❤️IKM uke 45❤️

10 dpo og får bølger av relativt sterke mensen lignende smerter i magen. Står på som verst kanskje i 30 sek før det roer seg, men så kommer tilbake etter en liten stund. Føler meg «uggen», men når smertebølgen kommer blir jeg så intenst kvalm at det føles som jeg kan komme til å kaste opp :depressed:

Slik hadde jeg det også på dette tidspunktet forrige pp som endte i kjemisk.
Rimelig sikker på at jeg enn så lenge er gravid.
Da blir dette 5. graviditet siden april.
Måtte du klamre deg fast lille spire :binkybaby

IMG_1595.jpeg

Hadde endel symptom igår, så måtte bare ta en test igår kveld. Den var negativ, ikke så overraskende det. Men denne på morgenen idag?? Æææ.. :dance018håper det ikke er skyggestrek, har ikke vært borti det før

:happy:Helt likt her, først gang uten prevensjon siden vi ble sammen utenom da vi prøvde på nr.1 og 2. Og med begge de så ble jeg gravid på første forsøk så har heller ikke prøvd over en lenger periode før. Jeg håper også mest på at det blir 2026-baby, men jeg tenker også at det hadde vært fint å bli gravid uten å prøve aktivt.

Hvor gamle er dine andre? Vi har ei på 7 og ei på 4 så her blir aldersforskjellen relativt stor uansett.

Takk, du også :Heartred
Ja, ikke sant . Her satt første på pp4 eller noe sånt og nr.2 med en gang! Har en på 1,5år og en som blir 4 på tampen av året :Heartpink

Med tanke på aldersforskjell føler jeg ikke det har så mye og si for vår del heller, er mer det at jeg gjerne kan tenke meg litt mer tid før jeg blir gravid :happy:

Vis vedlegget 447312
Hadde endel symptom igår, så måtte bare ta en test igår kveld. Den var negativ, ikke så overraskende det. Men denne på morgenen idag?? Æææ.. :dance018håper det ikke er skyggestrek, har ikke vært borti det før
Det dær kan ikke være skyggestrek… den er jo rosa og veldig tydelig :binkybaby
Gratulerer!
Hvor mange dpo er du?

10 dpo og får bølger av relativt sterke mensen lignende smerter i magen. Står på som verst kanskje i 30 sek før det roer seg, men så kommer tilbake etter en liten stund. Føler meg «uggen», men når smertebølgen kommer blir jeg så intenst kvalm at det føles som jeg kan komme til å kaste opp :depressed:

Så spennende, skal du teste eller venter du ? Du får ikke støttemedisin for å holde på egget ?
Vis vedlegget 447312
Gratulerer så masse :love017 Hvor mange dpo ?

Det dær kan ikke være skyggestrek… den er jo rosa og veldig tydelig :binkybaby
Gratulerer!
Hvor mange dpo er du?
Så spennende, skal du teste eller venter du ? Du får ikke støttemedisin for å holde på egget ?

Tusen takk, spennende tid. Er 10 dpo, aldri testet så tidlig med mine to andre. Hatt endel murringer/trykk nedre del av mage siden igår og som vedvarer

Last edited:

Spennende. Skal du teste? :smiley-bounce012

Spennende. Skal du teste? :smiley-bounce012
Nei, får ikke støttemedisiner.
Har lyst til å høre om det er mulighet for å få det og har fått henvisning til gynekolog fra fastlege. Må prøve å på nytt ta kontakt ettersom det nå er 3 uker siden henvisningen.
Vurderer å teste i morgen, men må kjøpe strimmel tester.
Har 2 digitale med ukesindikator liggende, men vil ikke bruke de helt i begynnelsen.

Når kontakter dere lege/JM? Med forrige så satt jeg opp legetime nesten med en gang etter positiv test, å det synes legen min var veldig tidlig :laughing002 Men samtidig så har også legen min en liten UL maskin på kontoret, så har alltid fått sett fra første dag, så frister å bare komme tidlig igjen :laughing001

Passe forvirret her… mensen skulle normalt kommet 7. 8. eller 9.november. Jeg skjønte at eggløsning trolig ble tidligere enn forventet, antagelig CD12 istedenfor 14/15. hatt ømme pupper i dagesvis, det gikk over i dag. Så begynte jeg å blø i dag, med menssmerter og alt. I dag ville vært CD 25.
24 dagers syklus har jeg aldri hatt på det jeg kan huske… blødningen virker foreløpig litt for stor til at det kan være implantasjon… men er det en mulighet for det likevel?
Lever i spenning til jeg får mer klarhet i hva dette er… jeg brukte ikke hormonprevansjon før vi begynte å prøve heller, så det skal jo ikke være noe innvirkning på syklus derfra…
Negativ tidligtest denne morran før jeg begynte å blø…

Jeg forstår ingenting. I går fikk jeg ganske tydelig, men svak strek. Strekene har blitt svakere etter Ovitrelle, men ble sterkere i går kveld (8dpo). I dag tidlig (9dpo) var den negativ, og i kveld (9dpo) er det strek igjen. Men svakere enn i går :banghead:

Vedlegg

• IMG_0108.jpeg
    IMG_0108.jpeg
    198,2 KB · Visninger: 25
  • IMG_0115.jpeg
    IMG_0115.jpeg
    217,4 KB · Visninger: 25
  • IMG_0155.jpeg
    IMG_0155.jpeg
    219,1 KB · Visninger: 25
Jeg forstår ingenting. I går fikk jeg ganske tydelig, men svak strek. Strekene har blitt svakere etter Ovitrelle, men ble sterkere i går kveld (8dpo). I dag tidlig (9dpo) var den negativ, og i kveld (9dpo) er det strek igjen. Men svakere enn i går :banghead:
Syntes den 9 DPO kveld ser sterkere ut. X for at det blir en sterkere strek i morgen :Heartred

9 DPO, tror kanskje dette er sånn 25 tester og ikke tidlig test.

Vedlegg

• IMG_6383.jpeg
    IMG_6383.jpeg
    808 KB · Visninger: 40
  • IMG_6391.jpeg
    IMG_6391.jpeg
    656,6 KB · Visninger: 38
Back
Topp