❤️IKM uke 45❤️

Blir helt forvirra jeg… kan LH toppen min ha vært CD 12?:oops: når jeg selvfølgelig ikke testet… Ser jo ut som det går nedover igjen fra CD 13… da jeg fikk forrige barn hadde jeg LH topp på CD 14… derfor synes jeg det var merkelig tidlig med CD 12:bookworm: men har lite forventninger om at det skal stige igjen nå…
 

Vedlegg

  • IMG_0789.jpeg
    IMG_0789.jpeg
    259,5 KB · Visninger: 35
Blir helt forvirra jeg… kan LH toppen min ha vært CD 12?:oops: når jeg selvfølgelig ikke testet… Ser jo ut som det går nedover igjen fra CD 13… da jeg fikk forrige barn hadde jeg LH topp på CD 14… derfor synes jeg det var merkelig tidlig med CD 12:bookworm: men har lite forventninger om at det skal stige igjen nå…
Hmm :pompus: det kan jo kanskje se sånn ut ja?
 
Jeg begynner å stresse med om el skal bli veldig forsinket pga kjemisk/tidlig sa forrgie pp, eller utebli fullstendig.. Første syklus (om man kan kalle det det) etter utskrapningen 2 måneder etter senabort fant jeg aldri el.. tror kanskje ikke den kom. Forstått at den kan skje etter abort. Syklusen etter første mens kom el cd11. Nå er det cd10 og Premom og flo mente i starten av syklus at jeg skulle ha el i dag, men strimler er neg og monitoren lav. Nå viser Premom el søndag.. blir den enda mer forsinket må jeg flytte ikm uke
Åå, så frusterende! Håper den kommer snart slik at du blir værende her :Heartred
 
Knekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker som han har snudd fra ja til nei på baby nr.3:sorry:
 
Hvordan går det damer? :Heartred Er det noe el i sikte?
Denne prøveperioden tenkte jeg å ikkje teste for el. Alle sier, slapp av, ikke stress, så går det før dere aner det! Men ingen klarer å svare på hvordan man kan stresse mindre, så da får vi prøve en pp uten el-testing kanskje det hjelper!:hilarious:
Har så medfølelse for dere sterke flinke damer som gjør dette mnd etter mnd! Fyttikatta for noen helter!!:hello2
Kan du endre min EL til 24.10? Og IKM blir ca 07.11.
 
Hei flotte damer :Heartred

Velkommen til uke 45!!
Ser frem til å henge med dere, og masse lykke til i prøvinga!:love7
Håper alle får to babystreker :Heartred

Vil du være med så skriv deg opp på lista; Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggeløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Eksempel:
MiniØnske - 31 - B1 - PP3/4 - EL 28/10 - IKM 10/11


Mandag 4. November
tuttii - 37 - B3 - PP2 - EL 23.10 - IKM 04.11
Emine89 - 34 - B3 - PP7 - EL 22.10 - IKM 04.11

Tirsdag 5. November
Førstegangsgravid96 - 28 - B1 - PP1 etter SA - EL ? - IKM 5.11-10.11?

Onsdag 6. November
m95 - 29 - B2 - PP3 - EL 23.10 - IKM 6/11
Snuppa89-35-b1- pp15 - El mellom 23-26 -ikm 06.11

Torsdag 7. November
Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - PP8 (4 etter MA - EL ca. 24.10 - IKM 07.11

Fredag 8. November
F96 - 28 - B1- PP 2(3) - EL 24.10 - IKM 8/11
Sille92 - 32 - B3 - PP4 (5) - EL 25.10 - IKM 08.11
Minsten2025 - 36 - B3 - PP2 - EL 25/10 - IKM 8/11
MN92 - B2 - PP2 - EL 24/10? - IKM 8/9
Lykketroll1 - 31- B3 - PP2 - EL 25-26/10 - IKM 08/10?

Lørdag 9. November


Søndag 10. November

MiniØnske - 31 - B1 - PP3/4 - EL 28/10 - IKM 10/11
Miss-babysyk- 37 -B2- PP 6 etter sa - EL 27.09 - IKM 10.11

Byttet uke:cool:


Gravid:Heartred


TR :sad010
Kan du endre min til el 24.10 og ikm 6.11 er du snill? :)
 
Dette skjønner jeg lite av:bored:
Absolutt ingenting tilsier at jeg skal ha hatt EL. Verken EL slim, el smerter, el tester…
Men nok en høy temp i dag:bag:

IMG_9625.png
 
Uff ja, samme her! Nå får jeg den bare over 1 bein.. ikke snakk om at det går to bein nedi :laughing001
Har sånne mål jeg også, med minste så sa jeg før jeg blir 39 og det klarte jeg. Ble gravid Juni og fylte 39 i November. Nå er håpet før jeg blir 41, men da må jeg blir gravid på denne EL. Hvis ikke så får jeg bare håpe jeg blir gravid før jeg fyller 42 :dead:
Kjipt at flere har samme problemer med klær, det er jo ikke akkurat så billige uteplaggene heller :wacky:Vi flyttet for 3 mnd siden og jeg finner ikke igjen "nødvinterbuksa" som faktisk passet og all ullen min heller, frykter nesten det har havnet i feil haug og endt på freetex :wtf:Hadde vært en drøm å bli gravid denne syklusen for samboeren har bursdag 15 november og kunne fått en positiv test i bursdagsgave :Heartred
Krysser fingrene for at du klarer det denne syklusen :gen014
 
Wind - 33 - B2 - PP1 - EL 23-24/10 - IKM 7/11
Etter mange år med frykt så er jeg faktisk klar til å prøve på nr 2, til samboers store glede.:smiley-ashamed004
Fikk forrigemann prematurt, hatt 1 MA og 1 SA, og høy risiko for prematur fødsel igjen pga svangerskapssykdom, så det sitter langt inne, men frykten har gått litt over i spenning og forhåpninger.
 
Ser mørkt ut for meg for denne uken.. fremdeles lav på monitor og svake tester. Må kanskje bytte uke. Datoene jeg står på her stemmer hvert fall ikke lenger.. kan stå på usikker og oppdatere om det skjer noe ila helgen
 
Wind - 33 - B2 - PP1 - EL 23-24/10 - IKM 7/11
Etter mange år med frykt så er jeg faktisk klar til å prøve på nr 2, til samboers store glede.:smiley-ashamed004
Fikk forrigemann prematurt, hatt 1 MA og 1 SA, og høy risiko for prematur fødsel igjen pga svangerskapssykdom, så det sitter langt inne, men frykten har gått litt over i spenning og forhåpninger.
Velkommen! Håper så inderlig du får en positiv opplevelse :Heartred
 
Ser mørkt ut for meg for denne uken.. fremdeles lav på monitor og svake tester. Må kanskje bytte uke. Datoene jeg står på her stemmer hvert fall ikke lenger.. kan stå på usikker og oppdatere om det skjer noe ila helgen
Åå, så kjedelig.. Setter deg på usikker, så håper jeg el kommer raskt!:Heartred
 
Back
Topp