Ja, er det ikke rart? Føler den endrer seg med timene som sagtKom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018
Veldig sprøtt med tanke på hvordan dagen startet idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det ikke rart? Føler den endrer seg med timene som sagtKom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018
Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?Kom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018
Ja, det kan du gjøre Så får jeg heller si ifra hvis det ikke skulle gå bra.Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?
Samme termin faktisk <3Takk hvis dette virkelig er noe, og en spire som sitter til termin, så vil termin være rundt 8 august Hva med deg?
Så gøy Krysser fingrene for oss begge toSamme termin faktisk <3
Jeg også! Har du noen fra før av?Så gøy Krysser fingrene for oss begge to
Ja, jeg har en tenåringssønn, og to søte frøkner på 3 og 5 år + en bonusdatter som er tenåring Alle bor hos oss, så vi har hendene fulle. Men ønsker oss et barn til før vi blir for gamle, så det er veldig velkomment med enda en attpåklatt. Hva med deg?Jeg også! Har du noen fra før av?
September babyer er det vi har mest av, det er en kjempe fin tid å gå baby på Masse lykke til med eksamener! Håper du titter innomFant ut at jeg bare måtte hoppe i det og «sløse en siste test» for å bli helt ferdig med denne PP (er jo ikke som om jeg ikke har 30+ i skuffen og nye 20 på vei i posten ). Blør ikke helt enda, men veldig klar for å starte på nytt. Håper på litt babyforum-detox de neste ukene med innspurt av eksamener, men jeg er svak når det kommer til å titte innom, dessuten er det jo gøy å følge med
Inkluderer en siste blenda test, nå er jeg heeelt sikker
Kan fortsatt rekke positiv test før jul, får bare leve i håpet
Jeg kan med andre ord trygt settes på tr.
Vis vedlegget 449044
Ja, kanskje?! Det hadde jo vært morsomt om det faktisk var sånn da hehe! Spennende å følge deg!Hmmm… hopper ikke inn i testinga enda! Holder meg sterk! 10 DPO i dag! Men altså… jeg skjønner ingen ting av denne runden her… jeg har fortsatt ingenting å gå etter Damer… jeg er ikke oppblåst engang! Og ikke en eneste liten kvise! Tempen er fortsatt høy og fin (bittelitt nedover, men langt over coveline), har masse utflod, tett i nesa… men ellers i min beste form… kan null symptomer være et symptom?
Så flotte tester, gratulerer så mye altsåDa kan jeg settes på gravid
å for dem som synes temp graf er interessant legger jeg ved min, jeg har hatt veldig lite symptomer i dpo-land fram til igår, da begynte jeg å merke noe. Er idag 11 dpo.
Vis vedlegget 449051Vis vedlegget 449052
Krysser fingrene for deg åDe skjønner jeg virkelig Er virkelig vondt å miste, jeg mistet i uke 8 så jeg skjønner virkelig hva du går igjennom selv om jeg mistet tidligere. Håper du snart blir gravid igjen
Jøss, så spesielt! Di ser jo positive ut nå som di er tørket. Blir ikke helt klok på disse testene altså. Her har jeg streker innen fristen og du etter fristen. Gir jo ikke mening men tempen har du jo vist tidligere at kan gå opp og ned i hytt og pine uten at det har noe å siMå le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056
Jeg har brukt babyplan lenge nå, og får jeg strek etter tiden er ute så har jeg alltid vært gravid også. Mulig andre har en annen erfaringMå le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056
Oi, du har ganske lav kroppstemperatur sånn generelt! Spennende å se andre sine charts!! Krysser fortsatt fingrene for deg jeg da! Kanskje en liten festedipp?Må le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056
Skimter noen streker der ja! Håper det utvikler seg! Og bare å poste maange tester, ingen grunn til å være flau for det her inneMå le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo
Vis vedlegget 449054
Vis vedlegget 449055
Vis vedlegget 449056