tuttii
Andre møte med forumet
Så gøy! Hold oss oppdatert!8 DPO på utvannet kveldsurin Veldig kvalm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Hold oss oppdatert!8 DPO på utvannet kveldsurin Veldig kvalm
Grattis8 DPO på utvannet kveldsurin Veldig kvalm
Åååå, gratulerer såå mye For en følelse! Da kan du settes på gravid?10 DPO!!! Kvalm og trøtt
Jippi10 DPO!!! Kvalm og trøtt
JaaaÅååå, gratulerer såå mye For en følelse! Da kan du settes på gravid?
Jeg hadde prøvd å vente til hvertfall i kveld (helst i morgen) før du tar test for sammenligning. Jeg skjønner det er vanskelig å la være å teste oftere (gjort akkurat det samme selv). Det er så mange faktorer som kan påvirke resultatet, spesielt så tidlig11 dpo i dag
Den øverste er fra i går kveld, den nederste fra nå nettopp. Føler streken burde blitt sterkere? Har sikkert plukket opp en kjemisk.
Takk for at du svarte, akkurat i dag trengte jeg et svar Men du har så rett, så rett! Jeg bør kutte morgentestingen, i det minste, for at det i hvert fall går 24t mellom hver.Jeg hadde prøvd å vente til hvertfall i kveld (helst i morgen) før du tar test for sammenligning. Jeg skjønner det er vanskelig å la være å teste oftere (gjort akkurat det samme selv). Det er så mange faktorer som kan påvirke resultatet, spesielt så tidlig
Selv tester jeg også sterkere på ettermiddag/kveld så det kan påvirke resultatet i tillegg på konsentrasjon av urin, lite/mye fargestoff, osv.
Krysser fingrene for deg og håper testen utvikler seg til en fin og sterk babystrek
Så fin økning!Så lettet over at testene mine enn så lenge ser ut til å øke
10 dpo (søndag):
Vis vedlegget 447466
12 dpo (i dag):
Vis vedlegget 447467
Er så bekymret for å miste nok en gang.
Ja, kan ikke klage på den.Så fin økning!
Ja, det er akkurat det.Takk for at du svarte, akkurat i dag trengte jeg et svar Men du har så rett, så rett! Jeg bør kutte morgentestingen, i det minste, for at det i hvert fall går 24t mellom hver.
Håper det går bra hos deg og at spiren din holder seg der den skal være
Helt sant, selv om det er vanskelig å gå og vente så vil det likevel føre til mindre tankekjør enn den analyseringen av streker hele tiden.Ja, kan ikke klage på den.
Ja, det er akkurat det.
Var selv der at jeg testet flere ganger for dagen og det skapte hvertfall for min del egentlig bare til mer bekymring og uro.
Denne runden har jeg selv tenkt å prøve å kun teste annenhver dag for da burde jeg i utgangspunktet i det minste se økning uansett om faktorer som fargestoff, hvor konsentrert urinen er, osv. kan påvirke resultatet til en viss grad.
Gratulerer så masse Får lyst til å teste selv da vi har samme ikm dato10 DPO!!! Kvalm og trøtt
Test i vei Testet siden 4-5 DPOGratulerer så masse Får lyst til å teste selv da vi har samme ikm dato
Jeg føler at det er bortkastet for meg å teste så tidlig siden jeg sannsynligvis ikke har hatt EL denne måneden kjent litt stikking men ellers ingenting, håper å holde meg til fredag morgen i hvert fall!Test i vei Testet siden 4-5 DPO
Trodde det bare var jeg som var så sinnssyk Godt vi er fler som starter så tidligTest i vei Testet siden 4-5 DPO
Gratulerer8 DPO på utvannet kveldsurin Veldig kvalm
det kan være tegn. Hvor mange dpo er du?Har en slags verk/ømhet på siden av puppen som jeg ikke har kjent før, er brystredusert så lite nerver i området. Kan det være et tegn på graviditet?
Begynner å bli lite sannsynlig at jeg holder meg til fredag med testing