❤️IKM uke 48❤️

Kokko i hodet som jeg er, har jeg begynt å teste 7dpo :banghead:
Å jeg som skulle vente til minst 9dpo, går som smurt det altså!

Andre som tester grytidlig å får colgate-hvite tester? :facepalm:

Kokko i hodet som jeg er, har jeg begynt å teste 7dpo :banghead:
Å jeg som skulle vente til minst 9dpo, går som smurt det altså!

Andre som tester grytidlig å får colgate-hvite tester? :facepalm:
Jeg KAN ikke teste tidlig :hilarious: Blir like sur og grinete HVER gang! Så har satt mål på tidligst 12 DPO… men går ikke alltid det da! Så får jeg blendahvite tester og går rett i kjelleren… :laughing021

Jeg KAN ikke teste tidlig :hilarious: Blir like sur og grinete HVER gang! Så har satt mål på tidligst 12 DPO… men går ikke alltid det da! Så får jeg blendahvite tester og går rett i kjelleren… :laughing021
12 dpo er jo faktisk kjempe lurt! Jeg er så snurt og i dårlig humør at GRØSS, stakkars de jeg bor sammen med :hilarious:

Jeg tester på lørdag, da er jeg 9dpo. Eller rettelse, skal prøve å holde meg til lørdag :hilarious:
Skal ut på noe greier på lørdag, så tenker en test før jeg vurderer om det blir et glass vin eller ikke.

Heia:happy:
Litt ny når det kommer til forum skriving, for har som regel bare tittet innom i foruma da jeg har vært så redd for at det aldri ville bli meg, men nå håper jeg snart det er min tur
Jeg har pcos, har sikkert prøvd i over 1 år før vi tok kontakt med fertilitetsklinikk for hjelp, men på grunn av ingen el av meg selv, å på grunn av en mens som aldri kom så måtte jeg i gang med provera, før jeg begynte på letrozol dag 4-9, hadde el nå på lørdag den 16.11
Men siden jeg har gått på letrozol osv, så tenker jeg dette blir prøve periode 1

Suzi1997- 27- B1-PP1- EL16/11-IKM 29-30/11

Du klarte å holde deg ganske lenge forrige runde, gjorde du ikke? ❤️ jeg røk på første test 8 dpo forrige pp, pp før det igjen 7 dpo :laughing002 Håper å holde til 9 denne runden. Det blir i alle fall ikke 7 :bag: mulig jeg ryker på 8 fordi morgenen på 9 dpo blir travel utenom det vanlige :hilarious:

Ååh, kult :woot: Nå har jeg masse å sjekke ut etterhvert :laughing002 Var det om den bruker den til å kalkulere og? Eller blir det mest for "egen oversikt"?
Tror det er for egen oversikt men plutselig er det flere funksjoner det kan brukes til :p

Jeg bruker lightboxfunksjonen vare til å sjekke streker som sagt, laster opp testene - så ligger det fem balls tre måneder tror jeg det er. Men da kan jeg også bla opp og se på de fra samme CD fra en annen måned. Kan jo det på premom og altså. Men, ja, linereader - den er kjekk :happy:

Vis vedlegget 448538

Vis vedlegget 448539

Slik bruker jeg linereader, for å se om testlinjen er mørk nok til karakteriseres som positiv :)

Vis vedlegget 448540
Ny verden, veldig greit å ha alt i en app. Jeg sjonglerer FF og Premom og sistnevnte er tja litt så som så spesielt med uregelmessig syklus :blackeye: får prøve denne neste PP :)

Åh, så bra å høre at det kan ha noe å si! Jeg forsøker fra i morgen, så ser jeg om det utgjør noen forskjell :)

Haha, ja, man får stole på kroppen. Jeg gjør i utgangspunktet det, og har aldri tenkt at det er noe galt. Men når det drar ut, og jeg får litt sånn rare greier som jeg ikke det fått før (som at temperaturen ikke øker) så blir man liksom litt sånn :bag: prøver å finne ut om noe er galt..
Er helt menneskelig å forsøke å finne svar på ting, er frustrerende når kroppen ikke reagerer som ‘forventet’

Back
Topp