Det dær er babystrek10DPO, det her må vel være noe? Vis vedlegget 447212
Gratulerer
Har du kjent noen symptomer frem til nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det dær er babystrek10DPO, det her må vel være noe? Vis vedlegget 447212
Wii! Ja, mer enn ved forrige graviditet faktisk, da merka jeg ingenting. Har vært veldig mye murring og stikking nedi der. Småkvalm siste par dageneDet dær er babystrek
Gratulerer
Har du kjent noen symptomer frem til nå?
Vi har vert sammen i rundt 7 år. Huff jaa, det som er skummelt hvis det drar sånn ut i tid Håper det ordner seg for henne! Også skal eg sørfe for at dette ikke skal bli dratt ut i flere år! Takk for at du deler og gir et lite spark bakHar dere vært sammen i mange år ?
krysser fingre og tær for at han tar til fornuft!
Har ei venninne som har vært sammen med en siden 2011, hun har så lyst på barn men han utsetter og utsetter for det er alltid noe som ikke passer 100 %
Nå blir hun straks 39 og har gitt opp å få barn og forholdet er ikke på topp, jeg har sagt i flere år at hun burde gå fra han men hun er redd hun ikke klarer seg alene og mister også sjansen til å få det bra med ny mann og familie.
Lenken til podkaster funket ikke, hva heter den ?
Så spennende!!Jeg er usikker på om eggløsning var 21 eller 23 oktober. Tester ikke etter den, men temper. så den flytter litt på seg. Jeg er da enten 11 eller 9 dpo i dag. Vi prøver ikke egentlig enda, men tok ut spiral 2 oktober så har ikke hatt mens enda, kun bortfalls blødning etter uttak av den. Er derfor ikke helt sikker på syklus. Vi har som sagt ikke prøvd, men har jo hatt sex innenfor at jeg kan bli gravid. Jeg skal i bursdag nå i kveld og skal jo egentlig drikke. tok denne nå, den er helt blenda? blir helt blind av disse testene… klarer ikke å ta bedre bilde Vis vedlegget 447239
Såå gøy!!! Blir spenndene å se i morgen!10DPO, det her må vel være noe? Vis vedlegget 447212
ble jo usikker på det da men får se i morgen eller søndagSå spennende!!
Nå er ikke jeg dødsgod på srteker, men er det ikke noe der?? Sånn kjempesvak
10DPO, det her må vel være noe?
Gratulerer så masse10DPO, det her må vel være noe? Vis vedlegget 447212
Synes 8 dpo ser sterkere ut enn den svakaste testen på 7 dpo. Håper det snudde der og at hcg nå er stigende masse lykke til, så spennende!Jeg har drevet og testet ut Ovitrelle de siste dagene og i dag morges ble jeg skikkelig usikker!
Har den blitt sterkere? Har den blitt svakere, eller er den helt lik?
Hva syns dere? Klarer nesten ikke vente til kveldens test!
Jeg syns den ser såpass lik ut i styrke at det er vanskelig å si. Jeg tror ikke jeg ville sagt at den er svakere, men litt vanskelig å si da det kan se ut som den fra i går (?) ble tatt i litt dårligere lys.Jeg har drevet og testet ut Ovitrelle de siste dagene og i dag morges ble jeg skikkelig usikker!
Har den blitt sterkere? Har den blitt svakere, eller er den helt lik?
Hva syns dere? Klarer nesten ikke vente til kveldens test!
Jeg fikk positiv test 11 dpo forrige måned med vanlig babyplan har også bare vanlige nå og tenker likevel teste før ikmHei flotte damer. Har vært så dum at jeg bestilte vanlige babyplan tester, å ikke tidligtest ved et uhell. Så har ventet med å teste. IKM mandag, men tror jeg må teste i morgen. Noen som har erfart å få utslag på vanlig test et par dager i forveien?
Synes 8 dpo ser sterkere ut enn den svakaste testen på 7 dpo. Håper det snudde der og at hcg nå er stigende masse lykke til, så spennende
Jeg syns den ser såpass lik ut i styrke at det er vanskelig å si. Jeg tror ikke jeg ville sagt at den er svakere, men litt vanskelig å si da det kan se ut som den fra i går (?) ble tatt i litt dårligere lys.
Uansett spenndende å se hva kveldens test viser
Inne og sniker litt her. Min erfaring er at de vanlige testene fra babyplan slår ut minst like tidlig som tidligtestene. Første graviditeten min var den vanlige testen sterkere enn tidligtesten faktisk Fikk positiv test 10 dpo.Hei flotte damer. Har vært så dum at jeg bestilte vanlige babyplan tester, å ikke tidligtest ved et uhell. Så har ventet med å teste. IKM mandag, men tror jeg må teste i morgen. Noen som har erfart å få utslag på vanlig test et par dager i forveien?
Jeg fikk positiv test 11 dpo forrige måned med vanlig babyplan har også bare vanlige nå og tenker likevel teste før ikm
Ja, her var det vist noeInne og sniker litt her. Min erfaring er at de vanlige testene fra babyplan slår ut minst like tidlig som tidligtestene. Første graviditeten min var den vanlige testen sterkere enn tidligtesten faktisk Fikk positiv test 10 dpo.