❤️IKM uke 45❤️

Jadda! Positiv el-test. Hadde sex onsdag kveld. Har oss i kveld og prøver oss morgen eller søndag også :) Tenker de 3 gangene får holde.

Vedlegg

• 17298812432531935522116341988497.jpg
    17298812432531935522116341988497.jpg
    941 KB · Visninger: 57
Hvor lenge etter el legger dere inn akskjer? Jeg hadde fast smiley på lilla CB digital på onsdag, altså var el sannsynligvis torsdag denne uken.

2 dpo (muligens 3/4 dpo) og er allerede på symptomjakt :angelic:
Har tidligere fått symptomer så tidlig (selv om det kan ha vært tilfeldig). Uansett, i natt hadde jeg en skikkelig virkelighetstro drøm. Var ikke egentlig en merkelig drøm, men …
Har også en del småkramper i nedre del av magen. Det kan igjen være helt tilfeldig, men håper selvfølgelig at det er en bitte liten grunn til det :binkybaby

Hehe, godt vi er flere :joyful:
Nei, skulle ønske,men.. Denne runden har vi hatt oss onsdag, positiv el-test i går fredag og aksjer da, trolig eggløsning i dag. Så tar vi forhåpentligvis en runde i kveld eller i morgen. Kommer ann på mannen :P

Da tror jeg jeg kan settes på bytte gruppe. Høy på monitor i dag cd13, og aner en økning på strimler. Tror forrige syklus ikke var helt representativ med så tidlig el. Var kanskje fordi restene endelig var ute. Krysser fingrene for at den sitter nå som syklus kanskje normaliserer seg. Henger gjerne igjen litt her også, håper det er greit :love7

Da tror jeg jeg kan settes på bytte gruppe. Høy på monitor i dag cd13, og aner en økning på strimler. Tror forrige syklus ikke var helt representativ med så tidlig el. Var kanskje fordi restene endelig var ute. Krysser fingrene for at den sitter nå som syklus kanskje normaliserer seg. Henger gjerne igjen litt her også, håper det er greit :love7
Det ordner jeg:love7 Hyggelig at du vil henge her, så håper jeg det sitter!:D

Nå skjønner jeg ingenting :confused013
Hadde mye utflod (som rå eggehvite) før antatt EL (cd15). I går (cd16) var det like tørt som Sahara ørkenen der nede, men nå er det igjen like fuktig som et badebasseng (og igjen hvit eggehvitaktig utflod).
Håper virkelig ikke EL er forsinket grunned kjemisk forrige pp og jeg ender opp med EL i dag, for da er nok sjansene ganske små for at det klaffer.

Rolig i denne ikm gruppen, er det pga termin vil bli i siste halvdel av juli kanskje?
Kjenner ingen symptomer på at eggløsning nærmer seg, en app sier det skulle vært torsdag, en annen søndag. Fått litt el slim i dag, kjæresten kommer hjem i morgen kveld :Heartred
Ikke at det har så mye å si siden egget sannsynligvis ikke slipper :dead:
Jeg har akkurat meldt meg inn på et treningssenter av alle ting, det er mange år siden sist.. Men kampanje så gratis til februar, håper jeg får satt av tid til å bruke det og ikke bare blir støttemedlem xsmile9

Nå skjønner jeg ingenting :confused013
Hadde mye utflod (som rå eggehvite) før antatt EL (cd15). I går (cd16) var det like tørt som Sahara ørkenen der nede, men nå er det igjen like fuktig som et badebasseng (og igjen hvit eggehvitaktig utflod).
Håper virkelig ikke EL er forsinket grunned kjemisk forrige pp og jeg ender opp med EL i dag, for da er nok sjansene ganske små for at det klaffer.
Har du ikke mulighet til aksjelegging i dag ?

Har du ikke mulighet til aksjelegging i dag ?
Ble ikke noe i går. Mannen var godt inn i drømmeland når jeg skrev det innlegget… og nå er det tørt igjen :think005
Det får bare stå sin prøve så får vi se hva som skjer.

Kjenner jeg er litt sånn «støl» / øm nede i livmor området. Skiftet bleia på 1-åringen og hun satt seg oppå magen akkurat der… og det var altså skikkelig ubehagelig.

Rolig i denne ikm gruppen, er det pga termin vil bli i siste halvdel av juli kanskje?
Kjenner ingen symptomer på at eggløsning nærmer seg, en app sier det skulle vært torsdag, en annen søndag. Fått litt el slim i dag, kjæresten kommer hjem i morgen kveld :Heartred
Ikke at det har så mye å si siden egget sannsynligvis ikke slipper :dead:
Jeg har akkurat meldt meg inn på et treningssenter av alle ting, det er mange år siden sist.. Men kampanje så gratis til februar, håper jeg får satt av tid til å bruke det og ikke bare blir støttemedlem xsmile9
Det kan godt være det er derfor ja :)
Håper du treffer på el!:hello2
Så gøy!!:D Trening er min go-to for å få dpo dagene til å gå litt fortere:love7

Synes denne er fin :D
Wow, lurer på om det der virkelig stemmer. I så fall burde man jo virkelig «stå på» alle de dagene. Virket som veldig høy prosent. Men sjansen for at det i det hele tatt klaffer er vel uansett ca. 25% tror jeg (sikkert avhengig av alder), og så må de prosentene der være «innafor» det på en måte.

Nei, skulle ønske,men.. Denne runden har vi hatt oss onsdag, positiv el-test i går fredag og aksjer da, trolig eggløsning i dag. Så tar vi forhåpentligvis en runde i kveld eller i morgen. Kommer ann på mannen :P
Ja det er nesten den verste tålmodighetsprøven det der…. Kan man ikke bare kjøre på når man først prøver liksom, haha. Jeg haater venting….

Ja det er nesten den verste tålmodighetsprøven det der…. Kan man ikke bare kjøre på når man først prøver liksom, haha. Jeg haater venting….
Samme her. Han orka ikke i går, så da får vi se i kveld...

Wow, lurer på om det der virkelig stemmer. I så fall burde man jo virkelig «stå på» alle de dagene. Virket som veldig høy prosent. Men sjansen for at det i det hele tatt klaffer er vel uansett ca. 25% tror jeg (sikkert avhengig av alder), og så må de prosentene der være «innafor» det på en måte.
Ja,det tenker jeg også! Det er jo ikke 42% sjans for å bli gravid -1 før el liksom. Siden vi ikke hadde oss i går,og er +1 dpo, så er jeg liksom ikke så motivert for aksjelegging i kveld sett opp mot dette. Men men :P

Samme her. Han orka ikke i går, så da får vi se i kveld...
Gud så frustrerende. Sånn har det vært her de siste 4 pp’ene også. Denne gangen har vi fått til litt mer, men da har jeg søren meg prøvd hardt altså…. Bruker å lure på om man hadde blitt raskere gravid hvis man hadde seg to ganger om dagen i 1 uke rundt el i stedenfor annen hver dag hvis man er heldig, men alt er vel uansett tilfeldigheter kanskje :woot:

Back
Topp