Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el.Jeg skimter også noe der, hvilken dpo var du nå igjen? Blir spennende å se i morgen
Gøy! Spent på å se hvordan det utvikler seg8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el.
Tenker at det fint kan være festedip 7dpo er jo helt perfekt for det!Hva er dette for noe tull i tempen så tidlig i DPO-land? Smatt jo ned forbi alt annet… festedipp skal vel enda lavere i temp? Så er det bare kroppen som tuller?
Ser bittelitt skygge på den øverste, håper for degBLENDA test idag! Faktisk så blenda som det går ann Ikke så mye som antydning til noe som helst uansett hvor mye jeg stirrer på testen. Så ja, enten er jeg blitt gal som syns jeg så noe igår(som egentlig er stort sett ganske usannsynlig med tanke på hvor tidlig det var), eller så var det 3 skygger på rappen, eller en streifer.
Jaja, nå er det bare å teste litt til i helgen før jeg kan konstantere om det er noe på gang eller ikke Berg -og dalbane å være prøver altså! Heldigvis tar jeg det ikke så tungt om det ikke skulle klaffe, da er det nok en mening med det. Men siden bestevenninna mi fikk satt inn et embryo på mandag, så hadde det vært sykt artig hvis det kunne klaffet for oss begge to samtidig Dermed håper jeg enda!!
Dagens nedtur:
Vis vedlegget 448791
Vis vedlegget 448793
Skjønner at du lurer på om du er i ferd med å bli gal, men dette ser jo faktisk ut som en svak positiv strek. Spennende!Dagens test: tatt en babyplan, som var helt blenda. Så hadde jeg en test fra Tyskland liggende (usikker merke), og den viste veldig veldig svak positiv, mulig litt svakere enn i går. Har derimot ikke flere av Metode sine som jeg brukte i går. Usikker på hva jeg skal tro nå. Er jeg i ferd med å bli gal? 11 dpo.
Det er så forvirrende når testene viser ulike resultater Men jeg ser også noe på denne testen. Så kanskje det er noe på gang Krysser fingrene for deg!Dagens test: tatt en babyplan, som var helt blenda. Så hadde jeg en test fra Tyskland liggende (usikker merke), og den viste veldig veldig svak positiv, mulig litt svakere enn i går. Har derimot ikke flere av Metode sine som jeg brukte i går. Usikker på hva jeg skal tro nå. Er jeg i ferd med å bli gal? 11 dpo.
Så flink du har vært som ikke har testet ennå Fin graf! Satser på positive tester fremover for degSpennede å følge med på dere alle!
I morgen er jeg 9dpo og skal starte testingen
Har ikke vært så aktiv, men har vært inne å lest hver dag. Prøvingen begynner å ta skikkelig på og det er vanskelig å holde motet oppe og har egentlig ikke trua på at det klaffet denne gangen heller det positive er jo at det ser ut som at syklusen er tilbake til normalen etter exu.
Legger ved bilde av charten min så langt:
Vis vedlegget 448809
Det kan fint gå opp og ned i DPO land, er kun om den fortsetter ned det er negativt (i form av at mensen nok kommer)Hva er dette for noe tull i tempen så tidlig i DPO-land? Smatt jo ned forbi alt annet… festedipp skal vel enda lavere i temp? Så er det bare kroppen som tuller?
Har du testet igjen idag? Hjemme eller på jobb?8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el.
Jeg hadde jublet om det var min chart, det er jo bare supert at den stiger etter å ha vært nede? Det er ikke noe negativt med denne i det hele tattAlt av håp og symptomer forsvant i går, så jeg anser løpet som kjørt og velger å ikke teste mer tempen var enda litt høyere i dag, men det betyr nok ingen verdens ting i dette tilfellet. Hadde det vært positive tegn hadde jeg kjent det på kroppen nå, det eneste jeg kjenner på er fravær av alt. Legger ved tempen siden jeg ikke har noen nye blenda tester å vise til (ja, jeg er morsom, sur og lei samtidig).
Vis vedlegget 448788
Åh, så partypooper av testene! Vi var jo såå klare for positive tester hos deg nå etter gårdagens spenning! Skjønner du ble litt skuffa!BLENDA test idag! Faktisk så blenda som det går ann Ikke så mye som antydning til noe som helst uansett hvor mye jeg stirrer på testen. Så ja, enten er jeg blitt gal som syns jeg så noe igår(som egentlig er stort sett ganske usannsynlig med tanke på hvor tidlig det var), eller så var det 3 skygger på rappen, eller en streifer.
Jaja, nå er det bare å teste litt til i helgen før jeg kan konstantere om det er noe på gang eller ikke Berg -og dalbane å være prøver altså! Heldigvis tar jeg det ikke så tungt om det ikke skulle klaffe, da er det nok en mening med det. Men siden bestevenninna mi fikk satt inn et embryo på mandag, så hadde det vært sykt artig hvis det kunne klaffet for oss begge to samtidig Dermed håper jeg enda!!
Dagens nedtur:
Vis vedlegget 448791
Vis vedlegget 448793