Miss-babysyk
Betatt av forumet
Da blør jeg friskt blod, der forsvant siste rest av håp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei. Vet hvor kjipt det er sender deg en god klem! Det eneste jeg kan trøste deg med er at man ofte kan bli ekstra fertil etter en kjemisk. Har hatt kjemiske graviditeter i mnd før de to siste svangerskapene mine. Så krysser fingrene for terminspire neste PP hvis dere prøver videreDa blør jeg friskt blod, der forsvant siste rest av håp..
Så utrolig trist å leseDa blør jeg friskt blod, der forsvant siste rest av håp..
Åånei Så vondt… Sender deg en stor klem, og håper du har det bra etter forholdeneDa blør jeg friskt blod, der forsvant siste rest av håp..
Det går fint. Føler jeg knapt er ferdig med blødning, og har visst allerede lagt aksjer for neste periode uten at vi var klar over det. Eggløsning allerede nå. Skjønner ingenting.Hvordan går det @wind ?
Hjelper med virtuelle klemmer Håper det stemmer denne gangen, etter kjemisk i mai skjedde det ingenting før nå i november, har gått ned 3 kg de siste 3 ukene, håper det har hjulpet på fertilitetenÅnei. Vet hvor kjipt det er sender deg en god klem! Det eneste jeg kan trøste deg med er at man ofte kan bli ekstra fertil etter en kjemisk. Har hatt kjemiske graviditeter i mnd før de to siste svangerskapene mine. Så krysser fingrene for terminspire neste PP hvis dere prøver videre
Takk for det Vanskelig å holde maska da jeg begynte å blø i familieselskapet.Så utrolig trist å lese
Skjønner veldig godt hvor knust man føler seg når man mister.
Selv om det ikke hjelper, vil jeg bare sende deg en god virtuell klem og håper terminspiren sitter veldig snart dersom dete fortsetter å prøve. Som @Milla_mor skriver er man gjerne ekstra fertil etter kjemisk.
Masse lykke til
Det går greit, jeg var jo halvveis forberedt på at det ikke kom til å gå pga strimlene.. Stor klem og satser på vi sees i neste ikm gruppeÅånei Så vondt… Sender deg en stor klem, og håper du har det bra etter forholdene
Det håper eg også! Og at det går da!Det går greit, jeg var jo halvveis forberedt på at det ikke kom til å gå pga strimlene.. Stor klem og satser på vi sees i neste ikm gruppe