❤️IKM uke 48❤️

Da skal du være glad jeg byttet brukernavn, for jeg het originalt «Liljepia90» innpå her :laughing002
Haha, ja, det hadde blitt helt feil for meg hehe.. Men prøver å få tilbake og lese litt om jeg er usikker, men rakk det ikke før i dag :laughing002 hæla i taket her i helgene hehe.

Jeg er så utrolig dårlig på forkortelser, men ser flere skriver DPO og har sjekket listen. Men må bare høre om jeg henger med.

Jeg hadde eggløsning (EL?) 12/11 - er jeg da 11 DPO idag?

Tok en test til ikveld. Tok tester tidligere i dag som var helt blenda, så har ikke så mye tro. Er 9 dpo, så må jo bare håpe.. :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_9462.png
    IMG_9462.png
    1,1 MB · Visninger: 38
  • IMG_9460.png
    IMG_9460.png
    824,2 KB · Visninger: 38
Last edited:
Her er noen flere bilder av testen. Appen mener bestemt den ser noe.. nå som testen er tørr er det bare en kjempe svak skygge der.. men det er mer enn på testene tidligere i dag isåfall. Hva tror dere?

IMG_9464.jpeg
IMG_9462.png

IMG_9466.jpeg

Vedlegg

• IMG_9466.png
    IMG_9466.png
    1.003,1 KB · Visninger: 18
Haha, ja, det hadde blitt helt feil for meg hehe.. Men prøver å få tilbake og lese litt om jeg er usikker, men rakk det ikke før i dag :laughing002 hæla i taket her i helgene hehe.
Men det er vanskelig å lese seg opp på de av oss som er aktive i flere IKM grupper :laughing002 blir fort til at man ikke husker hva man har lest hvor.

Back
Topp