❤️IKM uke 45❤️

Har aldri prøvd meg på ananas tidlig i dpo land, så må kanskje vurdere det… men er kanskje en fordel da å være sikker på EL.

Har en sånn fjern drøm om at dersom det mot formodning skulle klaffe denne pp’en har jeg lyst til å dele nyheten med mannen på farsdagen (søndag 10. nov). Men blir jo enda mer trist da hvis det ikke skulle gå veien. Det forutsetter jo også da at jeg klarer å holde på hemmeligheten helt til søndag (blir nok å teste fredag/lørdag dersom TR ikke er kommet).

What to do :confused004?

Merker jo at tankene går i full speed, og dagene før man kan teste går treegt. Hadde vondt i korsryggen ved eggløsning, og nå har ubehaget kommet tilbake, og brystene er blitt raskere ømme.:oops:

Last edited:
Denne siste uken går tregt. Men ømmere pupper her også . Kjente et stikk som varte 2 sek nederst høyre side på mandagskveld . Noen andre som kjenner på noe som oppleves annerledes?

Ok, nå har merkelige drømmer kjøret startet her.
Drømte jeg var om bord på en kjempediger båt. Koser meg og prater med andre venner/bekjente rundt meg og pluselig kjører båten utfor et kjempehøyt «stup» og faller ned i stor fart mot vannoverflata nedfor. Fikk tidens største dragsug når vi faller i fritt fall nedover gidt over 1000 m og tenker at dette kan vi umulig overleve. I samme øyeblikk som den tanken dukker opp innser jeg at jeg vil jo det, for dette er bare en drøm… men jeg lurer på hvor ondt jeg vil få. Så står vannspruten rundt oss idet vi treffer vannoverflata, men våkner før jeg kommer noe særlig lengre i drømmen.
Våknet, gikk på do, og nå er det ikke snakk om å få sove igjen :shifty:

Ok, nå har merkelige drømmer kjøret startet her.
Drømte jeg var om bord på en kjempediger båt. Koser meg og prater med andre venner/bekjente rundt meg og pluselig kjører båten utfor et kjempehøyt «stup» og faller ned i stor fart mot vannoverflata nedfor. Fikk tidens største dragsug når vi faller i fritt fall nedover gidt over 1000 m og tenker at dette kan vi umulig overleve. I samme øyeblikk som den tanken dukker opp innser jeg at jeg vil jo det, for dette er bare en drøm… men jeg lurer på hvor ondt jeg vil få. Så står vannspruten rundt oss idet vi treffer vannoverflata, men våkner før jeg kommer noe særlig lengre i drømmen.
Våknet, gikk på do, og nå er det ikke snakk om å få sove igjen :shifty:
Hahaha stakkars. Regner med du var rimelig svett da du våknet :smiley-ashamed004Har også drømt mer siste dagene (altså husket drømmene) er det et tegn?

Hahaha stakkars. Regner med du var rimelig svett da du våknet :smiley-ashamed004Har også drømt mer siste dagene (altså husket drømmene) er det et tegn?
Ja, det kan være et tegn.
Tidlig i år hadde jeg noen mnd. der jeg fikk skikkelige rare og virkelighetstro drømmer i dpo land uten å være gravid, men etter april har rare og virkelighetstro drømmer allrid vært et tegn på graviditet hos meg.
Presterte å drømme 2 til drømmer etter jeg sovnet igjen hvorpå den ene gikk ut på at jeg stod med en positiv graviditetstest som viste at hjertet til lille hadde begynt å slå og du kunne høre hjertelyden.
Regner med denne drømmen har sammenheng med et sterkt ønske om positiv test og å høre hjertelyd (bekreftet MA i juni på privat UL 8+3, men utviklinga var stoppet opp rett rundt tiden da hjertet skal begynne å slå + hatt 3 kjemiske graviditeter siden april i år)… så har nok en «stor» frykt for å miste nok en gang.

