❤️IKM uke 45❤️

«Bare» 5 dpo her :smiley-angelic006
Vanligvis syns jeg dagene mellom slutt på TR og til man kommer i den fertile perioden er verst, men gud hvor sakte tiden går denne runden :shifty:

Er altså så sinnsykt trøtt om dagen, men kanskje ikke så rart med en urolig 3-åring natterstid. Oppe rundt 4-7 ganger hver eneste natt for tiden :sleep002

Jeg henger meg på her jeg :shy: Vi bestemte oss egentlig etter siste prøveperiode for å vente til våren og prøve på et vinter-/vårbarn 2026, men vi har ikke akkurat prøvd å ikke bli gravid denne måneden så vi får se. Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men følger den ca syklus så er jeg 2-4 dpo i dag.

Håperpånr3 - 34 år - B3 - pp3 - EL ca. 24/25.10 - IKM ca. 7./8.11
Skulle tro det var jeg som skrev dette! Vi er i akkurat samme båt, venter til våren med å prøve ordentlig på å få tredje barnet i første halvdel av 2026, men vi prøver heller ikke å unngå å bli gravid. Hadde også eggløsning rundt 25.10 om den følger syklus.
Jeg kjenner at jeg er veldig spent hver mnd, men håper mest på at det ikke blir baby i magen heelt enda - har aldri vært uten prevensjon og samtidig ikke prøvd aktivt på å bli gravid før :dead: hvordan er det med deg?
Tvi tvi :love7

Når tenker folk å begynne å teste ? Jeg er usikker på om det har vært noe eggløsning, kjent ingenting ! Så jeg venter sannsynligvis til ikm dagen.
Dagene er fulle med aktiviteter og jobb men enig i at tiden snegler seg av sted likevel :wtf:

Når tenker folk å begynne å teste ? Jeg er usikker på om det har vært noe eggløsning, kjent ingenting ! Så jeg venter sannsynligvis til ikm dagen.
Dagene er fulle med aktiviteter og jobb men enig i at tiden snegler seg av sted likevel :wtf:
Prøver å holde meg til torsdag eller fredag neste uke. Altså dagen før ikm. Men sprekker garantert når alle andre begynner testinga :hilarious:

Håper egentlig å klare å vente til etter IKM (torsdag), men kjenner meg selv godt nok til at jeg fort sprekker før den tid hvis jeg begynner å kjenne på flere symptomer som tilsier at jeg kan være gravid. Vet også at jeg blir lett påvirket av å se alle andre teste så da blir terskelen ganske lav for å slenge seg med.

Krysser fingrene for at jeg klarer å nøye meg med å tolke andre sine tester ei god stund.
Krysser fingrene for mange fine babystreker med kommende juli spirer her inne :binkybaby :binkybaby :binkybaby

Last edited:
Jeg prøver å vente til dagen før IKM fordi vi reiser bort dagen etter og da hadde det vært greit å vite :shy: Men det kan jo hende nysgjerrigheten overtar..

Skulle tro det var jeg som skrev dette! Vi er i akkurat samme båt, venter til våren med å prøve ordentlig på å få tredje barnet i første halvdel av 2026, men vi prøver heller ikke å unngå å bli gravid. Hadde også eggløsning rundt 25.10 om den følger syklus.
Jeg kjenner at jeg er veldig spent hver mnd, men håper mest på at det ikke blir baby i magen heelt enda - har aldri vært uten prevensjon og samtidig ikke prøvd aktivt på å bli gravid før :dead: hvordan er det med deg?
Tvi tvi :love7
Helt likt her, først gang uten prevensjon siden vi ble sammen utenom da vi prøvde på nr.1 og 2. Og med begge de så ble jeg gravid på første forsøk så har heller ikke prøvd over en lenger periode før. Jeg håper også mest på at det blir 2026-baby, men jeg tenker også at det hadde vært fint å bli gravid uten å prøve aktivt.

Hvor gamle er dine andre? Vi har ei på 7 og ei på 4 så her blir aldersforskjellen relativt stor uansett.

Takk, du også :Heartred

3dpo i dag og har spist fersk ananas i 3 dager. Med den tjukke delen i midten og ja:hilarious: Har ikke mer igjen nå. Er vel optimalt fra 1-5 dpo,men tenker da hjelper da litt med 3 dager også :hilarious: andre som har prøvd det før, eller prøver det nå?

