Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser perfekt ut, hurra12dpo på meg i dag, og streken blir heldigvis sterkere Sterkere strek enn jeg hadde 16dpo forrige runde da det ble kjemisk, og ca samme styrke som 13dpo da jeg var gravid med guttungen. Dette må gå veien!
Gratulerer så gøy!! Her fikk jeg helt blenda test i går, så mistet troen. Dum som jeg er tok jeg ny test i dag likevel. Der er skyggen tilbake. Men det er jo bare det det er, en skygge… Glad på dine vegne daFant en ekstra test som jeg ikke visste jeg hadde med meg på hytta
Nå tror jeg på det Bare å håpe på at den øker i styrke!
Min førstefødte er septemberbaby Ønsket egentlig vår/sommer nå, men håper det blir høst/vinter igjen blir jeg gravid nå blir det trolig august baby, termin blir så tidlig i september og jeg går nok ikke til termin. Fem forsøk igjen for 2025 baby, får håpe det gårSeptember babyer er det vi har mest av, det er en kjempe fin tid å gå baby på Masse lykke til med eksamener! Håper du titter innom
Allerede flere positive tester her i 48 enn i hele 47, wow jeg også blø i går/natt, så vi ligger likt for neste IKM-gruppe (når noen lager)Jeg var i både denne og uke 47, da el kom tidligere enn venta.. Men begynte å blø i går, så kan settes på TR Veldig gøy og se at noen allerede har fått positive tester her, gratulerer til dere
Ikke godt å si, jeg har hvertfall fått skygge mange ganger med de testene. InkludertI denne pp-en. Sist i dag morges.. men det er jo lov å håpe, er jo fremdeles så tidlig hos deg Legger ved dagens skyggeteater hos meg så kan du se hvordan den ser utMå le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056
Skyggetest*Ikke godt å si, jeg har hvertfall fått skygge mange ganger med de testene. InkludertI denne pp-en. Sist i dag morges.. men det er jo lov å håpe, er jo fremdeles så tidlig hos deg Legger ved dagens skyggeteater hos meg så kan du se hvordan den ser ut Vis vedlegget 449072
Synes ikke du skal være flau over det i det hele tatt! Har personlig alltid fått positive tester 7 og 8 DPO da jeg har vært gravid. Noen kvinner produserer mer HCG enn andre, og hver graviditet er ulik. Synes fint du kan teste i dag!Må le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056
Jeg ville absolutt snakket med fastlege/gynekolog om å få testet progesterontilskudd. Det er relativt vanskelig å bli gravid med så kort lutealfase, og enda vanskeligere å holde på graviditeten om det allikevel skulle skje. Bedre å få hjelp nå, enn å prøve i evigheter!Neida, jeg gir ikke opp altså. Bare ikke så forhåpningsfull som jeg var. Har ikke sett på når eggløsning kommer neste gang osv.. Det er sånn jeg gjør for å holde motet oppe, men da har jeg det yet to come om mensen kommer. Men hovedsakelig er det fordi jeg har veldig kort lutealfase, mensen kommer på slutten av dag ti eller begynnelsen av dag 11 dpo, og om tempen da begynner å falle mot slutten, så er det litt derfor jeg ikke er så optimistisk
Så gnager det faktisk litt på meg, jeg har ikke brukt premom egentlig, men har lagt inn de siste tre syklusene fordi det er lettere å vise fram charten her da når man skal vise eggløsningstester en sammenligning. Men ja, jeg så litt rundt på det her i helga, og fikk opp ang syklusen min at lutealfasen min var short. Og jeg gnur liksom litt på dette enda, vanskelig få økning etter eggløsning, kort lutealfase.. Og litt sånn, burde jeg teste ut progesterontilskudd? Det vil vel ikke skade?
Om du opplevde festeblødning 21. november, vil du få positive tester nå om du er gravid! Tar ca. 24-48 timer før HCG slår ut på test, etter festeblødning.Kvj95 - 29 - B2 - PP2 - IKM 30.11
Prøver å slenge meg med her, har ikke hatt mensen 19 august så usikker på hvor jeg ligger i løypa. Men lurer på om jeg kanskje hadde en feste blødning 21.11 prøve periode 2 etter MA i juli. Tar IKM utifra det jeg misstenker er festeblødning. Har vert så utrolig kjedelig å ikke ha regelmessig syklus og dermed ikke peil på hvor og når man skal prøve
Om du opplevde festeblødning 21. november, vil du få positive tester nå om du er gravid! Tar ca. 24-48 timer før HCG slår ut på test, etter festeblødning.
Krysser fingrene for deg
Haha elsker autokorrektSkyggeteater
Kan det være noe med babyplan testene? Altså dette partiet? Jeg og får jo skygger, men da når de er tørket..
Åh så koselig å være storfamilie <3Ja, jeg har en tenåringssønn, og to søte frøkner på 3 og 5 år + en bonusdatter som er tenåring Alle bor hos oss, så vi har hendene fulle. Men ønsker oss et barn til før vi blir for gamle, så det er veldig velkomment med enda en attpåklatt. Hva med deg?
Gratulerer så myeDa kan jeg settes på gravid
å for dem som synes temp graf er interessant legger jeg ved min, jeg har hatt veldig lite symptomer i dpo-land fram til igår, da begynte jeg å merke noe. Er idag 11 dpo.
Vis vedlegget 449051Vis vedlegget 449052
Til hva, tenker du på?Hvilke apper bruker dere?