Hei, melder meg inn litt sent, men håper det går fint :Heartred

EnDrøm25 - 31 - B3 - PP1 - EL 25/10 - IKM 7/11

Hadde egentlig ikke tenkt til å melde meg inn, da vi i utgangspunktet hadde tenkt å vente til neste måned med prøving. Men, jeg har hatt masse kramper og mye «vannete» UF de to siste dagene (som jeg har hatt de andre gangene jeg har vært gravid). Så, her er jeg og har sikkert falske forhåpninger, men, man vet aldri!

6 DPO i dag, så begynner å teste i morgen!

9DPO i dag, der spratt første testen. Føler jeg ser noe svakt. Men kan like gjerne være skyggestrek. Spent på hva det blir, har en sterk følelse på at jeg er gravid. Murringer/stikkinger, litt tyngdefølelse nedentil og veldig emosjonell. Prøver å vente til lørdag med ny test (om jeg klarer det) :hilarious: :nailbiting:

9DPO i dag, der spratt første testen. Føler jeg ser noe svakt. Men kan like gjerne være skyggestrek. Spent på hva det blir, har en sterk følelse på at jeg er gravid. Murringer/stikkinger, litt tyngdefølelse nedentil og veldig emosjonell. Prøver å vente til lørdag med ny test (om jeg klarer det) :hilarious: :nailbiting:
Wææh. Tok faktisk en test i dag. Klarte ikke vente til at jeg fikk tidlig-test i posten. Det er en strek der, som kom godt innenfor tiden.:nailbiting:
wææ så spennende!! Har dere bilder? Blir nysgjerrig jeg :angelic: her kom el først i går.. så får tilfredsstille testetrangen med andres tester en stund:laughing002

wææ så spennende!! Har dere bilder? Blir nysgjerrig jeg :angelic: her kom el først i går.. så får tilfredsstille testetrangen med andres tester en stund:laughing002
Har prøvd å ta bilder, men synes ikke jeg ser det på bildene. 2 min etter testen var tatt så kunne jeg tydelig se 2 rosa streker, men nå ser den ene mer ut som skyggestrek.:hilarious: De andre testene dumpet nettopp ned i postkassen. Får prøve å ta en i morgen.

Babybobla - 31 - B2 - PP10 - EL 25/10 - IKM 7/11

Melder meg inn her jeg :happy:
I dag er jeg 6 dpo og sent i går kveld stakk det skikkelig til i flere minutter på den ene siden. Man kan jo håpe at noe festet seg, selv om man er klar over at det var litt i tidligste laget.
I dag har jeg fortsatt å kjenne litt stikk nå og da i samme område og også hatt litt svak uggen kvalme av og på.

Jeg vet ikke hva som er pms, hva som evt kan være reelt og hva som er Ovitrelle, men det går jeg vente og se! Tenker å teste i morgen, 7 dpo, for å teste ut Ovitrelle.

Dette er min test fra i dag, så blir spennende å se videre. Den var mer rosa og hakket tydeligere før den tørket. Er nok rundt 8 dpo.
Har fått små kviser der jeg aldri har fått kviser. Hadde mye murringer og stikking i går, og hatt ubehag i korsryggen de siste par dagene. Brystene blir mer og mer øm for hver dag som går.

Vedlegg

• IMG_3271.jpeg
    IMG_3271.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 56
Dette er min test fra i dag, så blir spennende å se videre. Den var mer rosa og hakket tydeligere før den tørket. Er nok rundt 8 dpo.
Har fått små kviser der jeg aldri har fått kviser. Hadde mye murringer og stikking i går, og hatt ubehag i korsryggen de siste par dagene. Brystene blir mer og mer øm for hver dag som går.
Ser strek!! :love7 Høres jo absolutt ut som gravid symptomer. Hvor mange dpo?

Hjerte øyeDette er min test fra i dag, så blir spennende å se videre. Den var mer rosa og hakket tydeligere før den tørket. Er nok rundt 8 dpo.
Wow så spennende :Heartred skal du teste igjen imorgen?:)

Back
Topp