Ametyst83 Forumet er livet Vi som prøver :) Februarbarna 2023 Marsboerne 2023 I går kl 22:07 #401 Milla_mor skrev: Vis vedlegget 448765Vis vedlegget 448766 Klikk for å utvide … Ser strekk
Sukkerspann Betatt av forumet Vi som prøver :) Junilykke 2022 I går kl 22:23 #402 Timmi skrev: Jeg skimter også noe der, hvilken dpo var du nå igjen? Blir spennende å se i morgen Klikk for å utvide … 8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el.
Timmi skrev: Jeg skimter også noe der, hvilken dpo var du nå igjen? Blir spennende å se i morgen Klikk for å utvide … 8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el.
Timmi Flørter med forumet I går kl 23:02 #403 Sukkerspann skrev: 8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el. Klikk for å utvide … Gøy! Spent på å se hvordan det utvikler seg
Sukkerspann skrev: 8dpo i dag Men jeg fikk en «head start» siden (jeg tror) eggløsningen var på natten. Morgen 1dpo var da over 24 timer etter el. Klikk for å utvide … Gøy! Spent på å se hvordan det utvikler seg