❤️IKM uke 48❤️

Håper det dukker opp masse positive tester i denne gruppa, i uke 47 fikk vi kun én som hadde vært med, ei til meldte seg inn etter positiv test :oops: altså totalt to graviditeter :meh:
Her hadde jeg hadde håpet tr kom i dag, syklusdag 29, 12DPO. Blir så rastløs av å vente, klar for å bare komme i gang med neste pp :dead: ventingen når man ikke venter på noe spennende er så kjedelig. Og så klarer jeg ikke å logge helt av og fokusere på eksamener som jeg burde heller :hilarious:
IMG_1806.jpeg

Fant en ekstra test som jeg ikke visste jeg hadde med meg på hytta :happy:
Nå tror jeg på det:shy: Bare å håpe på at den øker i styrke!:smiley-angelic001
Gratulerer :Heartred håper spiren sitter, da havner vi i samme termingruppe i såfall! :Heartred

Håper det dukker opp masse positive tester i denne gruppa, i uke 47 fikk vi kun én som hadde vært med, ei til meldte seg inn etter positiv test :oops: altså totalt to graviditeter :meh:
Her hadde jeg hadde håpet tr kom i dag, syklusdag 29, 12DPO. Blir så rastløs av å vente, klar for å bare komme i gang med neste pp :dead: ventingen når man ikke venter på noe spennende er så kjedelig. Og så klarer jeg ikke å logge helt av og fokusere på eksamener som jeg burde heller :hilarious:
Vis vedlegget 449004
Men du HAR testet, ikke sant? Derfor du er så skråsikker? :knegg:

Men du HAR testet, ikke sant? Derfor du er så skråsikker? :knegg:
Jaa, negativ på 9 dpo :laughing002 Jeg er helt sikker :shy: skal vurdere å ta en test i morgen 13 dop hvis jeg mot all formodning ikke blør enda. Men jeg er helt sikker.

Jaa, negativ på 9 dpo :laughing002 Jeg er helt sikker :shy: skal vurdere å ta en test i morgen 13 dop hvis jeg mot all formodning ikke blør enda. Men jeg er helt sikker.
Imponert over at du klarer å la være, jeg hadde dødd av tanken på hvis om atte :hungover::hilarious: Men så generer mer forventninger hos meg å ikke teste, skjønner vi er ulike :love022:Heartred

Er det 13 eller 14 dpo mensen bruker å komme om den kommer?

Imponert over at du klarer å la være, jeg hadde dødd av tanken på hvis om atte :hungover::hilarious: Men så generer mer forventninger hos meg å ikke teste, skjønner vi er ulike :love022:Heartred

Er det 13 eller 14 dpo mensen bruker å komme om den kommer?
Men denne runden har jeg vært så sikker på at det ikke gikk :shy: Pp 1 og pp 2 svidde jeg tester i hytt og pine og jeg ble så skuffa hver gang. Når du tar den fjerde negative testen den samme dagen og har 24 nye bilder på kamerarrullen klar til analyse… :hungover: Jeg blir bare obsessed og lei meg. Klarte å holde igjen litt forrige pp pga spare på testene fra Amazon. Denne runden har jeg bare hatt den «nope» følelsen, så jeg sløste bare to tester på samme urin den ene dagen jeg testa.

Sist har tr kommet 12 dpo, altså fikk jeg 11 dager i dpo land før Tr, så 13 dpo (12 dager i dpo land) og 12 dpo (11 dager i dpo land). Er jo 12 dpo i dag, og har fått lyserosa på papiret, så jeg slipper nok å sløse den testen i morgen :shy:

Back
Topp