Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo?Blenda, håpet er lite
Håper for deg! Hvis ikke positiv, at det går neste runde!Blenda, håpet er lite
Aner ikke da jeg ikke testet etter el, ikm søndag. Ikke hatt så ømme bryster siden jeg var nybakt mor for 9 år siden.Hvor mange dpo?
Takk Hadde vært så fint å overraske kjæresten med positiv test på bursdagen hans neste ukeHåper for deg! Hvis ikke positiv, at det går neste runde!
GratulererBare såvidt det vises på make surere, men det slo ut på clear blue digital! hadde en kraftig blødning to dager etter eggløsning, så trodde virkelig ikke dette skulle bli noe. Ble også bare til at vi hadde sex gang, så er mildt sagt sjokkert.
Bedre lykke neste ppjeg kan settes på ikke gravid .
Krysser fingrene for at neste går!jeg kan settes på ikke gravid .
Syns testene ser sterkere ut, og det er jo et godt tegn Tipper du får 2-3 på digital om noen dager. Så lenge den øker og ikke minsker i styrke så ville jeg ikke bekymret meg for mye. Krysser fingrene for degKjenner at det stresser meg litt at ikke clearblue sin ukes indikator har gått opp fra 1-2 Noen erfaringer her? Testet positivt 10 DPO på tirsdag med clearblue, der det sto 1-2. Nå, 15 DPO, 5 dager senere, står det fortsatt 1-2. Hva syns dere om økningen på strimlene? Hadde liksom forventa knallsterk positiv nå. Skal jevnlig på hcg målinger fremover, for å følge med, siden jeg mista sist gang.
Åå gratulerer!!! Testet du før i dag?IKM var fredag. Tydelig positiv test i dag Håper spiren klorer seg fast! Termin 21.07
GrattisIKM var fredag. Tydelig positiv test i dag Håper spiren klorer seg fast! Termin 21.07
Nei, klarte faktisk å holde meg helt til i dag Er bare på PP2, så jeg var egentlig ikke helt sikkert på syklusen min heller Men dette ble en lykkelig første farsdag for samboerenÅå gratulerer!!! Testet du før i dag?