Mindel Elsker forumet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke 2022 I dag kl 20:19 #581 Milla_mor skrev: Kom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018 Veldig sprøtt med tanke på hvordan dagen startet idag Klikk for å utvide … Ja, er det ikke rart? Føler den endrer seg med timene som sagt
Milla_mor skrev: Kom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018 Veldig sprøtt med tanke på hvordan dagen startet idag Klikk for å utvide … Ja, er det ikke rart? Føler den endrer seg med timene som sagt
Lilje1992 Betatt av forumet Vi som prøver :) I dag kl 20:46 #582 Milla_mor skrev: Kom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018 Veldig sprøtt med tanke på hvordan dagen startet idag Klikk for å utvide … Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?
Milla_mor skrev: Kom akkurat hjem fra hytta, og tok en vanlig babyplan test nå Vis vedlegget 449018 Veldig sprøtt med tanke på hvordan dagen startet idag Klikk for å utvide … Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?
Milla_mor Elsker forumet Julegavene 2019 JuniJubel2021 I dag kl 20:50 #583 Lilje1992 skrev: Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid? Klikk for å utvide … Ja, det kan du gjøre Så får jeg heller si ifra hvis det ikke skulle gå bra.
Lilje1992 skrev: Grattis!! Vil du jeg skal sette deg på gravid? Klikk for å utvide … Ja, det kan du gjøre Så får jeg heller si ifra hvis det ikke skulle gå bra.