I dag er jeg 7dpo. Har prøvd å holde meg unna forumet for å ikke bli helt oppslukt, men nå er det snart tid for testing og jeg klarer ikke holde meg unna lenger
Den siste måneden er det flere i omgangskretsen min som har annonsert at de er gravide. Jeg blir selvfølgelig gla på deres vegne, men så blir jeg også litt lei meg for at det ikke har klaffa her enda. De er gravide med termin i mai, og det var «ønskemåneden» min
Trøster meg med at bhg-start uansett er i august for de som blir født på våren, så om jeg blir gravid denne PP-en blir det fortsatt en del permisjonstid sammen med venner.
Jeg har nok en gang fått opp håpet om positiv test. Kanskje enda mer enn før, om det er mulig. Da er også fallhøyden stor om det blir negative tester
Har hatt «strekk»/ligamentsmerter i lysken, veldig slimete utflod 5 dpo (dette hadde jeg også 8dpo forrige runde, da ble det positiv test 11dpo og kjemisk), rare drømmer og murringer + tyngdefølelse. Nå blødde jeg også nettopp neseblod, det gjorde jeg hver dag forrige PP med positiv test (8 dager). Har så lyst til at disse tegnene skal slå ut i positiv test, men samtidig føler jeg at det er alt for tidlig med slike tegn, og at det sikkert bare er ønsketenkning. Men ååååh, som jeg ønsker og håper! Tenk, augustbaby hadde vært så fint