❤️IKM uke 48❤️

Kokko i hodet som jeg er, har jeg begynt å teste 7dpo :banghead:
Å jeg som skulle vente til minst 9dpo, går som smurt det altså!

Andre som tester grytidlig å får colgate-hvite tester? :facepalm:
Synes det er koselig å spennende og se på ANDRES tester i alle fall :laughing002 Både blenda (fordi det er 7 DPO), svake streker og tydelige streker :Heartpink

Heia:happy:
Litt ny når det kommer til forum skriving, for har som regel bare tittet innom i foruma da jeg har vært så redd for at det aldri ville bli meg, men nå håper jeg snart det er min tur
Jeg har pcos, har sikkert prøvd i over 1 år før vi tok kontakt med fertilitetsklinikk for hjelp, men på grunn av ingen el av meg selv, å på grunn av en mens som aldri kom så måtte jeg i gang med provera, før jeg begynte på letrozol dag 4-9, hadde el nå på lørdag den 16.11
Men siden jeg har gått på letrozol osv, så tenker jeg dette blir prøve periode 1

Suzi1997- 27- B1-PP1- EL16/11-IKM 29-30/11
Så spennende! Er jo litt annerledes når "rammene" endrer seg, skjønner du er ekstra spent denne gangen!

Ny verden, veldig greit å ha alt i en app. Jeg sjonglerer FF og Premom og sistnevnte er tja litt så som så spesielt med uregelmessig syklus :blackeye: får prøve denne neste PP :)
Ja, det opplever jeg og. Den "predikerer" jo eggløsning på en fast dag hele tiden, så blir liksom feil når du skjønner du ikke får det på dagen den mener. Så litt hussle synes jeg. Og den virker å ta utgangspunkt i testene kun? Den sier f.eks. at min eggløsning var når den var ut fra testene, ikke temperaturen. Hadde EL på dag 23 sist, og 17 denne gang, men ofte har det jo vært andre veien - at den sier den skal komme på dag 20, så blir det ikke før på dag 23 - da mister jeg litt motet :bag::knegg: Jaja. FF har egentlig alt, når man bruker den lightbox funksjonen (da får man testene etter hverandre). Ikke like avansert selvsagt.

8 dpo i dag. Tenkte å vente med å teste til tidligst 10 dpo. Til dere som har fått barn tidligere, er det sånn at man føler det på kroppen før man får positiv test? Jeg innbiller meg at jeg på ett eller annet vis burde kjenne det på kroppen allerede hvis det har gått veien, selv om jeg vet at ikke alle får symptomer og at det fortsatt er veldig tidlig:banghead::dead:
Har vært gravid 6 ganger hvor 3 endte i SA, 1 i MA, og i 2 friske barn (nå 4 år og 3 år). Har aldri hatt noen tydelige svangerskapstegn før i uke 6 med noen av dem :Heartred

De aller tidligste tegnene, som også kan forveksles med mens, sykdom eller lignende, har vært samme uke jeg har fått positiv test. Har alltid fått positiv test mellom 8-9 DPO (med ett unntak hvor jeg mistet i uke 6, og først fikk positiv test 12 DPO).

De tidligste tegnene var tett nese og ømfintlig luktesans :happy:

Test fra i dag tidlig, 8 eller 9dpo. Trodde jeg så en liten strek men det var nok bare mangel på strek jeg så :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_6621.jpeg
    IMG_6621.jpeg
    1 MB · Visninger: 23
Så spennende! Er jo litt annerledes når "rammene" endrer seg, skjønner du er ekstra spent denne gangen!
Ja, men kjenner jeg gru/gleder meg til jeg skal begynne å teste, for er så utrolig spent på hva den sier
Fikk beskjed fra fertilitetsklinikken jeg går på at jeg burde vente til den 30.11 før jeg tester, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge, er 3 dpo nå så er såååå lenge til, har heldigvis eksamen og jobb som kan få meg på andre tanker i denne ventetiden ❤️

Hl0rIG.jpg
WcbDoT.jpg
Yk6mIt.jpg

Veldig veldig sen, men hvorfor ikke.
Sarahya - 29 - B1 - pp1 - EL 11/11 - IKM 26/11

Troligvis 8 DPO. Hatt skikkelig mensliknende smerter i magen i dag, og ellers hatt ømme brøstvorter siden søndag, samt rar smak / mye vann i munnen.

Har testet i dag, selvom det er litt tidlig. Man er litt usikker på hva testen viser. Hjelp?!

Hl0rIG.jpg
WcbDoT.jpg
Yk6mIt.jpg

Troligvis 8 DPO. Hatt skikkelig mensliknende smerter i magen i dag, og ellers hatt ømme brøstvorter siden søndag, samt rar smak / mye vann i munnen.

Har testet i dag, selvom det er litt tidlig. Man er litt usikker på hva testen viser. Hjelp?!
Kontrollstreken ser dessverre grå ut i mine øyne men 8DPO er tidlig

Hl0rIG.jpg
WcbDoT.jpg
Yk6mIt.jpg

Ser ingenting på testen din dessverre, men du er hjertelig velkommen i gruppa! :Heartred

Back
Topp