Ååå så gøy!! Gratulerer såå myeJa, her var det vist noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så gøy!! Gratulerer såå myeJa, her var det vist noe
IiiiiiiiikkkkkkkkkJa, her var det vist noe
Åå,wiiihu, gratulerer så myeJa, her var det vist noe
Gratulerer Fantastisk følelse! Hvor mange dpo er du?Ja, her var det vist noe
Ja det er det. Første tok 2 forsøk, andre tok 1 forsøk, så var ikke forberedt på å prøve 1 år på siste.Gratulerer Fantastisk følelse! Hvor mange dpo er du?
Gratulerer så masseJa, her var det vist noe
Åå det var leit å lese.. kan jeg spørre hva som gjør at du mistenker? Håper det blir med mistankenMistenker kjemisk tar likevel en test i morgen og ser, men har ikke store forhåpninger
Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?Ja, her var det vist noe
Skal ta en clearblue i morgen, men føler meg såpass trygg på den jeg har tatt, så ja, takkGratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Uff, god klem til degMistenker kjemisk tar likevel en test i morgen og ser, men har ikke store forhåpninger
Syns den ser sterkere utHerregud! Kan jeg faktisk være så inderlig heldig at det begynner å snu? Eller kan dette bare være f.eks mer konsentrert urin enn de andre og derfor litt sterkere? Kan det bare være Ovitrelle enda? Eller er den ikke sterkere, og jeg bare ser ønskestrek?
Så bra det ikke bare er meg som føler det Krysser fingrene!Syns den ser sterkere ut
Krysser fingrene for at det er babystrek
Svakere tester, føler de burde tatt seg opp om det var noe. Ser liksom streken på typ 3 av 6 tester, digital ultratidlig var negÅå det var leit å lese.. kan jeg spørre hva som gjør at du mistenker? Håper det blir med mistanken
Joda, gir oss ikke så lett! Høres sikkert litt teit ut men om det ikke gikk veien så var det nok en grunn for det, og like greit at det da faller vekk såpass tidlig evt.. Det er bare å ta tiden til hjelp tenker jegUff, god klem til deg
Håper selvfølgelig ikke det er tilfellet, men skulle det være det håper jeg det klaffer fort for deg igjen (om dere vil fortsette å prøve)
Takk for tips, den skal jeg høre på. Det er jammen ikke enkelt, nei! Girl power er seriøst undervurdert, jaJa, det er så vondt, nesten som at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er sikkert vondt for han også, å se hvordan det påvirker meg. Nei, det var egentlig det verste, at han var klar, men etter to pp, så endret han mening. Men jeg gir han ut året, ellers må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Krysser fingrene for at han snart kan si han er klar med et stort smil
Ja, må jo bare tenke at alt skjer for en grunn, og at en dag går det! Ja, jeg hørte en podcast med en psykologspesialist her om dagen, og han snakte om hva prøveperioden gjør med både oss kvinner, mannen og paret. Og det kan være en heftig psykisk påkjenning.
Jeg synst vi skal klappe oss på skulderen, for at vi mnd etter mnd, i oppgitthet og nedturer, står på for håpet om å oppnå drømmen! Tror det er definisjonen på girl-power
Her er episoden om du/dere også vil høre https://open.spotify.com/episode/3LpWxFjP69SWsFbV35HENj?si=SE8glaQHR2asEv8tkWPAtA
Ja da skjønner jeg.. må bare si jeg blir så imponert av pågangsmotet ditt!! Virkelig inspirerende innstilling, og du har jo helt rett går det ikke veien denne gangen, så går det en annen måned. Satser alt på at neste måned er deres!Svakere tester, føler de burde tatt seg opp om det var noe. Ser liksom streken på typ 3 av 6 tester, digital ultratidlig var neg