Lykke til!! Gleder meg til å se resultatDa drar jeg snart å handler og slenger inn en bestilling på strimler her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!! Gleder meg til å se resultatDa drar jeg snart å handler og slenger inn en bestilling på strimler her
Åhh , livet kan være så vondt vil gjerne lese dagboken din Hvordan har du det nå?Vi var på fosterdiagnostisk ultralyd hvor de først sa alt så fint ut, og at det var en jente. Så la fosterdiagnostikeren merke til nakkefolden, så den ikke først fordi hun lå så rolig. Den var 4,7 mm, som er en størrelse som nesten sikkert indikerer at noe er galt.. fikk da beskjed om at nipt ikke var aktuelt for meg, fordi den ikke diagnostiserer og det kan være mange andre ting galt som ikke nipt finner, så ble sendt videre til morkakeprøve. Mye uutholdelig venting før vi ble ringt opp med beskjed om at hun hadde trisomi og trolig flere fysiologiske avvik i tillegg, som ofte følger med og som ville komme mer til syne på ul med ukene fremover.. leste i journal også at hun hadde ødemer over thorax og abdomen, det ble vi aldri fortalt.. har skrevet en dagbok her inne og, om du vil lese mer bare å sende pm og om det skulle være noe
Det går greit, men føler livet står på pause. Eneste jeg klarer å tenke på er å bli gravid igjen, vil nesten ikke gjøre noe eller være med noen før jeg er det, men må selvfølgelig det. Føler ofte jeg har gråten i halsen, men tror det bare vil være sånn frem til jeg er gravid igjen. Håper det skjer fort. Var heldig og ble gravid på første forsøk sist, men har tatt lang tid å få tilbake syklus pga rester. Forrige pp var første siden aborten, ble gravid, men kjemisk. Så håper veldig for denne måneden 5 dpo nåÅhh , livet kan være så vondt vil gjerne lese dagboken din Hvordan har du det nå?
Herregud som jeg håper for deg Det er nok litt av en storm å stå i, men du kommer ut på andre siden og da er alt så verdt det - for det var akkurat den babyen du venta påDet går greit, men føler livet står på pause. Eneste jeg klarer å tenke på er å bli gravid igjen, vil nesten ikke gjøre noe eller være med noen før jeg er det, men må selvfølgelig det. Føler ofte jeg har gråten i halsen, men tror det bare vil være sånn frem til jeg er gravid igjen. Håper det skjer fort. Var heldig og ble gravid på første forsøk sist, men har tatt lang tid å få tilbake syklus pga rester. Forrige pp var første siden aborten, ble gravid, men kjemisk. Så håper veldig for denne måneden 5 dpo nå
Det forstår jeg veldig godt Føler sånn med deg sender deg alt av gode tanker og lykkestøv håper for alt det nå går veien for deg Blir font å få følge deg. Mange gode varme klemmer og ønsker sendes din veiDet går greit, men føler livet står på pause. Eneste jeg klarer å tenke på er å bli gravid igjen, vil nesten ikke gjøre noe eller være med noen før jeg er det, men må selvfølgelig det. Føler ofte jeg har gråten i halsen, men tror det bare vil være sånn frem til jeg er gravid igjen. Håper det skjer fort. Var heldig og ble gravid på første forsøk sist, men har tatt lang tid å få tilbake syklus pga rester. Forrige pp var første siden aborten, ble gravid, men kjemisk. Så håper veldig for denne måneden 5 dpo nå
Herregud som jeg håper for deg Det er nok litt av en storm å stå i, men du kommer ut på andre siden og da er alt så verdt det - for det var akkurat den babyen du venta på
Tusen takk Veldig sant det dere sier. Kommer til å føle at alt skjedde som det skulle når vi står på andre siden av en vellykket graviditet. Får bare smøre oss med tålmodighet og håpe det skjer snartDet forstår jeg veldig godt Føler sånn med deg sender deg alt av gode tanker og lykkestøv håper for alt det nå går veien for deg Blir font å få følge deg. Mange gode varme klemmer og ønsker sendes din vei
Gratulerer!! Skal jeg føre deg på Gravid?
Vis vedlegget 447329
Vis vedlegget 447330
Hadde visst tester liggende likevel
Måtte du klore deg fast, lille spire
10 dpo i dag.
Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Huff, det var ikke gøy å lese.. Håper så inderlig det går nå!Vi var på fosterdiagnostisk ultralyd hvor de først sa alt så fint ut, og at det var en jente. Så la fosterdiagnostikeren merke til nakkefolden, så den ikke først fordi hun lå så rolig. Den var 4,7 mm, som er en størrelse som nesten sikkert indikerer at noe er galt.. fikk da beskjed om at nipt ikke var aktuelt for meg, fordi den ikke diagnostiserer og det kan være mange andre ting galt som ikke nipt finner, så ble sendt videre til morkakeprøve. Mye uutholdelig venting før vi ble ringt opp med beskjed om at hun hadde trisomi og trolig flere fysiologiske avvik i tillegg, som ofte følger med og som ville komme mer til syne på ul med ukene fremover.. leste i journal også at hun hadde ødemer over thorax og abdomen, det ble vi aldri fortalt.. har skrevet en dagbok her inne og, om du vil lese mer bare å sende pm og om det skulle være noe
Litt skummelt å si ja etter så mange mist, men enn så lenge er jeg jo gravid… så bare gjør detGratulerer!! Skal jeg føre deg på Gravid?
Gratulerer Måtte den lille klamre seg fast og være en terminspireLitt skummelt å si ja etter så mange mist, men enn så lenge er jeg jo gravid… så bare gjør det
Gratulerer såå mye!! Håper så mye for degLitt skummelt å si ja etter så mange mist, men enn så lenge er jeg jo gravid… så bare gjør det
Så spennende! Håper du kan få støttemedisiner med tanke på historikken din.. lykke til!Tusen takk @Kine_M og @F96
Fikk henvisning til gynekolog for 3 uker siden, men da jeg ikke hadde hørt noe i dag tok jeg kontakt for anndre gang. De hadde ingenting ledig før i januar. Hun jeg snakket med sa jeg kunne høre med fastlegen om jeg kunne få en «haste henvisning» til sykehuset for å høre om jeg f.eks. kan få støtte medisiner e.l. … så nå venter jeg bare på at legen skal ringe meg opp for å snakke om/diskutere det
Såå gøy!!8 DPO på utvannet kveldsurin Veldig kvalm
Testen var blenda i morrest. Skal ta ny test i morgen tidlig, har veldig troaSåå gøy!!
Så spennende!! Gleder meg til å se i morgen!Testen var blenda i morrest. Skal ta ny test i morgen tidlig, har veldig troa
Testen var blenda i morrest. Skal ta ny test i morgen tidlig, har veldig troaSåå gøy!!
JaGratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?