❤️IKM uke 45❤️

Whaaat. Tørket rødt på papiret i kveld,så da er det bare å sette meg på TR. Faktisk 4-5 dager før antatt!? Hadde festeblødning sist sv.skap,den var ikke sånn,det var brun utflod, nå er det frisk rødt. Har mensenvondt også..så da er det bare å prøve en ny pp :D

Lykke til alle damer her inne! Håper alt for alle :-)

10 DPO!!! ❤️❤️❤️❤️ Kvalm og trøtt ❤️

Vedlegg

• IMG_6452.jpeg
    IMG_6452.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 54
  • IMG_6451.jpeg
    IMG_6451.jpeg
    567,6 KB · Visninger: 53
  • IMG_6450.jpeg
    IMG_6450.jpeg
    1.008,8 KB · Visninger: 53
11 dpo i dag
Den øverste er fra i går kveld, den nederste fra nå nettopp. Føler streken burde blitt sterkere? Har sikkert plukket opp en kjemisk.
Jeg hadde prøvd å vente til hvertfall i kveld (helst i morgen) før du tar test for sammenligning. Jeg skjønner det er vanskelig å la være å teste oftere (gjort akkurat det samme selv). Det er så mange faktorer som kan påvirke resultatet, spesielt så tidlig :Heartred
Selv tester jeg også sterkere på ettermiddag/kveld så det kan påvirke resultatet i tillegg på konsentrasjon av urin, lite/mye fargestoff, osv.

Krysser fingrene for deg og håper testen utvikler seg til en fin og sterk babystrek :dummy:

Jeg hadde prøvd å vente til hvertfall i kveld (helst i morgen) før du tar test for sammenligning. Jeg skjønner det er vanskelig å la være å teste oftere (gjort akkurat det samme selv). Det er så mange faktorer som kan påvirke resultatet, spesielt så tidlig :Heartred
Selv tester jeg også sterkere på ettermiddag/kveld så det kan påvirke resultatet i tillegg på konsentrasjon av urin, lite/mye fargestoff, osv.

Krysser fingrene for deg og håper testen utvikler seg til en fin og sterk babystrek :dummy:
Takk for at du svarte, akkurat i dag trengte jeg et svar :Heartred Men du har så rett, så rett! Jeg bør kutte morgentestingen, i det minste, for at det i hvert fall går 24t mellom hver.

Håper det går bra hos deg og at spiren din holder seg der den skal være :Heartred

Så fin økning!
Ja, kan ikke klage på den.
Takk for at du svarte, akkurat i dag trengte jeg et svar :Heartred Men du har så rett, så rett! Jeg bør kutte morgentestingen, i det minste, for at det i hvert fall går 24t mellom hver.

Håper det går bra hos deg og at spiren din holder seg der den skal være :Heartred
Ja, det er akkurat det.
Var selv der at jeg testet flere ganger for dagen og det skapte hvertfall for min del egentlig bare til mer bekymring og uro.
Denne runden har jeg selv tenkt å prøve å kun teste annenhver dag for da burde jeg i utgangspunktet i det minste se økning uansett om faktorer som fargestoff, hvor konsentrert urinen er, osv. kan påvirke resultatet til en viss grad.

Ja, kan ikke klage på den.

Ja, det er akkurat det.
Var selv der at jeg testet flere ganger for dagen og det skapte hvertfall for min del egentlig bare til mer bekymring og uro.
Denne runden har jeg selv tenkt å prøve å kun teste annenhver dag for da burde jeg i utgangspunktet i det minste se økning uansett om faktorer som fargestoff, hvor konsentrert urinen er, osv. kan påvirke resultatet til en viss grad.
Helt sant, selv om det er vanskelig å gå og vente så vil det likevel føre til mindre tankekjør enn den analyseringen av streker hele tiden.

Har en slags verk/ømhet på siden av puppen som jeg ikke har kjent før, er brystredusert så lite nerver i området. Kan det være et tegn på graviditet?
Begynner å bli lite sannsynlig at jeg holder meg til fredag med testing :wacky:

Back
Topp