❤️IKM uke 45❤️

8 dpo og merkelig nok ingen testetrang… ganske befriende egentlig.

I natt fortsatte de merkelige drømmene mine. Denne gangen var jeg en hund (eller muligens en katt… husker ikke helt) som var inne i en forlatt bygning og snuste rundt. Virket nesten som en forlatt fabrikk, men hadde noen trekk fra huset i New York fra Hjemme Alene 2 der Kevin «tar rotta» på de to skurkene.
Skjedde et eller annet som gjorde at jeg måtte komme meg fort ut derfra (tror det var noen mennesker som kom inn i bygget) så da benyttet jeg meg av et sånt rør som gikk fra 2. etg. som jeg kunne ake gjennom som førte meg rett ut på gateplan.
Husket mer av drømmen rett etter jeg våkner opp og gikk på do, men nå husker jeg kun akkurat nevnte «scene».
Eller var jeg som vanlig oppe flere ganger i natt og hadde i løpet av natta 4 forskjellige drømmer (ny drøm startet hver gang jeg sovnet etter å ha vært våken).
Drømte også i natt om at jeg fikk en liten baby :binkybaby

Ca. 7 dpo i dag og jeg har vært skikkelig trøtt, ukonsentrert og nedstemt i dag. Jeg pleier å ha det sånn her en dag ca. 1 uke før mensen så da er jeg nok sannsynligvis ikke gravid. Noe som egentlig er bra siden vi vil vente til våren, men jeg lurer jo innimellom på om jeg vil bli gravid når vi begynner prøvingen igjen til våren. Nå er det et halvt år siden jeg tok ut spiralen og det har ikke skjedd noen ting.

Jeg er usikker på om eggløsning var 21 eller 23 oktober. Tester ikke etter den, men temper. så den flytter litt på seg. Jeg er da enten 11 eller 9 dpo i dag. Vi prøver ikke egentlig enda, men tok ut spiral 2 oktober så har ikke hatt mens enda, kun bortfalls blødning etter uttak av den. Er derfor ikke helt sikker på syklus. Vi har som sagt ikke prøvd, men har jo hatt sex innenfor at jeg kan bli gravid. Jeg skal i bursdag nå i kveld og skal jo egentlig drikke. tok denne nå, den er helt blenda? blir helt blind av disse testene… klarer ikke å ta bedre bilde
IMG_1944.jpeg

:Heartred Har dere vært sammen i mange år ?
krysser fingre og tær for at han tar til fornuft!
Har ei venninne som har vært sammen med en siden 2011, hun har så lyst på barn men han utsetter og utsetter for det er alltid noe som ikke passer 100 %
Nå blir hun straks 39 og har gitt opp å få barn og forholdet er ikke på topp, jeg har sagt i flere år at hun burde gå fra han men hun er redd hun ikke klarer seg alene og mister også sjansen til å få det bra med ny mann og familie.

Lenken til podkaster funket ikke, hva heter den ?
Vi har vert sammen i rundt 7 år. Huff jaa, det som er skummelt hvis det drar sånn ut i tid :sorry: Håper det ordner seg for henne! Også skal eg sørfe for at dette ikke skal bli dratt ut i flere år! Takk for at du deler og gir et lite spark bak:Heartred
Åå, podcasten heter Babyverden og episoden heter «Hva gjør prøving med parforholdet?»

Jeg er usikker på om eggløsning var 21 eller 23 oktober. Tester ikke etter den, men temper. så den flytter litt på seg. Jeg er da enten 11 eller 9 dpo i dag. Vi prøver ikke egentlig enda, men tok ut spiral 2 oktober så har ikke hatt mens enda, kun bortfalls blødning etter uttak av den. Er derfor ikke helt sikker på syklus. Vi har som sagt ikke prøvd, men har jo hatt sex innenfor at jeg kan bli gravid. Jeg skal i bursdag nå i kveld og skal jo egentlig drikke. tok denne nå, den er helt blenda? blir helt blind av disse testene… klarer ikke å ta bedre bilde Vis vedlegget 447239
Så spennende!!
Nå er ikke jeg dødsgod på srteker, men er det ikke noe der?? :pompus: Sånn kjempesvak

Hei flotte damer. Har vært så dum at jeg bestilte vanlige babyplan tester, å ikke tidligtest ved et uhell. Så har ventet med å teste. IKM mandag, men tror jeg må teste i morgen. Noen som har erfart å få utslag på vanlig test et par dager i forveien? :)

Jeg har drevet og testet ut Ovitrelle de siste dagene og i dag morges ble jeg skikkelig usikker!

