❤️IKM uke 48❤️

Så spennende å se utviklingen her! Jeg skjønner han til dels, det ER jo litt morsomt å prøve når man har fått bekreftet at man fungerer, og at det kanskje bare er tilfeldigheter som har gjort at det ikke gikk til nå. Litt sånn ekstra boost og interesse for å få det til nå som man vet man fungerer :woot: :knegg:
Samtidig så gjør jobben hans det vanskelig å planlegge, fordi han er så ekstremt uforutsigbar, og kommer hjem til forskjellige tider, og nå på søndag reiser han jo på 3 ukers jobb på andre siden av landet :shifty: Men ja, når prøvinga er artig er det artig, til nå har det stort sett vært ufint når jeg sier jeg har eggløsning, og det er jeg som må ta hele jobben med å overtale til sex (fordi han jo er dausliten), samt få hele den mentale belastningen når det igjen ikke går. Gir liksom litt opp… jeg er litt der at skal vi prøve selv, så må jeg ha pause først, så jeg ikke går helt i kjelleren :Heartred

Samtidig så gjør jobben hans det vanskelig å planlegge, fordi han er så ekstremt uforutsigbar, og kommer hjem til forskjellige tider, og nå på søndag reiser han jo på 3 ukers jobb på andre siden av landet :shifty: Men ja, når prøvinga er artig er det artig, til nå har det stort sett vært ufint når jeg sier jeg har eggløsning, og det er jeg som må ta hele jobben med å overtale til sex (fordi han jo er dausliten), samt få hele den mentale belastningen når det igjen ikke går. Gir liksom litt opp… jeg er litt der at skal vi prøve selv, så må jeg ha pause først, så jeg ikke går helt i kjelleren :Heartred
Huff ja, det et jo selvsagt en utfordring. Forhåpentligvis gjør det litt med motivasjonen etter denne timen? Jobben er det jo verre med..

Klart du må henge med, din (mentale) helse er absolutt viktigst :Heartred

Hadde vært så sykt gira for dette hvis det ikke hadde vært for at jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid. Nesten ufint at charten ser så lovende ut når det virkelig ikke er noe :dead: Jeg skriver ikke dette for å komme tilbake om noen dager og ha tatt kjempefeil og er gravid likevel, for det er jeg virkelig ikke. Håper tr dukker opp i morgen sånn at vi kan ta fatt på PP5 :bag::sorry:
IMG_1793.jpeg

Vi aner ikke helt hva vi gjør enda :Heartred Jeg vil gjerne komme i gang med behandling fordi det er så psykisk utmattende å holde på med denne prøvingen, mens samboer ble så gira på at «jamen vi kan jo få det til naturlig, vi prøver litt til!» :shifty::hilarious:

Han ble skikkelig rørt, og fikk litt sånn «ekstra lyst på barn» :Heartred Jeg må innrømme at det er litt blanda følelser! Det er godt å vite at vi kan få barn i lag! Men de sa det burde ha klaffa til nå med forutsetningene, så de vet ikke helt hvorfor det ikke har gått.. vi får vente og se!!

Vi fikk sprøyteopplæring og alt er klart til å begynne, så kanskje jeg smører han litt den neste uken nå, så blir det bra :angelic: Kan jo være jeg allerede er gravid også!

Og sånn ifht alt annet så la vi oss kl 22 i går kveld (som er 2-3 timer tidligere enn vanlig), så nå er jeg lys våken kl 04.30 etter 6,5 timer søvn, og tempen har skutt opp igjen! :woot: Er 35 min før jeg vanligvis temper, men det tror jeg ikke bør ha såååå mye å si når jeg har sovet så lenge og rolig sammenhengende :Heartred
Kanskje han er mye mer gira neste pp fordi han har fått litt troen på seg selv og sin egen sperm? At det kan forklare hvorfor mye har falt på deg? Men dere er på PP6 og klinikken synes det var rart det ikke har klaffet siden ting virker bra med dere begge? Snart ferdig med en mislykket PP4 her, så jeg tror jeg bestiller sjekk til oss også, kommer til å bli så sur hvis vi fortsetter prøvingen lenge og finner ut at der er noe galt «om en stund».
Skjønner veldig at det er krevende å stå i skuffelsen alene og ja. Jeg synes det blir spennende å se om du allerede er gravid ❤️

Hadde vært så sykt gira for dette hvis det ikke hadde vært for at jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid. Nesten ufint at charten ser så lovende ut når det virkelig ikke er noe :dead: Jeg skriver ikke dette for å komme tilbake om noen dager og ha tatt kjempefeil og er gravid likevel, for det er jeg virkelig ikke. Håper tr dukker opp i morgen sånn at vi kan ta fatt på PP5 :bag::sorry:
Vis vedlegget 448893
Ja, kjedelig med så fin chart.. Typisk da. Positive er at progesteronet ser ut til å fungere som det skal, og at produksjonen et høyt så lenge den skal :Heartred

Kanskje han er mye mer gira neste pp fordi han har fått litt troen på seg selv og sin egen sperm? At det kan forklare hvorfor mye har falt på deg? Men dere er på PP6 og klinikken synes det var rart det ikke har klaffet siden ting virker bra med dere begge? Snart ferdig med en mislykket PP4 her, så jeg tror jeg bestiller sjekk til oss også, kommer til å bli så sur hvis vi fortsetter prøvingen lenge og finner ut at der er noe galt «om en stund».
Skjønner veldig at det er krevende å stå i skuffelsen alene og ja. Jeg synes det blir spennende å se om du allerede er gravid ❤️
PP 6 med aktiv prøving, vi har gått et år uten prevensjon med jevnlig sex før det :Heartred De regner oss derfor som prøvere over et år

PP 6 med aktiv prøving, vi har gått et år uten prevensjon med jevnlig sex før det :Heartred De regner oss derfor som prøvere over et år
Sjekket de forresten prolaktin nivået ditt i går? For det er et hormon som gir dårligere kvalitet. Mener å huske du nettopp ammet? (sorry om jeg husker feil! Jeg er fæl til å blande Nick :knegg: )

Sjekket de forresten prolaktin nivået ditt i går? For det er et hormon som gir dårligere kvalitet. Mener å huske du nettopp ammet? (sorry om jeg husker feil! Jeg er fæl til å blande Nick :knegg: )
Ammet for 6,5 år siden :cool: Min er 9,5

Men ja, de sjekket alt. Kvaliteten er perfekt (hun lurte på om jeg var villig til å donere i tillegg)

Ammet for 6,5 år siden :cool: Min er 9,5

Men ja, de sjekket alt. Kvaliteten er perfekt (hun lurte på om jeg var villig til å donere i tillegg)
Ja, der ser du :hilarious: var det @Ari<3 kanskje. Helt sikkert at amming for seks års siden ikke påvirker nå :laughing002:hilarious: å wow, hiver du deg på den da?! Med eggdonasjon. Kan det gjøres i kombinasjon med ivf? Eller må det synkes opp mot nord annen kvinne kanskje? Altså at det ikke kan fryses?

4 DPO, og tiden går altså sent!

Heldigvis er jeg bortreist denne helgen, og skal feire lillesøsters 30 års dag. Da slipper jeg kanskje å tenke så alt for mye på det :shy:

Første test ryker på tirsdag, 7 DPO. Da er jeg alene på jobb, og sniker derfor inn litt tid til å studere testen. Er skikkelig spent, så fallhøyden er unødvendig høy akkurat nå :hilarious:

Hvor langt i DPO-land er dere andre kommet nå? :Heartpink

Back
Topp