❤️IKM uke 45❤️

Ja,det tenker jeg også! Det er jo ikke 42% sjans for å bli gravid -1 før el liksom. Siden vi ikke hadde oss i går,og er +1 dpo, så er jeg liksom ikke så motivert for aksjelegging i kveld sett opp mot dette. Men men :P
Jeg tenker at absolutt alle runder i høyet øker sjansen, så jeg sier kjør ;)

Da var siste aksje lagt! Puh.:hilarious::D Fikk heldigvis med mannen. Så nå ble det aksjer onsdag, fredag og søndag. Fikk positiv el-test fredag kveld i 20 tiden. Så egget slipper vel 12-48 timer etter det..? Hadde veldige el-smerter i går ettermiddag i 17 tiden. Så nå får vi noen lange vente-dager. Føler i allefall vi traff bra på aksjene..

Vedlegg

• Screenshot_20241027_214435_My Calendar.jpg
    Screenshot_20241027_214435_My Calendar.jpg
    144,1 KB · Visninger: 48
Last edited:
Da var siste aksje lagt! Puh.:hilarious::D Fikk heldigvis med mannen. Så nå ble det aksjer onsdag, fredag og søndag. Fikk positiv el-test fredag kveld i 20 tiden. Så egget slipper vel 12-48 timer etter det..? Hadde veldige el-smerter i går ettermiddag i 17 tiden. Så nå får vi noen lange vente-dager. Føler i allefall vi traff bra på aksjene..
Ja nå må det da være bra odds her! Jeg synes det er så utrolig lite tilfredsstillende å ikke vite AKKURAT når det egget slipper :dead: det er jo ganske stor forskjell på 12 og 48 timer etter positiv test? Blir alltid stressa og føler at aksjer burde legges minst to ganger om dagen i minst 5 dager :woot: men det går jo absolutt ikke da, hehe.

Bra truffet med aksjer der da :) Så dekorativ appen din var :love017

Ja nå må det da være bra odds her! Jeg synes det er så utrolig lite tilfredsstillende å ikke vite AKKURAT når det egget slipper :dead: det er jo ganske stor forskjell på 12 og 48 timer etter positiv test? Blir alltid stressa og føler at aksjer burde legges minst to ganger om dagen i minst 5 dager :woot: men det går jo absolutt ikke da, hehe.
Da må en ha en gubbe på ca 20 år som bare tenker på sex om en skal klare 2 om dagen i såpass lang tid :laughing025

Det kan godt være det er derfor ja :)
Håper du treffer på el!:hello2
Så gøy!!:D Trening er min go-to for å få dpo dagene til å gå litt fortere:love7
Innbiller meg jeg har litt mer slim i dag enn de foregående syklusene!
Hva slags trening driver du med ?
Jeg elsker spinning, styrketrening synes jeg ikke er så spennende selv om jeg vet jeg har veldig godt av det xsmile9

Veeeet. Jeg er så enig! Man vet kanskje mer sikkert om man temper? Men det orker jeg ikke.. De aksjene; jeg blir helt gaaal :P Det blir jo litt pes hele greia. Jeg stresser med å time de før el, men så vet man jo aldri helt om den kommer cd13 eller cd 17 liksom(gjelder meg da), også så er det hvor lenge etter positiv el-test man skal drive på også :P

Veeeet. Jeg er så enig! Man vet kanskje mer sikkert om man temper? Men det orker jeg ikke.. De aksjene; jeg blir helt gaaal :P Det blir jo litt pes hele greia. Jeg stresser med å time de før el, men så vet man jo aldri helt om den kommer cd13 eller cd 17 liksom(gjelder meg da), også så er det hvor lenge etter positiv el-test man skal drive på også :P
Yes det er dette som gjør at jeg hater prøving, i tillegg til skuffelsen når tr kommer da så klart. Det er gøy i 2 pp’er kanskje. Deretter: not.

Yes det er dette som gjør at jeg hater prøving, i tillegg til skuffelsen når tr kommer da så klart. Det er gøy i 2 pp’er kanskje. Deretter: not.
Samme. Men jeg tenker stadig på det som ekspertene sier på nett: at dersom man har samleie 2-3 ganger i uka i den fertile perioden vil det jo klaffe en gang. Så egentlig bør jo 2 runder rundt EL være nok..Men man føler jo aldri at det er nok :wtf:

Jeg henger meg på her jeg :shy: Vi bestemte oss egentlig etter siste prøveperiode for å vente til våren og prøve på et vinter-/vårbarn 2026, men vi har ikke akkurat prøvd å ikke bli gravid denne måneden så vi får se. Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men følger den ca syklus så er jeg 2-4 dpo i dag.

Håperpånr3 - 34 år - B3 - pp3 - EL ca. 24/25.10 - IKM ca. 7./8.11

Hei. Noen som har fått festeblødning eller tegn til at egget fester seg? Jeg har hatt ivf og egg innsett fredag .jeg er jo 44 år men har ny mann uten barn og vi ønsker veldig et barn . I følge kalender skal egget festet seg igår eller idag. Men ikke kjent noe tegn eller fått en liten blødning som jeg gjorde med minstemann . Husker veldig godt stikket og en liten rosa bloddråpe. Dette er veldig spennende .
P.S IKM 8/11 og ikke 7/11 som jeg tidligere skrev.

Hei. Noen som har fått festeblødning eller tegn til at egget fester seg? Jeg har hatt ivf og egg innsett fredag .jeg er jo 44 år men har ny mann uten barn og vi ønsker veldig et barn . I følge kalender skal egget festet seg igår eller idag. Men ikke kjent noe tegn eller fått en liten blødning som jeg gjorde med minstemann . Husker veldig godt stikket og en liten rosa bloddråpe. Dette er veldig spennende .
P.S IKM 8/11 og ikke 7/11 som jeg tidligere skrev.
Spennende. Krysser alt jeg har for dere!
Jeg hadde festeblødning sist svangerskap. Brun utflod fra ca 10-13 dpo. Gav seg, så jeg tok test siden mens ikke tok seg opp. Positiv test 14 dpo. Denne gangen har jeg ikke kjent noe. Hadde el på lørdag, men har ikke følt på noe spesielt siden. :/

Så spennende! Mange mener de ikke får festebløndnig, men det kan jo også være så liten at men overser den. Jeg går med hvit truse om dagen og krysser fringrene :smiley-angelic003:smiley-bounce013

Back
Topp