❤️IKM uke 48❤️

Jeg også! Har du noen fra før av? :Heartbigred
Ja, jeg har en tenåringssønn, og to søte frøkner på 3 og 5 år + en bonusdatter som er tenåring :love7 Alle bor hos oss, så vi har hendene fulle. Men ønsker oss et barn til før vi blir for gamle, så det er veldig velkomment med enda en attpåklatt. Hva med deg?

Fant ut at jeg bare måtte hoppe i det og «sløse en siste test» for å bli helt ferdig med denne PP (er jo ikke som om jeg ikke har 30+ i skuffen og nye 20 på vei i posten :laughing002:smiley-ashamed004). Blør ikke helt enda, men veldig klar for å starte på nytt. Håper på litt babyforum-detox de neste ukene med innspurt av eksamener, men jeg er svak når det kommer til å titte innom, dessuten er det jo gøy å følge med ❤️
Inkluderer en siste blenda test, nå er jeg heeelt sikker :shy:

Kan fortsatt rekke positiv test før jul, får bare leve i håpet :smiley-angelic001
Jeg kan med andre ord trygt settes på tr.
IMG_1813.jpeg

Hmmm… hopper ikke inn i testinga enda! Holder meg sterk! :hilarious: 10 DPO i dag! Men altså… jeg skjønner ingen ting av denne runden her… jeg har fortsatt ingenting å gå etter :confused004 Damer… jeg er ikke oppblåst engang! Og ikke en eneste liten kvise! Tempen er fortsatt høy og fin (bittelitt nedover, men langt over coveline), har masse utflod, tett i nesa… men ellers i min beste form… kan null symptomer være et symptom? :hilarious:

Vedlegg

• IMG_7487.jpeg
    IMG_7487.jpeg
    288 KB · Visninger: 27
  • IMG_7488.jpeg
    IMG_7488.jpeg
    139,5 KB · Visninger: 26
Fant ut at jeg bare måtte hoppe i det og «sløse en siste test» for å bli helt ferdig med denne PP (er jo ikke som om jeg ikke har 30+ i skuffen og nye 20 på vei i posten :laughing002:smiley-ashamed004). Blør ikke helt enda, men veldig klar for å starte på nytt. Håper på litt babyforum-detox de neste ukene med innspurt av eksamener, men jeg er svak når det kommer til å titte innom, dessuten er det jo gøy å følge med ❤️
Inkluderer en siste blenda test, nå er jeg heeelt sikker :shy:

Kan fortsatt rekke positiv test før jul, får bare leve i håpet :smiley-angelic001
Jeg kan med andre ord trygt settes på tr.
Vis vedlegget 449044
September babyer er det vi har mest av, det er en kjempe fin tid å gå baby på :Heartred Masse lykke til med eksamener! Håper du titter innom :shy: :love022

Da kan jeg settes på gravid :Heartred
å for dem som synes temp graf er interessant legger jeg ved min, jeg har hatt veldig lite symptomer i dpo-land fram til igår, da begynte jeg å merke noe. Er idag 11 dpo.

IMG_5104.jpeg
IMG_5106.jpeg

Hmmm… hopper ikke inn i testinga enda! Holder meg sterk! :hilarious: 10 DPO i dag! Men altså… jeg skjønner ingen ting av denne runden her… jeg har fortsatt ingenting å gå etter :confused004 Damer… jeg er ikke oppblåst engang! Og ikke en eneste liten kvise! Tempen er fortsatt høy og fin (bittelitt nedover, men langt over coveline), har masse utflod, tett i nesa… men ellers i min beste form… kan null symptomer være et symptom? :hilarious:
Ja, kanskje?! Det hadde jo vært morsomt om det faktisk var sånn da hehe! Spennende å følge deg!

Må le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO :bag::knegg: Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da :hilarious::laughing002 Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo :knegg:

Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..

20241125_063736.jpg

Screenshot_20241125_065414_FF App.jpg

Screenshot_20241125_071557_FF App.jpg

Må le litt av meg selv, men jeg tok (to) tester lørdag og en i går søndag, da var jeg 6 og 7 DPO :bag::knegg: Har ikke tatt (enda) i dag, 8 DPO da :hilarious::laughing002 Det er liksom så flaut at jeg ikke har turt å si det her inne en gang hehe. De har selvsagt vært blenda. Og nå er temperaturen min ikke så kjekk heller, så da har jeg egentlig gitt opp før jeg er 9 dpo :knegg:

Men nytt nå er at det er litt skygger som kommer når det blir liggende og er ugyldige, det har jeg vel ikke hatt før. Kan det være en dårlig batch hos Babyplan? Synes flere har det for tiden..

Vis vedlegget 449054

Vis vedlegget 449055

Vis vedlegget 449056
Jøss, så spesielt! Di ser jo positive ut nå som di er tørket. Blir ikke helt klok på disse testene altså. Her har jeg streker innen fristen og du etter fristen. Gir jo ikke mening:bag: men tempen har du jo vist tidligere at kan gå opp og ned i hytt og pine uten at det har noe å si:love2

Vis vedlegget 449054

Vis vedlegget 449055

Vis vedlegget 449056
Jeg har brukt babyplan lenge nå, og får jeg strek etter tiden er ute så har jeg alltid vært gravid også. Mulig andre har en annen erfaring :D

Vis vedlegget 449054

Vis vedlegget 449055

Vis vedlegget 449056
Oi, du har ganske lav kroppstemperatur sånn generelt! Spennende å se andre sine charts!! Krysser fortsatt fingrene for deg jeg da! Kanskje en liten festedipp?

Vis vedlegget 449054

Vis vedlegget 449055

Vis vedlegget 449056
Skimter noen streker der ja! :nailbiting: Håper det utvikler seg! Og bare å poste maange tester, ingen grunn til å være flau for det her inne :hilarious:

Neida, jeg gir ikke opp altså. Bare ikke så forhåpningsfull som jeg var. Har ikke sett på når eggløsning kommer neste gang osv.. Det er sånn jeg gjør for å holde motet oppe, men da har jeg det yet to come om mensen kommer. Men hovedsakelig er det fordi jeg har veldig kort lutealfase, mensen kommer på slutten av dag ti eller begynnelsen av dag 11 dpo, og om tempen da begynner å falle mot slutten, så er det litt derfor jeg ikke er så optimistisk :)

Så gnager det faktisk litt på meg, jeg har ikke brukt premom egentlig, men har lagt inn de siste tre syklusene fordi det er lettere å vise fram charten her da når man skal vise eggløsningstester en sammenligning. Men ja, jeg så litt rundt på det her i helga, og fikk opp ang syklusen min at lutealfasen min var short. Og jeg gnur liksom litt på dette enda, vanskelig få økning etter eggløsning, kort lutealfase.. Og litt sånn, burde jeg teste ut progesterontilskudd? Det vil vel ikke skade?

Back
Topp