa og 7dpo med den som ble baby av, så er litt sånn i og med at det ikke har blitt noe utslag til nå så tenker jeg slaget er tapt. Grafen ser ikke så ille ut. Dommen kommer om ikke alt for lenge uansett

Vedlegg

• IMG_4314.jpeg
    IMG_4314.jpeg
    258,3 KB · Visninger: 23
Hadde vært noe det men tviler sterkt :p Blendet i går og i dag. Fikk positiv 9dpo med den som endte i sa og 7dpo med den som ble baby av, så er litt sånn i og med at det ikke har blitt noe utslag til nå så tenker jeg slaget er tapt. Grafen ser ikke så ille ut. Dommen kommer om ikke alt for lenge uansett
Skjønner pessimismen din godt, men synes tempen ser lovende ut enn så lenge. Det blir spennende å se ❤️

En veldig svak strek ser jeg nok men spørsmålet er om det er en hvit strek, skyggestrek eller noe som kaaaanskje kan bli en babystrek :dummy:

Vedlegg

• IMG_6631.jpeg
    IMG_6631.jpeg
    1.005,9 KB · Visninger: 37
  • IMG_6632.jpeg
    IMG_6632.jpeg
    938,9 KB · Visninger: 37
  • IMG_6633.jpeg
    IMG_6633.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 37
I dag er jeg 7dpo. Har prøvd å holde meg unna forumet for å ikke bli helt oppslukt, men nå er det snart tid for testing og jeg klarer ikke holde meg unna lenger :hilarious:

Den siste måneden er det flere i omgangskretsen min som har annonsert at de er gravide. Jeg blir selvfølgelig gla på deres vegne, men så blir jeg også litt lei meg for at det ikke har klaffa her enda. De er gravide med termin i mai, og det var «ønskemåneden» min :sorry:

Trøster meg med at bhg-start uansett er i august for de som blir født på våren, så om jeg blir gravid denne PP-en blir det fortsatt en del permisjonstid sammen med venner.

Jeg har nok en gang fått opp håpet om positiv test. Kanskje enda mer enn før, om det er mulig. Da er også fallhøyden stor om det blir negative tester :dead: Har hatt «strekk»/ligamentsmerter i lysken, veldig slimete utflod 5 dpo (dette hadde jeg også 8dpo forrige runde, da ble det positiv test 11dpo og kjemisk), rare drømmer og murringer + tyngdefølelse. Nå blødde jeg også nettopp neseblod, det gjorde jeg hver dag forrige PP med positiv test (8 dager). Har så lyst til at disse tegnene skal slå ut i positiv test, men samtidig føler jeg at det er alt for tidlig med slike tegn, og at det sikkert bare er ønsketenkning. Men ååååh, som jeg ønsker og håper! Tenk, augustbaby hadde vært så fint :love7

I dag er jeg 7dpo. Har prøvd å holde meg unna forumet for å ikke bli helt oppslukt, men nå er det snart tid for testing og jeg klarer ikke holde meg unna lenger :hilarious:

Den siste måneden er det flere i omgangskretsen min som har annonsert at de er gravide. Jeg blir selvfølgelig gla på deres vegne, men så blir jeg også litt lei meg for at det ikke har klaffa her enda. De er gravide med termin i mai, og det var «ønskemåneden» min :sorry:

Trøster meg med at bhg-start uansett er i august for de som blir født på våren, så om jeg blir gravid denne PP-en blir det fortsatt en del permisjonstid sammen med venner.

Jeg har nok en gang fått opp håpet om positiv test. Kanskje enda mer enn før, om det er mulig. Da er også fallhøyden stor om det blir negative tester :dead: Har hatt «strekk»/ligamentsmerter i lysken, veldig slimete utflod 5 dpo (dette hadde jeg også 8dpo forrige runde, da ble det positiv test 11dpo og kjemisk), rare drømmer og murringer + tyngdefølelse. Nå blødde jeg også nettopp neseblod, det gjorde jeg hver dag forrige PP med positiv test (8 dager). Har så lyst til at disse tegnene skal slå ut i positiv test, men samtidig føler jeg at det er alt for tidlig med slike tegn, og at det sikkert bare er ønsketenkning. Men ååååh, som jeg ønsker og håper! Tenk, augustbaby hadde vært så fint :love7
Åh, skjønner den! Det blir litt sånn..bittersøtt. Litt sjalu, eller misunnelig er kanskje mer rett ord. Men godt dere uansett kanskje får litt tid sammen i permisjon da!

Når tenker du å teste? Veldig mange positive tegn! Er så imponert over kropper som gir så "mye lyd" fra seg :knegg: Min sier liksom så lite, uansett utfall hehe!

Åh, skjønner den! Det blir litt sånn..bittersøtt. Litt sjalu, eller misunnelig er kanskje mer rett ord. Men godt dere uansett kanskje får litt tid sammen i permisjon da!

Når tenker du å teste? Veldig mange positive tegn! Er så imponert over kropper som gir så "mye lyd" fra seg :knegg: Min sier liksom så lite, uansett utfall hehe!
Hadde egentlig planlagt å teste fredag, 9dpo. :happy:

Første svangerskap fikk jeg svaak strek på tidligstest morgen 10dpo, og strek på vanligtest kvelden 10dpo. Forrige PP var den først positiv 11dpo, da gikk det ikke bra.

Men begge de gangene hadde jeg eggløsning på kvelden (ut ifra el-smerter), og nå tror jeg den var på natten. Slik at morgen 10dpo denne runden kanskje mer kan sammenlignes med kveld 10dpo sist. Det sier jeg i alle fall til meg selv for å forsvare å muligens starte testinga en dag før planen :hilarious:

Så brenner nok av en test i dag, 8dpo :playful: Må bare forberede meg på at det er tidlig og at jeg kan være gravid selv om den blir negativ :shy:

Har hørt at flere får sterkere strek på urin nr 2, er det noen her som har opplevd? Da må jeg i tilfelle ta med testen på jobb :hilarious:

LjRyBB.jpg
fzAmgn.jpg
God morgen! Jeg har akkurat tatt en ny test, og jeg synes den ser svak positiv ut, eller? Mannen min nekter å tro den er positiv før den er mye sterkere. Har hatt en del vondt i magen de siste dagene. Beregnet ca. 10 dpo.
Det var kjempefin strek, absolutt positiv :smiley-bounce012

Back
Topp