❤️IKM uke 48❤️

Tanker om dagens temp? Potensiell festedip i går? Blenda test i dag, 9 dpo. Leser at man ofte får positiv to+ dager etter eventuell festedip. Hadde mye mer symptomer forrige pp, veldig lite nå. Har overbevist meg selv om at dette ikke er noe, så får jeg eventuelt bli positivt overrasket :shy:
IMG_1761.jpeg

LjRyBB.jpg
fzAmgn.jpg
God morgen! Jeg har akkurat tatt en ny test, og jeg synes den ser svak positiv ut, eller? Mannen min nekter å tro den er positiv før den er mye sterkere. Har hatt en del vondt i magen de siste dagene. Beregnet ca. 10 dpo.
Helt perfekt 10 dpo test dette :Heartpink Om mannen skal se to sterke streker må han vente en stund, men du kan ta en digital med uker, så får han det sort på hvitt :biggrin

Oi, hvorfor er det sånn? Er så implanta i meg at man skal ta morgenurinen?
Vil teste på «fersk» urin, ikke urin som har samlet seg opp over mange timer. Fant ut når vi prøvde på B1 at man helst skal ta EL-test rundt kl. 10 så da har jeg gjort det samme med G-tester.

Jeg antar poenget med å si test på morgenurin er å få folk til å vente til urinen er konsentrert nok til å ev kunne slå ut på en test, en grei tommelfingerregel for Kari Nordmann.

Tanker om dagens temp? Potensiell festedip i går? Blenda test i dag, 9 dpo. Leser at man ofte får positiv to+ dager etter eventuell festedip. Hadde mye mer symptomer forrige pp, veldig lite nå. Har overbevist meg selv om at dette ikke er noe, så får jeg eventuelt bli positivt overrasket :shy:
Vis vedlegget 448683
Synes den ligner litt på min bare at din er på vei opp igjen. Satser på festedipp :)

Vedlegg

• IMG_4316.jpeg
    IMG_4316.jpeg
    272,6 KB · Visninger: 6
Vil teste på «fersk» urin, ikke urin som har samlet seg opp over mange timer. Fant ut når vi prøvde på B1 at man helst skal ta EL-test rundt kl. 10 så da har jeg gjort det samme med G-tester.

Jeg antar poenget med å si test på morgenurin er å få folk til å vente til urinen er konsentrert nok til å ev kunne slå ut på en test, en grei tommelfingerregel for Kari Nordmann.
Ahh skjønner! Det gir jo forsåvidt god mening. :)

Vis vedlegget 448683
Ser bra ut dette! At den går oppover er et pluss. Det er jo progesteronproduksjonen som holder den oppe, så så lenge det går den veien er det supert og enda masse håp :biggrin

Spørs om du ikke må ha med en test på jobb og, @Sukkerspann ? :knegg: Om du ikke gjør det kommer du sikkert til å tenke at du burde ha gjort det :laughing002
Jeg tok med på jobb, og klarte ikke vente lenger så tok den nå kl 09 :hilarious: Takk og lov for cellekontor, hadde ikke gått an å vri og vende på g-test for analysering i åpent landskap :laughing001

Legger ved bilde av testen, ser ganske negativ ut. Kom på nå hvorfor jeg egentlig skulle vente med å ta test, for jeg ser jo strek overalt. Til og med på feil side av kontrollstreken ser jeg en strek om jeg legger godviljen til :laughing002

Vedlegg

• IMG_4822.jpeg
    IMG_4822.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 13
Jeg kjenner jeg er litt nervøs i dag å ikke helt har peiling her jeg sitter:oops: er bare 5dpo, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men har hatt ømme bryster siden rett før el har litt mer stikninger og de virker større enn normalt, men nå har jeg og litt mensmurringer på en måte, men kan ikke kalle det mensmurringer heller, jeg går på cyclogest og så vet ikke om det kanskje har en sammenheng, men er så redd for at mensen kommer aaaaaalt for tidlig eller om det faktisk kan være noe annet :Heartred

Noen som har erfaringer med dette før enten positiv test eller før mensen?

Som den testetøsa jeg er, så tok jeg ny test idag selv om jeg bare er 7DPO :hilarious: Vet jo at det er dumt å bruke tester så tidlig. Men i alle fall, jeg ser ikke noe på testen. Og nå som den er tørr så er den helt blenda. Men når den enda var våt og innenfor fristen så kunne man muligens skimte noe ultrasvakt. Men det er nok bare skygge. Appen sier den ser noe, men jeg stoler ikke helt på det siden testen ser helt blenda ut nå. Men dere kan jo uansett få se:
IMG_9328.png
IMG_9331.png

Blir spennende å se i dagene fremover om det blir noen strek å se :pompus::angelic:

Vedlegg

• IMG_9330.png
    IMG_9330.png
    657,1 KB · Visninger: 5
  • IMG_9329.png
    IMG_9329.png
    1.000,5 KB · Visninger: 5
Uff jeg har skikkelig vondt i magen. Det er tredje dagen på rad nå. Blir så bekymret for om noe er feil, tross positiv test. :oops:

Synes den ligner litt på min bare at din er på vei opp igjen. Satser på festedipp :)
Håper din temp spretter opp i morgen :nailbiting: Og at min holder seg høy nå som den allerede har vært nede.

Ser bra ut dette! At den går oppover er et pluss. Det er jo progesteronproduksjonen som holder den oppe, så så lenge det går den veien er det supert og enda masse håp :biggrin
Bra det enda er håp ❤️ kjenner ingenting på kroppen, så forhåpningene er lave og der er kanskje like greit. Kanskje det blir en fin juleoverraskelse istedenfor :love017

Hiver ut bilde av blenda test 9 dpo, for dere som er interessert :hilarious:

4AC60EB1-0780-49A9-8D4A-A560E37EEE4A.jpeg

Back
Topp