❤️IKM uke 45❤️

Gratulerer så mye :Heartred :smiley-bounce012 Hvor mange dpo er du?
Takk! 10 dpo igår
. IMG_1611.jpeg
Dagens på 11 dpo :happy:

Den øverste er tørket fra i går kveld og den under er fra nå nettopp. Kan det virkelig være stigning etter Ovitrelle nå?!
10 dpo i dag :smiley-angelic001 :nailbiting:
Syns den hvertfall er klart sterkere i dag.
Nå har jeg ingen erfaring med bruk av Ovitrelle, men syns det hadde vært rart om du plutselig skulle være så markant stigning etter du har testet den ut!

Syns den hvertfall er klart sterkere i dag.
Nå har jeg ingen erfaring med bruk av Ovitrelle, men syns det hadde vært rart om du plutselig skulle være så markant stigning etter du har testet den ut!
Det er jeg enig i, og jeg har aldri opplevd sånn type stigning etter Ovitrelle uten å ha vært gravid før i hvert fall. Den pleier å være helt negativ rundt 8 dpo og ikke stige igjen, så nå fikk jeg skikkelig forhåpninger :Heartred

Mistet du i april? Hvilken uke?
Ble gravid i april, måtte ha senabort i juli..men første testen jeg tok da jeg fant det ut var samme type, jeg testet da etter kom og den var fremdeles svak. Og hørt flere si de er dårlig, så ikke tenk så mye på at den er svak. Test igjen med annet merke og den typen igjen :D håper spriten klamrer seg fast! Ser hvert fall positiv ut

Ble gravid i april, måtte ha senabort i juli..men første testen jeg tok da jeg fant det ut var samme type, jeg testet da etter kom og den var fremdeles svak. Og hørt flere si de er dårlig, så ikke tenk så mye på at den er svak. Test igjen med annet merke og den typen igjen :D håper spriten klamrer seg fast! Ser hvert fall positiv ut
Åh så trist. Vil du dele? :Heartred

Nå begynner jeg å gråte. Kanskje jeg må dra å kjøpe nye tester på apoteket. Noen anbefaling ?
Jeg tror du kan ta digital ukesindikator snart, jeg gjorde det når jeg fikk samme utslag om ikke svakere på samme type test. Men kan jo kjøpe noen strimler. Jeg har babyplan selv men de er ikke i butikken. Men da jeg testet i april tok jeg en rfsu tidlig fra butikken, så tydelig den var positiv, også ukesindikator :Heartred

Jeg tror du kan ta digital ukesindikator snart, jeg gjorde det når jeg fikk samme utslag om ikke svakere på samme type test. Men kan jo kjøpe noen strimler. Jeg har babyplan selv men de er ikke i butikken. Men da jeg testet i april tok jeg en rfsu tidlig fra butikken, så tydelig den var positiv, også ukesindikator :Heartred
Da drar jeg snart å handler og slenger inn en bestilling på strimler her :Heartred

Åh så trist. Vil du dele? :Heartred
Vi var på fosterdiagnostisk ultralyd hvor de først sa alt så fint ut, og at det var en jente. Så la fosterdiagnostikeren merke til nakkefolden, så den ikke først fordi hun lå så rolig. Den var 4,7 mm, som er en størrelse som nesten sikkert indikerer at noe er galt.. fikk da beskjed om at nipt ikke var aktuelt for meg, fordi den ikke diagnostiserer og det kan være mange andre ting galt som ikke nipt finner, så ble sendt videre til morkakeprøve. Mye uutholdelig venting før vi ble ringt opp med beskjed om at hun hadde trisomi og trolig flere fysiologiske avvik i tillegg, som ofte følger med og som ville komme mer til syne på ul med ukene fremover.. leste i journal også at hun hadde ødemer over thorax og abdomen, det ble vi aldri fortalt.. har skrevet en dagbok her inne og, om du vil lese mer:Heartred bare å sende pm og om det skulle være noe

Back
Topp