Har den blitt sterkere? Har den blitt svakere, eller er den helt lik?
Hva syns dere? Klarer nesten ikke vente til kveldens test!

Vedlegg

• IMG_0045.jpeg
    IMG_0045.jpeg
    140,3 KB · Visninger: 39
Jeg har drevet og testet ut Ovitrelle de siste dagene og i dag morges ble jeg skikkelig usikker!

Synes 8 dpo ser sterkere ut enn den svakaste testen på 7 dpo. Håper det snudde der og at hcg nå er stigende :woot: masse lykke til, så spennende!

Jeg syns den ser såpass lik ut i styrke at det er vanskelig å si. Jeg tror ikke jeg ville sagt at den er svakere, men litt vanskelig å si da det kan se ut som den fra i går (?) ble tatt i litt dårligere lys.
Uansett spenndende å se hva kveldens test viser :pompus:

Hei flotte damer. Har vært så dum at jeg bestilte vanlige babyplan tester, å ikke tidligtest ved et uhell. Så har ventet med å teste. IKM mandag, men tror jeg må teste i morgen. Noen som har erfart å få utslag på vanlig test et par dager i forveien? :)
Jeg fikk positiv test 11 dpo forrige måned med vanlig babyplan :) har også bare vanlige nå og tenker likevel teste før ikm:angelic:

Jeg føler meg altså så trøtt om dagen, men usikker på om det er pga. at jeg er gravid eller om det bare er fordi jeg sover så urolig på natta da 3-åringen er inni en periode hvor han roper på meg minst 3 ganger i løpet av natta.

Kjenner forsåvidt innimellom litt småmurringer/kramper i nedre del av magen og antydning til småkvalme et kort øyeblikk. Trenger ikke bety noe, men håper selvfølgelig at det er en indikasjon :binkybaby
Og så er det disse rare drømmene som fortsetter… og blir veldig fort svimmel.

Last edited:
Synes 8 dpo ser sterkere ut enn den svakaste testen på 7 dpo. Håper det snudde der og at hcg nå er stigende :woot: masse lykke til, så spennende
Jeg syns den ser såpass lik ut i styrke at det er vanskelig å si. Jeg tror ikke jeg ville sagt at den er svakere, men litt vanskelig å si da det kan se ut som den fra i går (?) ble tatt i litt dårligere lys.
Uansett spenndende å se hva kveldens test viser :pompus:

Håper på at det er stigning! Men det er absolutt vanskelig å se når de er så like. Den fra i går er litt dårligere lys ja, siden jeg noen ganger glemmer å skru opp lyset helt før jeg tar bildene.

Men jeg får vente i spenning til i kveld og håpe jeg blir klokere, enten ene eller andre veien :)

Inne og sniker litt her. Min erfaring er at de vanlige testene fra babyplan slår ut minst like tidlig som tidligtestene. Første graviditeten min var den vanlige testen sterkere enn tidligtesten faktisk ☺️Fikk positiv test 10 dpo.

Jeg fikk positiv test 11 dpo forrige måned med vanlig babyplan :) har også bare vanlige nå og tenker likevel teste før ikm:angelic:
Inne og sniker litt her. Min erfaring er at de vanlige testene fra babyplan slår ut minst like tidlig som tidligtestene. Første graviditeten min var den vanlige testen sterkere enn tidligtesten faktisk ☺️Fikk positiv test 10 dpo.
Ja, her var det vist noe :)

Vedlegg

• 20241102_085148.jpg
    20241102_085148.jpg
    1,9 MB · Visninger: 18
Back
Topp