Ja, men er redd for å håpe ennå. Hatt kjemisk 4+3 og 4+6 etter sommeren så tør ikke helt tenke..Så herlig For en fin lørdag i hus hos deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men er redd for å håpe ennå. Hatt kjemisk 4+3 og 4+6 etter sommeren så tør ikke helt tenke..Så herlig For en fin lørdag i hus hos deg!
Så spennende! Ser ikke streken via kjermen min, men kan se antydning til annen farge der den skal være, håper det utvikler seg!Åh! Jeg er 9 dpo i dag og tok en ny test tidligere i kveld fordi det strekker så i lysken og iser i uterus, og der skimtet jeg en strek!! Meeeen, tør liksom ikke håpe for mye! Det er bare det at jeg testet svaaakt positivt på 9 dpo sist (som jeg har nevnt før), men det var på tidligtest. Denne er ikke det. Jeg vet at det er vanskelig å se og jeg vet hva jeg hadde sagt hvis jeg hadde sett dette bildet Men er det noen andre som ser noe? Når den er tørket er det noe som ser ut som en skygge. Jeg så streken bedre i virkeligheten enn på bildet
Skjønner det et litt restriktiv da måtte dette være gangen det går hele veien på!Ja, men er redd for å håpe ennå. Hatt kjemisk 4+3 og 4+6 etter sommeren så tør ikke helt tenke..
Jeg også, er altfor spennende!!! Har ikke hekt troen, men håper veldig!!Så spennende! Ser ikke streken via kjermen min, men kan se antydning til annen farge der den skal være, håper det utvikler seg!
Ser strek!Her er noen flere bilder av testen. Appen mener bestemt den ser noe.. nå som testen er tørr er det bare en kjempe svak skygge der.. men det er mer enn på testene tidligere i dag isåfall. Hva tror dere?
Vis vedlegget 448928Vis vedlegget 448929
Vis vedlegget 448930