Kan dessverre ikke se noe strek herJeg tror jeg ser noe på disse, men jeg er også ganske sikker på at jeg begynner å bli kokko
Anyone?
Vis vedlegget 448761Vis vedlegget 448762
Hvor mange DPO er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dessverre ikke se noe strek herJeg tror jeg ser noe på disse, men jeg er også ganske sikker på at jeg begynner å bli kokko
Anyone?
Da er jeg sikkert blitt kokko, med streksyn og hele pakkaKan dessverre ikke se noe strek her
Hvor mange DPO er du?
Kan du legge ved bilde av selve testen utenfor programmet?Tok en til nå, og appen mener fortsatt at det er strek. Men ikke vet jeg
Vis vedlegget 448763
Vis vedlegget 448764
Altså, ser jo steker over alt selv på egne tester, så skal ikke si noeDa er jeg sikkert blitt kokko, med streksyn og hele pakka
Ca 9dpo
Kan absolutt ane noe her altså!!!
Litt dårlig kvalitet på bildene. Men prøvde å være rask å ta bilder før testen tørket og prøvde å få tatt bilde av streken jeg så.. telefonen ville liksom ikke fokusere helt klart. Var vanskelig å ta bilde av det jeg «ser». Jeg tok en tidlig test igår som ikke hadde antydning til strek og var helt blenda, men nå har jeg fått 3 tester med «noe» på Så enten er dette tester som får lett skygger, eller så er det noe mer. Det blir spennende å se
Det gjenstår å se Snakk om å gjøre det spennende for seg selv. Svar kommer uansett om noen dager. Blir sikkert å teste hundre ganger innen IKM@Milla_mor Det blir spennende å se, ja! Det er liksom ikke en strek enda (med mine øyne altså sett via mobil ), men at det liksom hevder igjen ekstra fargestoff der den skal være. Og det må jo være positivt?!
Huff, jeg håper det dukker opp en strek, det hadde du fortjent så altså Sikkert ikke dumt å ta den sjekken om det er noe du tenker påSamme her, så jeg ser hva du mener men den eneste håpefulle indikatoren jeg har hatt med meg, forsvant i dag, så jeg er ganske sikker på at det ikke gikk Får booke oss inn på fertilitetssjekk, for jeg orker ikke å prøve lenge og så på et senere tidspunkt finne ut at det er noe i veien. Lettere å fortsette prøvingen hvis man vet at alt er i orden ellers
Synes det var vanskelig å se, men blir sikkert mer tydelig i morgen?Jeg tror jeg ser noe på disse, men jeg er også ganske sikker på at jeg begynner å bli kokko
Anyone?
Jeg ser!!Tok en til nå, og appen mener fortsatt at det er strek. Men ikke vet jeg
Vis vedlegget 448763
Vis vedlegget 448764
Synes jeg kan skimte noe om jeg myser litt! Blir spennende å på utviklingenJeg tror jeg ser noe på disse, men jeg er også ganske sikker på at jeg begynner å bli kokko
Anyone?
Her skimter jeg også strekKjenner meg så igjen i det flere skriver over her, blir helt kokko av å stirre på disse testene
Tok en ekstra kikk (eller 100) på testen min fra i dag tidlig (8dpo), og syntes jeg kunne skimte strek der etter den hadde tørka. Vet at det «ikke teller», men jeg har ikke sett det på mine tester før når jeg ikke har vært gravid. Så da måtte jeg brenne av en ny test i kveld
Mamma ringte rett etter jeg hadde dyppa, så fikk ikke tatt bilde før ca 15min etterpå. Det ble altså litt sent, men synes jeg skimter en strek på den når jeg legger godviljen til. Alt for spennende dette her altså!
Ja, jeg ser hva du mener du Spennende!Den vises bedre når jeg slår av blitzen og slår på mer lys, får vell se hva de neste dagene bringer Vis vedlegget 448775
Jeg ser jeg ogKjenner meg så igjen i det flere skriver over her, blir helt kokko av å stirre på disse testene
Tok en ekstra kikk (eller 100) på testen min fra i dag tidlig (8dpo), og syntes jeg kunne skimte strek der etter den hadde tørka. Vet at det «ikke teller», men jeg har ikke sett det på mine tester før når jeg ikke har vært gravid. Så da måtte jeg brenne av en ny test i kveld
Mamma ringte rett etter jeg hadde dyppa, så fikk ikke tatt bilde før ca 15min etterpå. Det ble altså litt sent, men synes jeg skimter en strek på den når jeg legger godviljen til. Alt for spennende dette her altså!
Jeg skimter også noe der, hvilken dpo var du nå igjen? Blir spennende å se i morgenKjenner meg så igjen i det flere skriver over her, blir helt kokko av å stirre på disse testene