❤️IKM uke 45❤️

Dette er min test fra i dag, så blir spennende å se videre. Den var mer rosa og hakket tydeligere før den tørket. Er nok rundt 8 dpo.
Har fått små kviser der jeg aldri har fått kviser. Hadde mye murringer og stikking i går, og hatt ubehag i korsryggen de siste par dagene. Brystene blir mer og mer øm for hver dag som går.
Ser svak strek ja

Her kom tr for fullt i dag og jeg blødde ut alt som var og er helt satt ut både fysisk og mentalt egentlig. Så ingen julibaby på meg heller :( forstår ingenting når jeg hadde positiv el-test for bare en uke siden. Prøving altså…….
Ååå :( så utrolig rart etter bare en uke siden el..sender en klem:Heartpink

Dette er min test fra i dag, så blir spennende å se videre. Den var mer rosa og hakket tydeligere før den tørket. Er nok rundt 8 dpo.
Har fått små kviser der jeg aldri har fått kviser. Hadde mye murringer og stikking i går, og hatt ubehag i korsryggen de siste par dagene. Brystene blir mer og mer øm for hver dag som går.
Ser også strek!! Så utrolig spennende, legg ut testen i morgen også da?:Heartpink

Jeg prøver å vente til søndag 10dpo. Første barn merket jeg at jeg var gravid med kraftige symptomer fra 7dpo - ventet til å teste 11dpo men bare VISSTE jeg var gravid.

Andre barn merket jeg ingenting så tidlig og testet først 2 dager etter IKM, for hadde ikke forhåpning at det skulle gå like lett som førstemann, men jammen gikk det også på første PP.

Nå er jeg eldre og forberedt på at det kan ta lenger tid, men håper såklart det skjer uten altfor lang ventetid :happy:

9DPO i dag, der spratt første testen. Føler jeg ser noe svakt. Men kan like gjerne være skyggestrek. Spent på hva det blir, har en sterk følelse på at jeg er gravid. Murringer/stikkinger, litt tyngdefølelse nedentil og veldig emosjonell. Prøver å vente til lørdag med ny test (om jeg klarer det) :hilarious: :nailbiting:
Så spennende!! Gleder meg og krysser fingrene for forsettelen! :love7

Kan nok en pp sette meg på TR selv om det nok er en uke til den kommer.. Kjæresten har fått kalde føtter igjen, så ingen aksjer ble lagt denne mnd heller:sorry: Det er så utrolig hjerteskjærende og vondt, men når man er på bunnen kan det bare gå en vei! Så for dere som ikke får positiv test denne mnd, så er dere ikke alene:Heartred Selv om jeg håper alle her endelig klarer det!!:hello2

Kan nok en pp sette meg på TR selv om det nok er en uke til den kommer.. Kjæresten har fått kalde føtter igjen, så ingen aksjer ble lagt denne mnd heller:sorry: Det er så utrolig hjerteskjærende og vondt, men når man er på bunnen kan det bare gå en vei! Så for dere som ikke får positiv test denne mnd, så er dere ikke alene:Heartred Selv om jeg håper alle her endelig klarer det!!:hello2
Ånei :sad010Det må være fryktelig tungt for deg når han er sånn frem og tilbake om barn.
Håper han finner ut av det snarest så du slipper en sånn emosjonell berg og dalbane og kan se fremover :Heartred
Kjæresten synes også det er skummelt med baby da han ikke har noen fra før men han endrer heldigvis ikke mening.

Uff, så leit for deg også. Håper du klarer å se noe positivt oppi alt, jeg synes prøving eller i alle fall et stort ønske om nytt familiemedlem kan bli totalt altoppslukende og vanskelig. Så nå må jeg begynne å fokusere på fine ting for å ikke havne helt ned i kjelleren tror jeg.

