❤️IKM uke 45❤️

Mistenker kjemisk :dead: tar likevel en test i morgen og ser, men har ikke store forhåpninger :hilarious:
Uff, god klem til deg :Heartred
Håper selvfølgelig ikke det er tilfellet, men skulle det være det håper jeg det klaffer fort for deg igjen (om dere vil fortsette å prøve) :Heartbigred

3-åringen fikk seg en kjærlighet på pinne da vi var og handlet i dag. Han satt nettopp på fanget mitt og spiste den og fytti rakkeren hvor stygt det lukta :depressed: Det bare oset sånn skikkelig kvalm «sukker lukt» (tror det var med tutti frutti smak). Selv når han satt 0,5-1 meter unna luktet det skikkelig ille.
Fikk mannen til å lukte og han sa han ikke kjente noe «rar» lukt fra den.

Håper det er et tegn :smiley-angelic001

Herregud! Kan jeg faktisk være så inderlig heldig at det begynner å snu? Eller kan dette bare være f.eks mer konsentrert urin enn de andre og derfor litt sterkere? Kan det bare være Ovitrelle enda? Eller er den ikke sterkere, og jeg bare ser ønskestrek? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0111.jpeg
    IMG_0111.jpeg
    173,2 KB · Visninger: 86
Herregud! Kan jeg faktisk være så inderlig heldig at det begynner å snu? Eller kan dette bare være f.eks mer konsentrert urin enn de andre og derfor litt sterkere? Kan det bare være Ovitrelle enda? Eller er den ikke sterkere, og jeg bare ser ønskestrek? :nailbiting:
Syns den ser sterkere ut :smiley-bounce012
Krysser fingrene for at det er babystrek :binkybaby

Åå det var leit å lese.. kan jeg spørre hva som gjør at du mistenker? Håper det blir med mistanken :Heartred
Svakere tester, føler de burde tatt seg opp om det var noe. Ser liksom streken på typ 3 av 6 tester, digital ultratidlig var neg :dead:

Uff, god klem til deg :Heartred
Håper selvfølgelig ikke det er tilfellet, men skulle det være det håper jeg det klaffer fort for deg igjen (om dere vil fortsette å prøve) :Heartbigred
Joda, gir oss ikke så lett! Høres sikkert litt teit ut men om det ikke gikk veien så var det nok en grunn for det, og like greit at det da faller vekk såpass tidlig evt.. Det er bare å ta tiden til hjelp tenker jeg :D

Ja, det er så vondt, nesten som at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er sikkert vondt for han også, å se hvordan det påvirker meg. Nei, det var egentlig det verste, at han var klar, men etter to pp, så endret han mening.:sorry: Men jeg gir han ut året, ellers må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Krysser fingrene for at han snart kan si han er klar med et stort smil :Heartred

Ja, må jo bare tenke at alt skjer for en grunn, og at en dag går det! Ja, jeg hørte en podcast med en psykologspesialist her om dagen, og han snakte om hva prøveperioden gjør med både oss kvinner, mannen og paret. Og det kan være en heftig psykisk påkjenning.
Jeg synst vi skal klappe oss på skulderen, for at vi mnd etter mnd, i oppgitthet og nedturer, står på for håpet om å oppnå drømmen!:Heartred Tror det er definisjonen på girl-power:hello2
Her er episoden om du/dere også vil høre :Heartred https://open.spotify.com/episode/3LpWxFjP69SWsFbV35HENj?si=SE8glaQHR2asEv8tkWPAtA
Takk for tips, den skal jeg høre på. Det er jammen ikke enkelt, nei! Girl power er seriøst undervurdert, ja ;)

Svakere tester, føler de burde tatt seg opp om det var noe. Ser liksom streken på typ 3 av 6 tester, digital ultratidlig var neg :dead:
Ja da skjønner jeg.. må bare si jeg blir så imponert av pågangsmotet ditt!! Virkelig inspirerende innstilling, og du har jo helt rett :Heartred går det ikke veien denne gangen, så går det en annen måned. Satser alt på at neste måned er deres!

Back
Topp