❤️IKM uke 48❤️

Testet altfor tidlig :dead: 8 DPO i dag og blenda test såklart… Drømt så vilt de siste to dagene, ikke drømt slik siden jeg var gravid sist, derfor ble fristelsen for stor :bag: Legger ved bilde likevel.
Spennende å se om drømmene et et tegn på noe!! Drømmer du noe spesielt, eller bare sånn "crazy"? Jeg drømte jeg testet positivt i natt, men det var nok mest fordi jeg har hengt her og heiet på dere i går haha!

smhje6.jpg
Bn8nAM.jpg
Dagens test: tatt en babyplan, som var helt blenda. Så hadde jeg en test fra Tyskland liggende (usikker merke), og den viste veldig veldig svak positiv, mulig litt svakere enn i går. Har derimot ikke flere av Metode sine som jeg brukte i går. Usikker på hva jeg skal tro nå. :shy: Er jeg i ferd med å bli gal? 11 dpo.
Jeg ser jeg og! Så rart? Var den du tok i går også Tysk? Er det noe med de tyske testene som de norske ikke skjønner, liksom? :knegg:

Åh, så partypooper av testene! Vi var jo såå klare for positive tester hos deg nå etter gårdagens spenning! Skjønner du ble litt skuffa!
Ja, det er ikke noe annet å gjøre enn å håpe på at det dukker opp noen streker igjen :hilarious: :Heartpink Er jo enda tidlig, og ved de to forrige vellykkede graviditetene mine så hadde jeg ikke positive tester før 9/10 dpo. Så hvis jeg ikke får strek innen 10 dpo så tenker jeg at jeg nok går inn i PP2 neste uke. Og det skal gå fint det og:happy:

Spennede å følge med på dere alle! :Heartred
I morgen er jeg 9dpo og skal starte testingen:joyful:
Har ikke vært så aktiv, men har vært inne å lest hver dag. Prøvingen begynner å ta skikkelig på og det er vanskelig å holde motet oppe og har egentlig ikke trua på at det klaffet denne gangen heller :arghh: det positive er jo at det ser ut som at syklusen er tilbake til normalen etter exu.
Legger ved bilde av charten min så langt:

Vis vedlegget 448809
Viktig å skjerme seg når man ikke føler det er noe godt, det er bra. Du er flink! Veldig fin chart og alt ligger jo til rette, så får vi krysse fingrene :)

Hjelpes nå er det høy puls her. Noen som har erfaring med skyggestrek på denne Clearblue ikke tidlig test? Var så sikker på at det var en babystrek så måtte ta en digital også men der forsvant jo håpet…
Den tidlige som ikke er digital kan oppleves litt håpløs, dessverre :( Har sluttet med den, jeg og har opplevd det samme som deg. Men man vet jo aldri når det faktisk er starten på noe! Er 50 / 50 sjanse for det! Forrige svangerskap fikk jeg en svak slik, men det var på 8 DPO - og da var den digitale enda negativ, men 9 DPO ble den digitale positiv - helt etter boka hos meg, jeg har alltid fått positiv digital på 9 DPO. Krysser for deg!!

Jeg hadde jublet om det var min chart, det er jo bare supert at den stiger etter å ha vært nede? Det er ikke noe negativt med denne i det hele tatt :)
Jo, men jeg vet jo at jeg ikke er gravid, så da er det ikke så spennende lenger :sorry: Jeg er mest spent på når tr faktisk kommer, håper søndag for da er det i alle fall tredje syklus med 28 dager :shy:

Jeg får ikke til å multiquote, sorry :bag:

Her humper og går det nå, tempen holder seg i alle fall over "før eggløsning", så det forsterker jo bare at (gull)egget er sluppet! Så glad for det. Må bare vente..og vente :wacky::knegg:

Jeg ser jeg og! Så rart? Var den du tok i går også Tysk? Er det noe med de tyske testene som de norske ikke skjønner, liksom? :knegg:
Ja, kjemperart! Nei, den jeg tok i går var tidligtest av Metode, skulle hatt flere av den. :nailbiting:Veldig veldig merkelig haha! Kanskje så lavt nivå at kun noen få slår ut? Vet egentlig svaret, men kan man gå falsk positiv?!

Det er kanskje tyske tester man skal ha... :eek: Ser at jeg faktisk har gått ned 2kg på noen dager fordi jeg er så småkvalm (vanligvis ville jeg tenkt jippi - akkurat nå er vel det kanskje ikke det kuleste) og derfor ikke spiser så mye, har mye murring i magen og ekkel smak i munnen. Så er fortsatt noe håp. Får ta en ny test i morgen tidlig. :inpain:

Ja, det er ikke noe annet å gjøre enn å håpe på at det dukker opp noen streker igjen :hilarious: :Heartpink Er jo enda tidlig, og ved de to forrige vellykkede graviditetene mine så hadde jeg ikke positive tester før 9/10 dpo. Så hvis jeg ikke får strek innen 10 dpo så tenker jeg at jeg nok går inn i PP2 neste uke. Og det skal gå fint det og:happy:
Håper du får positiv samtidig som venninna di eller nært etterpå! Det er så stas å være gravid med ei nær venninne ❤️

Jeg får ikke til å multiquote, sorry :bag:

Her humper og går det nå, tempen holder seg i alle fall over "før eggløsning", så det forsterker jo bare at (gull)egget er sluppet! Så glad for det. Må bare vente..og vente :wacky::knegg:
Hvor lange dpo er du igjen nå? Jeg har en god følelse på dine vegne denne runden! ❤️

Hvor lange dpo er du igjen nå? Jeg har en god følelse på dine vegne denne runden! ❤️
Mannen også :chicken: :knegg: Så i går var det sånn, du får IKKE lov å drikke noe alkohol nå, du vet det? :wacky: Prøvde å si jeg ønsket å leve som normalt til jeg evt. er gravid, men han er hellig overbevist. Så ser ut som det må bli en helg uten vin på meg :knegg: (som selvsagt ikke er verken krise eller farlig, bare morsomt at han er så bestemt på at jeg er gravid hehe).