Fy fader! Sjuke unger hjemme også, så tiden går jo ikke akkurat fort…. :woot:
Åh,det er så seigt!! Håper dere blir friske snart! Her går dagene greit med jobb og ettermiddagen er travel med ungene, siden mannen er bortreist med jobben. Er bare så redd for negativ test (forventer jo alltid det),og da er det jo evigheter til neste el,føles det som. Og tror mannen er borte på jobb da,så da blir det ikke før i romjula :arghh:

6 dpo og føler allerede på at det ikke klaffet denne måneden :(
Vet jo egentlig at det er alt for tidlig å avskrive denne pp’en, men magefølelsen sier hvertfall at det ikke blir noen juli 2025 spire her i hus :sad010
Syns denne prøvingen på sistemann er skikkelig tøff, men vil ikke gi opp drømmen om 3 små :dummy: :dummy1: :binkybaby

Vet jo egentlig at det er alt for tidlig å avskrive denne pp’en, men magefølelsen sier hvertfall at det ikke blir noen juli 2025 spire her i hus :sad010
Syns denne prøvingen på sistemann er skikkelig tøff, men vil ikke gi opp drømmen om 3 små :dummy: :dummy1: :binkybaby
Føler veldig det samme som deg. Er 4 dpo i dag.
Brukte 13 pp med andremann, og det tok på... er så redd det blir sånn denne gangen også. Håper på å få oppfylt drømmen om 3 jeg også :Heartpink

Føler veldig det samme som deg. Er 4 dpo i dag.
Brukte 13 pp med andremann, og det tok på... er så redd det blir sånn denne gangen også. Håper på å få oppfylt drømmen om 3 jeg også :Heartpink
Håper vi begge får drømmene våre oppfylt :Heartred:Heartred:Heartred
Vi brukte 1 år (11 pp’er) på nr. 2.
Første satt på pp4.
Er selv på pp8 nå.
Er jo nesten 40 år nå så redd det er for sent for oss å få en siste liten skatt :binkybaby

Last edited:
Håper vi begge får drømmene våre oppfylt :Heartred:Heartred:Heartred
Vi brukte 1 år (11 pp’er) på nr. 2.
Første satt på pp4.
Er selv på pp8 nå.
Er jo nesten 40 år nå så redd det er for sent for oss å få en siste liten skatt :binkybaby
Håper og tror det :D
Litt samme som oss, brukte kort tid på første og "lang" tid på andre. Spent på hvordan veien blir denne gang. Kan sies at det ikke er så lett med aksjelegging med to små og en mann som jobber mye borte..

Vil tro det går fint! I og med at du har to stykker som ikke er så store (utg.punkt i nicket ditt :D),så er du nok fortsatt godt innenfor :D

Det er så hyggelig at vi er så mange som prøver på nr. 3 for tiden! Men helt enig med deg om at prøving på sistemann er beinhardt og utrolig slitsomt egentlig. Måtte det bare gå denne pp’en!!:Heartred

3dpo i dag og har spist fersk ananas i 3 dager. Med den tjukke delen i midten og ja:hilarious: Har ikke mer igjen nå. Er vel optimalt fra 1-5 dpo,men tenker da hjelper da litt med 3 dager også :hilarious: andre som har prøvd det før, eller prøver det nå?
Prøvde først gang forrige pp men det hadde jo ikke noe for seg pga manglende eggløsning :wacky:
Men i andre ikm grupper har det jo vært ganske bra resultat blant de som spiste ananas, er vel kanskje en grunn til at det skrives 5 dager så for sikkerhetsskyld hadde jeg kjøpt en ananas til :)

Synes alle her inne kunne fått positiv test neste uke :Heartred:Heartred
Ikm er søndagen så må vente hele uka jo :wtf:

På den andre siden var jeg på spinning i går og det var helt fantastisk herlig :love017 Er sikkert 10 år anden sist!

Prøvde først gang forrige pp men det hadde jo ikke noe for seg pga manglende eggløsning :wacky:
Men i andre ikm grupper har det jo vært ganske bra resultat blant de som spiste ananas, er vel kanskje en grunn til at det skrives 5 dager så for sikkerhetsskyld hadde jeg kjøpt en ananas til :)
Blir spennende å se. Ja,du sier no der. Er på vei i butikken as we speak,så da blir det en ananas til :hilarious:

Back
Topp