Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser fint ut, gratulerer det er veldig dårlig fargestoff i makesure for tiden, de fungerer dårlig til å sammenligne stigning. Å måle hos legen vil forhåpentligvis gi deg klarere svar og mindre bekymringerIkke mer blødning siden fredag. Ikm i går. Føler ikke det stiger så masse heller. Skal prøve å få hcg prøver hos legen.
Samme her, veldig liten blødning istedenfor vanlig mensen. Har du testet positivt tidligere i syklusen?Har ikke fått skikkelig menstruasjon enda, men hatt svake blødninger i noen dager. Kan kanskje ta litt tid etter kjemisk?
Tenker det er den som har 1 på seg. Her fikk jeg ikke gravidEr det noen som vet hvilken av strekene på clearblue ukesindikator som styrer ukene?
Var så dum at jeg tok en digital idag, og den viser fremdeles 1-2. Er jo bare 4+1.
Og når en ser på strekene er det jo tydelig forskjell.. vet at den ikke skal åpnes
Håper jeg kan endre deg, ellers så krysser jeg fingrene for neste ppSett meg på gravid enn så lenge
Ja, testet positivt 8-10 dpo, og så negativt etter det.Samme her, veldig liten blødning istedenfor vanlig mensen. Har du testet positivt tidligere i syklusen?
Jeg skimter strek her jegIkm i går, er dette skygge eller innbilning??
Aldri fått en strek på strimmel før..! Kommer ikke til å klare å sove jeg nå når jeg bare venter på å få teste igjen i morgen tidligJeg skimter strek her jeg
Syns jeg ser noe herIkm i går, er dette skygge eller innbilning??
Ser!! Så spennende. Har du testet i dag?Ikm i går, er dette skygge eller innbilning??
Syns jeg ser noe her
Spent på neste test
Like svak i dag tidlig, redd for kjemisk siden jeg er over ikm og alt Da jeg mistet i mai var det kun digital som slo ut ca 4+1, negative strimler..Ser!! Så spennende. Har du testet i dag?
Synes faktisk den ser litt sterkere ut altsåLike svak i dag tidlig, redd for kjemisk siden jeg er over ikm og alt Da jeg mistet i mai var det kun digital som slo ut ca 4+1, negative strimler..
Småvodt i rygg, periodevis stikking i magen, litt ømme pupper og fikk ikke sove i natt.
Håper det går så kjæresten kan få positiv test I bursdagsgave på torsdag
Tar en ny når jeg kommer hjem og håper den har blitt litt sterkere, jeg blør nå ikke enda så det er fortsatt håp
På gravid ja.Håper jeg kan endre deg, ellers så krysser jeg fingrene for neste pp
Håper du har rettSynes faktisk den ser litt sterkere ut altså
Herlighet, jeg las feil! Haha, da vil jeg IKKJE endre denPå gravid ja.