5 DPO i dag, går saaakte fremover. Men bare glad at temperaturen holder seg høyere enn før-eggløsnings temperaturene! Jeg la forresten inn at jeg kunne ha slike Lutheal-line - men jeg vet ikke hva det er/betyr, er det noen av dere som vet det? :knegg:

Vedlegg

• Screenshot_20241122_113931_FF App.jpg
    Screenshot_20241122_113931_FF App.jpg
    186,6 KB · Visninger: 11
Jo, men jeg vet jo at jeg ikke er gravid, så da er det ikke så spennende lenger :sorry: Jeg er mest spent på når tr faktisk kommer, håper søndag for da er det i alle fall tredje syklus med 28 dager :shy:
Ja, du tenker fordi testen ikke ble positiv i går? :Heartpink Skjønner at du da bare vil ha mensen og "bli ferdig med det"? Når det er sagt, så er kurven din like bra som om du var gravid, men skjønner jo at du ikke ser store håpet når den ble negativ på 9 DPO (sjekket igjen i dag?). God klem til deg! :hug003

Ja, du tenker fordi testen ikke ble positiv i går? :Heartpink Skjønner at du da bare vil ha mensen og "bli ferdig med det"? Når det er sagt, så er kurven din like bra som om du var gravid, men skjønner jo at du ikke ser store håpet når den ble negativ på 9 DPO (sjekket igjen i dag?). God klem til deg! :hug003
Ja delvis, men kunne bevart troen hvis symptomene jeg hadde hadde vedvart. Hadde lovende utflod som tørket opp og ble borte fra i går morgen, da er løpet kjørt for min del :sorry: hadde jo også en veldig svak strek 8dpo forrige pp og da hadde jeg masse symptomer, rakk å føle meg «gravid for en dag» før både streken og den følelsen forsvant til neste dag. Hadde ingen sånne symptomer denne pp utenom lovende utflod :shy: har jo tidligere følt at alt har gått til grunne 8 dpo, sånn sett er det positivt at den følelsen ikke kom før 9dpo nå. Har ikke tatt flere tester, jeg er så sikker på at det ikke gikk :grumpy:
Kan fortsatt rekke å få positiv test før jul og i så fall blir det august-spire det også, så kanskje vi kan havne i samme terminforum likevel :smiley-angelic001 holder håper for deg enn så lenge, gleder meg til du skal teste ❤️ takk for omtanke!

Mannen også :chicken: :knegg: Så i går var det sånn, du får IKKE lov å drikke noe alkohol nå, du vet det? :wacky: Prøvde å si jeg ønsket å leve som normalt til jeg evt. er gravid, men han er hellig overbevist. Så ser ut som det må bli en helg uten vin på meg :knegg: (som selvsagt ikke er verken krise eller farlig, bare morsomt at han er så bestemt på at jeg er gravid hehe).

5 DPO i dag, går saaakte fremover. Men bare glad at temperaturen holder seg høyere enn før-eggløsnings temperaturene! Jeg la forresten inn at jeg kunne ha slike Lutheal-line - men jeg vet ikke hva det er/betyr, er det noen av dere som vet det? :knegg:
Spurte ChatGPT :hilarious: Vet ikke helt om det stemmer da

Vedlegg

• IMG_8543.png
    IMG_8543.png
    328,3 KB · Visninger: 33
Så flink du har vært som ikke har testet ennå:Heartpink Fin graf! Satser på positive tester fremover for deg :D
Blir så stresset av den testingen, er første gang jeg klarer vente så lenge da :hilarious:

Viktig å skjerme seg når man ikke føler det er noe godt, det er bra. Du er flink! Veldig fin chart og alt ligger jo til rette, så får vi krysse fingrene :)
Ja, prøver å skjerme meg litt. Takk, krysser fingrene og håper virkelig det klaffer denne gangen :Heartred

Her er det FF skriver om Luteal Line:happy:
Under charten i FF står det "Legend/Key", trykk på den så får du opp informasjon om de forskjellige delene i charten.

IMG_5092.png

Har du testet igjen idag? Hjemme eller på jobb? :hilarious:
Tok med tester på jobb i dag, men var så hektisk at jeg rakk ikke snike meg unna før til lunsj for å teste. Men det var verdt ventetiden, for nå er jeg ganske sikker på at streken ikke er innbilning! :smiley-bounce012Legger ved bilde (9dpo), dette må da være babystrek!? :love017
Testa med både tidligtest(rosa) og vanlig(hvit) på samme urin, og tidligtesten kan bare gå å legge seg :hilarious: Ser strek der også altså, men vises best på den vanlige testen!

Vedlegg

• IMG_4846.jpeg
    IMG_4846.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 66
Back
Topp