Sånn er jeg også! Er helt grusomt hvor manisk man blir på de testeneFøler alltid jeg ser noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er jeg også! Er helt grusomt hvor manisk man blir på de testeneFøler alltid jeg ser noe.
Mistet i uke 16 i fjor. Så savnet er stortSånn er jeg også! Er helt grusomt hvor manisk man blir på de testene
De skjønner jeg virkelig Er virkelig vondt å miste, jeg mistet i uke 8 så jeg skjønner virkelig hva du går igjennom selv om jeg mistet tidligere. Håper du snart blir gravid igjenMistet i uke 16 i fjor. Så savnet er stort
Gratulerer håper spiren sitter, da havner vi i samme termingruppe i såfall!Fant en ekstra test som jeg ikke visste jeg hadde med meg på hytta
Nå tror jeg på det Bare å håpe på at den øker i styrke!
Så rosa og finFant en ekstra test som jeg ikke visste jeg hadde med meg på hytta
Det hadde vært koselig!! Krysser fingreneGratulerer håper spiren sitter, da havner vi i samme termingruppe i såfall!
Ja, jeg er enda litt i sjokk jegSå rosa og fin
Men du HAR testet, ikke sant? Derfor du er så skråsikker?Håper det dukker opp masse positive tester i denne gruppa, i uke 47 fikk vi kun én som hadde vært med, ei til meldte seg inn etter positiv test altså totalt to graviditeter
Her hadde jeg hadde håpet tr kom i dag, syklusdag 29, 12DPO. Blir så rastløs av å vente, klar for å bare komme i gang med neste pp ventingen når man ikke venter på noe spennende er så kjedelig. Og så klarer jeg ikke å logge helt av og fokusere på eksamener som jeg burde heller
Vis vedlegget 449004
Tenk så herlig altså! Den utvikler seg time for time føler jegFant en ekstra test som jeg ikke visste jeg hadde med meg på hytta
Jeg ser ikke noe igjennom skjermen, men spennende å se om den har rettVis vedlegget 449008Tror vel ikke egentlig på appen, men hjelper med å holde et lite håp oppe frem til det motsatte eventuelt blir bevist om noen dager
Ja nå er det heldigvis litt utvikling her altså håper det fortsetterTenk så herlig altså! Den utvikler seg time for time føler jeg
Jaa, negativ på 9 dpo Jeg er helt sikker skal vurdere å ta en test i morgen 13 dop hvis jeg mot all formodning ikke blør enda. Men jeg er helt sikker.Men du HAR testet, ikke sant? Derfor du er så skråsikker?
Imponert over at du klarer å la være, jeg hadde dødd av tanken på hvis om atte Men så generer mer forventninger hos meg å ikke teste, skjønner vi er ulikeJaa, negativ på 9 dpo Jeg er helt sikker skal vurdere å ta en test i morgen 13 dop hvis jeg mot all formodning ikke blør enda. Men jeg er helt sikker.
Håper på det!Spennende symptomer da! En ting er i alle fall klart, og det er at om det ER begynnende babystrek så utvikler det seg fort så det vises bedre
Men denne runden har jeg vært så sikker på at det ikke gikk Pp 1 og pp 2 svidde jeg tester i hytt og pine og jeg ble så skuffa hver gang. Når du tar den fjerde negative testen den samme dagen og har 24 nye bilder på kamerarrullen klar til analyse… Jeg blir bare obsessed og lei meg. Klarte å holde igjen litt forrige pp pga spare på testene fra Amazon. Denne runden har jeg bare hatt den «nope» følelsen, så jeg sløste bare to tester på samme urin den ene dagen jeg testa.Imponert over at du klarer å la være, jeg hadde dødd av tanken på hvis om atte Men så generer mer forventninger hos meg å ikke teste, skjønner vi er ulike
Er det 13 eller 14 dpo mensen bruker å komme om den kommer?