❤️IKM uke 48❤️

Åh! Jeg er 9 dpo i dag og tok en ny test tidligere i kveld fordi det strekker så i lysken og iser i uterus, og der skimtet jeg en strek!! Meeeen, tør liksom ikke håpe for mye! Det er bare det at jeg testet svaaakt positivt på 9 dpo sist (som jeg har nevnt før), men det var på tidligtest. Denne er ikke det. Jeg vet at det er vanskelig å se og jeg vet hva jeg hadde sagt hvis jeg hadde sett dette bildet :angel4 Men er det noen andre som ser noe? Når den er tørket er det noe som ser ut som en skygge. Jeg så streken bedre i virkeligheten enn på bildet :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_0524.png
    IMG_0524.png
    5,1 MB · Visninger: 77
Åh! Jeg er 9 dpo i dag og tok en ny test tidligere i kveld fordi det strekker så i lysken og iser i uterus, og der skimtet jeg en strek!! Meeeen, tør liksom ikke håpe for mye! Det er bare det at jeg testet svaaakt positivt på 9 dpo sist (som jeg har nevnt før), men det var på tidligtest. Denne er ikke det. Jeg vet at det er vanskelig å se og jeg vet hva jeg hadde sagt hvis jeg hadde sett dette bildet :angel4 Men er det noen andre som ser noe? Når den er tørket er det noe som ser ut som en skygge. Jeg så streken bedre i virkeligheten enn på bildet :smiley-angelic001
Så spennende! Ser ikke streken via kjermen min, men kan se antydning til annen farge der den skal være, håper det utvikler seg!

Herlighet, dette er jo fantastisk :D:Heartred har du digital?
Tusen takk :Heartred tror ikke helt på det enda! Turte ikke ta en digital :hilarious: må kanskje spare opp og ta en litt etterpå!

Her er ser det ikke lyst ut. Ble litt håpefull etter gårsdagens test. Men nå tror jeg det bare må ha vært skygge, for testen jeg tok nå er blenda. Siden jeg er 10 dpo idag så tror jeg løpet er kjørt for min del i denne PP. Blir veldig overrasket om det dukker opp noen strek innen IKM i alle fall :)

Tusen takk! :Heartred Skal prøve meg på en digital litt etterpå.

Kjedelig at det muligens bare var skygge hos deg da :Heartred
Lykke til. Med sånne streker som du har nå så vil du nok få positiv digital :shy: :Heartpink spennende!

Ja, det er kjedelig når man tror noe er på gang, men jeg er bare i min første PP så forventer ikke full klaff med en gang :) Krysser fingrene for positive tester etter hvert, hvis det er meningen :)

Back
Topp