❤️IKM uke 45❤️

Blenda, håpet er lite :sorry:

Vedlegg

• 20241107_212610.jpg
    20241107_212610.jpg
    994,6 KB · Visninger: 53
Blenda her også. IKM idag. Men ikke kommert. når jeg googler make sure får jeg opp bare gode erfaringer . Så da trenger jeg ikke kjøpe clearblue da make sure virker pålitelig og ingen nevnte dårlig erfaringer . Venter bare på IKM nå .

Bare såvidt det vises på make surere, men det slo ut på clear blue digital! hadde en kraftig blødning to dager etter eggløsning, så trodde virkelig ikke dette skulle bli noe. Ble også bare til at vi hadde sex gang, så er mildt sagt sjokkert.
Gratulerer :Heartred

Sterkere strek idag, men det kom akkurat litt rosa på papiret. Aldri hatt det uten at det har betydd noe galt. Ble plutselig veldig redd for exu. Er jo det siste jeg mangler i "samlingen"

Vedlegg

• 20241108_160321.jpg
    20241108_160321.jpg
    1,9 MB · Visninger: 63
  • 20241108_160458.jpg
    20241108_160458.jpg
    1,8 MB · Visninger: 63
Jeg trodde jeg hadde fått mensen, men det hadde jeg ikke. Jeg tok en test i går som var negativ, nå skjønner jeg ingenting :wtf:

Kjenner at det stresser meg litt at ikke clearblue sin ukes indikator har gått opp fra 1-2 :( Noen erfaringer her? Testet positivt 10 DPO på tirsdag med clearblue, der det sto 1-2. Nå, 15 DPO, 5 dager senere, står det fortsatt 1-2. Hva syns dere om økningen på strimlene? Hadde liksom forventa knallsterk positiv nå. Skal jevnlig på hcg målinger fremover, for å følge med, siden jeg mista sist gang. ❤️

Vedlegg

• IMG_6513.jpeg
    IMG_6513.jpeg
    2 MB · Visninger: 52
Kjenner at det stresser meg litt at ikke clearblue sin ukes indikator har gått opp fra 1-2 :( Noen erfaringer her? Testet positivt 10 DPO på tirsdag med clearblue, der det sto 1-2. Nå, 15 DPO, 5 dager senere, står det fortsatt 1-2. Hva syns dere om økningen på strimlene? Hadde liksom forventa knallsterk positiv nå. Skal jevnlig på hcg målinger fremover, for å følge med, siden jeg mista sist gang. ❤️
Syns testene ser sterkere ut, og det er jo et godt tegn :Heartpink Tipper du får 2-3 på digital om noen dager. Så lenge den øker og ikke minsker i styrke så ville jeg ikke bekymret meg for mye. Krysser fingrene for deg:)

IKM var fredag. Tydelig positiv test i dag :)Håper spiren klorer seg fast! Termin 21.07 :Heartred

Åå gratulerer!!! Testet du før i dag? :Heartred
Nei, klarte faktisk å holde meg helt til i dag ;) Er bare på PP2, så jeg var egentlig ikke helt sikkert på syklusen min heller :p Men dette ble en lykkelig første farsdag for samboeren :Heartred

Back
Topp