Ånei :sad010Det må være fryktelig tungt for deg når han er sånn frem og tilbake om barn.
Håper han finner ut av det snarest så du slipper en sånn emosjonell berg og dalbane og kan se fremover :Heartred
Kjæresten synes også det er skummelt med baby da han ikke har noen fra før men han endrer heldigvis ikke mening.
Ja, det er så vondt, nesten som at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er sikkert vondt for han også, å se hvordan det påvirker meg. Nei, det var egentlig det verste, at han var klar, men etter to pp, så endret han mening.:sorry: Men jeg gir han ut året, ellers må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Krysser fingrene for at han snart kan si han er klar med et stort smil :Heartred
Uff, så leit for deg også. Håper du klarer å se noe positivt oppi alt, jeg synes prøving eller i alle fall et stort ønske om nytt familiemedlem kan bli totalt altoppslukende og vanskelig. Så nå må jeg begynne å fokusere på fine ting for å ikke havne helt ned i kjelleren tror jeg.
Ja, må jo bare tenke at alt skjer for en grunn, og at en dag går det! Ja, jeg hørte en podcast med en psykologspesialist her om dagen, og han snakte om hva prøveperioden gjør med både oss kvinner, mannen og paret. Og det kan være en heftig psykisk påkjenning.
Jeg synst vi skal klappe oss på skulderen, for at vi mnd etter mnd, i oppgitthet og nedturer, står på for håpet om å oppnå drømmen!:Heartred Tror det er definisjonen på girl-power:hello2
Her er episoden om du/dere også vil høre :Heartred https://open.spotify.com/episode/3LpWxFjP69SWsFbV35HENj?si=SE8glaQHR2asEv8tkWPAtA

Ja, det er så vondt, nesten som at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det er sikkert vondt for han også, å se hvordan det påvirker meg. Nei, det var egentlig det verste, at han var klar, men etter to pp, så endret han mening.:sorry: Men jeg gir han ut året, ellers må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Krysser fingrene for at han snart kan si han er klar med et stort smil :Heartred

Ja, må jo bare tenke at alt skjer for en grunn, og at en dag går det! Ja, jeg hørte en podcast med en psykologspesialist her om dagen, og han snakte om hva prøveperioden gjør med både oss kvinner, mannen og paret. Og det kan være en heftig psykisk påkjenning.
Jeg synst vi skal klappe oss på skulderen, for at vi mnd etter mnd, i oppgitthet og nedturer, står på for håpet om å oppnå drømmen!:Heartred Tror det er definisjonen på girl-power:hello2
Her er episoden om du/dere også vil høre :Heartred https://open.spotify.com/episode/3LpWxFjP69SWsFbV35HENj?si=SE8glaQHR2asEv8tkWPAtA
:Heartred Har dere vært sammen i mange år ?
krysser fingre og tær for at han tar til fornuft!
Har ei venninne som har vært sammen med en siden 2011, hun har så lyst på barn men han utsetter og utsetter for det er alltid noe som ikke passer 100 %
Nå blir hun straks 39 og har gitt opp å få barn og forholdet er ikke på topp, jeg har sagt i flere år at hun burde gå fra han men hun er redd hun ikke klarer seg alene og mister også sjansen til å få det bra med ny mann og familie.

Lenken til podkaster funket ikke, hva heter den ?

Hopper fra uke 44 og inn her :)
Blomsten84 -40 - B7 - PP4 - EL 26/10 - IKM 10/11

Dagens tester, klarer ikke å la være ;) Studerer med lommelykt og lupe ❤️ Tiden snegler seg avgårde… CD 26, 6 DPO

Vedlegg

• IMG_6354.jpeg
    IMG_6354.jpeg
    663,7 KB · Visninger: 31
  • IMG_6349.jpeg
    IMG_6349.jpeg
    275,9 KB · Visninger: 31
  • IMG_6347.jpeg
    IMG_6347.jpeg
    610,5 KB · Visninger: 33
  • IMG_6346.jpeg
    IMG_6346.jpeg