❤️IKM uke 48❤️

Her er ser det ikke lyst ut. Ble litt håpefull etter gårsdagens test. Men nå tror jeg det bare må ha vært skygge, for testen jeg tok nå er blenda. Siden jeg er 10 dpo idag så tror jeg løpet er kjørt for min del i denne PP. Blir veldig overrasket om det dukker opp noen strek innen IKM i alle fall :)
Så kjedelig, når det så så lovende ut i går :sorry:

@Mindel & @Lilje1992
Når tester dere? Jeg kommende deadlines denne uka og med stupende chart tror jeg at jeg har godt av å logge av og fokusere på det som er viktigst her og nå :shy: meeen testene deres må jeg få med meg, håper dere er gravide begge to :love017❤️
(Og så mange av dere andre som leser dette som mulig altså!)

Lykke til. Med sånne streker som du har nå så vil du nok få positiv digital :shy: :Heartpink spennende!

Ja, det er kjedelig når man tror noe er på gang, men jeg er bare i min første PP så forventer ikke full klaff med en gang :) Krysser fingrene for positive tester etter hvert, hvis det er meningen :)
Håper det, kjenner at det ikke er helt virkelig før det står svart på hvitt :hilarious: så synes jeg det er veldig skummelt å glede seg for mye, når jeg opplevde en ex tidliger i år!

Krysser fingrene for at det klaffer for deg snart! :happy::Heartred

Her er ser det ikke lyst ut. Ble litt håpefull etter gårsdagens test. Men nå tror jeg det bare må ha vært skygge, for testen jeg tok nå er blenda. Siden jeg er 10 dpo idag så tror jeg løpet er kjørt for min del i denne PP. Blir veldig overrasket om det dukker opp noen strek innen IKM i alle fall :)
Så kjedelig, synes fremdeles det er litt opphopning av fargestoff (så i dagboka), men det er vel bare akkurat det det er kanskje :Heartred

@Mindel & @Lilje1992
Når tester dere? Jeg kommende deadlines denne uka og med stupende chart tror jeg at jeg har godt av å logge av og fokusere på det som er viktigst her og nå :shy: meeen testene deres må jeg få med meg, håper dere er gravide begge to :love017❤️
Skjønner den, greit å få litt pause, og livet skjer. Viktig å ha vara på seg selv! Jeg er 7 DPO i dag, så offesiell test blir nok 9 DPO :) det blir..tirsdag?

Så kjedelig, synes fremdeles det er litt opphopning av fargestoff (så i dagboka), men det er vel bare akkurat det det er kanskje :Heartred
Ja, kanskje det er noe feil med testene siden det samler seg opp farge rundt der det skal være strek? Har aldri opplevd det før når jeg har testet med babyplan tester, så det er forvirrende. Og ekstra forvirrende når det er noen av testene som er helt blenda. Men det er litt smekk på labben for å drive å teste veldig tidlig. Hadde man hatt viljestyrke til å vente nærmere IKM så kunne man spart seg for alt tankekjøret og tolkningene. Så neste PP skal jeg prøve å ikke teste før nærmere IKM :) (dog lettere sagt enn gjort :hilarious:)

@Mindel & @Lilje1992
Tja… CD 25, og 9 DPO i dag, så kanskje teste på onsdag og 12 DPO? Forventer TR på torsdag/fredag.. :cool:

Temperaturen er fortsatt høy, men fortsatt noen dager til IKM… har dog INGEN symptomer! Kjemperart og uvant! Ikke oppblåst engang… ikke ømme pupper, ikke murringer, ikke kviser, ikke luft i magen, ikke noen tegn på noe som helst… kjennes godt å ikke overtenke symptomer da, for er ikke noe der :hilarious: Eneste er charten som er veldig lovende!

Vedlegg

• IMG_7475.jpeg
    IMG_7475.jpeg
    290,8 KB · Visninger: 10
Jeg klarer ikke se vis skjermen, ser du selv? :D
Syns jeg ser en svak strek men har skikkelig strek øyne for tida men har hatt små symptomer her og der. Feks igår så lagde vi mat, jeg brakk meg opp til flere ganger for jeg syns d var en rar lukt, men samboer merket ingenting håper det kommer 2 synlige streker på test snart

Hei. Vet ikke når ikm blir. Denne uka tror jeg. Tok denne på lørdag.
Siste mens 25 oktober. Syklus har forandret seg. Og lurer på om det blir 32.35 eller 40 dager. Normal sin hcg test . Har fjernet test staven

Vedlegg

• 20241123_105054.jpg
    20241123_105054.jpg
    2,6 MB · Visninger: 23
Last edited:
Hei. Vet ikke når ikm blir. Denne uka tror jeg. Tok denne på lørdag.
Siste mens 25 oktober. Syklus har forandret seg. Og lurer på om det blir 32.35 eller 40 dager.
Er det lh enhet hcg test?

Vanskelig når man ikke vet, nei! Har du hatt noen tegn til eggløsning i denne perioden? Da må du nesten bare ta en hcg test i ny og ned til evt mensen kommer. Eller (og) sjekke for LH om du ikke tror eggløsningen kan ha vært :)

Back
Topp