❤️IKM uke 45❤️

Desperat mutch!
Mannen jobber senvakt denne uken og jeg må da vente til 23.40 for å få lagt aksjer :hilarious: :laughing001
Legger meg vanligvis kl 21.45:angelic:
Men tror jeg må ta det jeg får!
For han er virkelig frem og tilbake med dette nr.3 baby-bestyret:bag: Sier ja og nei ca annenhver dag:facepalm::hilarious:

Så frustrerende :bag: har aldri brukt CB digitali, så kan desverre ikke uttale meg om det.. Kanskje du hadde el da? Pleier den komme ca faste dager etter mens?
Pleier å ha el litt senere, ca 16-18 dpo tror jeg. Vet ikke hva som er «vanlig»?

Svir det når du tisser?
Ja… kjenner også ubehag tidvis av å gå, hvis jeg bøyer meg langt forover (f.eks. hvis jeg skal plukke opp noe fra gulvet) og innimellom ved samleie. Har «enn så lenge) ikke kløe da.
Vet ikke om det har sammenheng, men i går fikk jeg bitte litt rosa på papiret da jeg tørket meg etter å ha vært på do.

Ja… kjenner også ubehag tidvis av å gå, hvis jeg bøyer meg langt forover (f.eks. hvis jeg skal plukke opp noe fra gulvet) og innimellom ved samleie. Har «enn så lenge) ikke kløe da.
Vet ikke om det har sammenheng, men i går fikk jeg bitte litt rosa på papiret da jeg tørket meg etter å ha vært på do.
Ta og bland en flaske med vann og sitron og drikk det helle tiden. UVI bakterien liker ikke det sure miljøet og bruk truseinnlegg. Og det er borte på 0 koma niks

Last edited:
Ja, man vet jo aldri. Og siden jeg hadde en SA så føler jeg det er enda viktigere :dead:

Så bra, det er så tøft i starten syntes jeg. Men, når man kommer inn i det så går det fint. Heier på deg, det er liksom ikke så mye som skal til heller for å få kroppen i gang
Takk det samme! bra du har funnet fasting som fungerer for deg :smiley-bounce012Får ikke igjen glidelåsen på vinterdressen heller så er bare fordeler med å droppe de første kiloene raskt :smiley-ashamed004Jeg håper det klaffer før jeg fyller 38 så har 4 1/2 mnd på meg ca :smiley-angelic006

Ja, det blir spennende å se om flere av oss klarer det uten testing! Vi satser på alle :hello2 Mirakler skjer apsolutt, også tenker jeg at hvis man ikke får gjort noe med det, så skal man være fornøygd med det man faktisk har gjort!:Heartred Samboeren min har aksjeleggings-angst, så her blir det ikke mye action heller, men sånn er det bare:)

Må være kjipt å ha mannfolk med aksjeleggings-angst :rolleyes::sad010
Her hadde han en gang reist timesvis for at vi kunne legge aksjer :hello2:Heartred
Krysser fingrene for masse spennende tester i uken vår :wav

Blinkende smiley i dag også.
Så varter kroppen opp med denne tempen i dag?!:wideyed::arghh:
Skjønner ikke. Spent på strimler senere i dag.
Kan umulig stemme!:bag:

Vedlegg

• IMG_9615.png
    IMG_9615.png
    278,7 KB · Visninger: 15
Takk det samme! bra du har funnet fasting som fungerer for deg :smiley-bounce012Får ikke igjen glidelåsen på vinterdressen heller så er bare fordeler med å droppe de første kiloene raskt :smiley-ashamed004Jeg håper det klaffer før jeg fyller 38 så har 4 1/2 mnd på meg ca :smiley-angelic006
Uff ja, samme her! Nå får jeg den bare over 1 bein.. ikke snakk om at det går to bein nedi :laughing001
Har sånne mål jeg også, med minste så sa jeg før jeg blir 39 og det klarte jeg. Ble gravid Juni og fylte 39 i November. Nå er håpet før jeg blir 41, men da må jeg blir gravid på denne EL. Hvis ikke så får jeg bare håpe jeg blir gravid før jeg fyller 42 :dead:

Her skjer det greier???
Blinkende smiley i går og i dag og nå den nederste strimlene der :wideyed: :woot:
Denne gangen følger strimlene CB digital, så håper det er et godt tegn:angelic:

Vedlegg

• IMG_9619.png
    IMG_9619.png
    1,1 MB · Visninger: 31
Her skjer det greier???
Blinkende smiley i går og i dag og nå den nederste strimlene der :wideyed: :woot:
Denne gangen følger strimlene CB digital, så håper det er et godt tegn:angelic:
Med det sagt, så hopper jeg over i IKM uke 46.. begynte i IKM uke 43 denne syklusen:arghh:

Edit: herregud, jeg regnet feil. Holder meg i uke 45 :angelic: :angelic: :angelic: :hilarious:

Last edited:
Hei flotte damer :Heartred

Velkommen til uke 45!!
Ser frem til å henge med dere, og masse lykke til i prøvinga!:love7
Håper alle får to babystreker :Heartred

Vil du være med så skriv deg opp på lista; Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggeløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Eksempel:
MiniØnske - 31 - B1 - PP3/4 - EL 28/10 - IKM 10/11

Mandag 4. November
tuttii - 37 - B3 - PP2 - EL 23.10 - IKM 04.11
Lykketroll1 - 31- B3 - PP2 - EL ?/10 - IKM 04/10?
Emine89 - 34 - B3 - PP7 - EL 22.10 - IKM 04.11

Tirsdag 5. November
Førstegangsgravid96 - 28 - B1 - PP1 etter SA - EL ? - IKM 5.11-10.11?

Onsdag 6. November
m95 - 29 - B2 - PP3 - EL 23.10 - IKM 6/11
Snuppa89-35-b1- pp15 - El mellom 23-26 -ikm 06.11

Torsdag 7. November
Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - PP8 (4 etter MA - EL ca. 24.10 - IKM 07.11

Fredag 8. November
F96 - 28 - B1- PP 2(3) - EL 24.10 - IKM 8/11
Sille92 - 32 - B3 - PP4 (5) - EL 25.10 - IKM 08.11
Minsten2025 - 36 - B3 - PP2 - EL 25/10 - IKM 8/11
MN92 - B2 - PP2 - EL 24/10? - IKM 8/9

Lørdag 9. November

Søndag 10. November

MiniØnske - 31 - B1 - PP3/4 - EL 28/10 - IKM 10/11
Miss-babysyk- 37 -B2- PP 6 etter sa - EL 27.09 - IKM 10.11

Byttet uke:cool:

Gravid:Heartred

TR :sad010
Kan du endre min dato til EL 25-26/10 og IKM 8/11? :happy:

CD14 i dag og virker som EL enten er i dag eller i morgen.

I natt drømte jeg at jeg var gravid og at jeg hadde kommet meg gjennom 1. trimester og at alt stod bra til med lille.
Håper så inderlig på at dette er et tegn på hva som kommer :smiley-angelic001

Ikke noe mer spennende på EL testene i kveld:wtf:

Jeg begynner å stresse med om el skal bli veldig forsinket pga kjemisk/tidlig sa forrgie pp, eller utebli fullstendig.. Første syklus (om man kan kalle det det) etter utskrapningen 2 måneder etter senabort fant jeg aldri el.. tror kanskje ikke den kom. Forstått at den kan skje etter abort. Syklusen etter første mens kom el cd11. Nå er det cd10 og Premom og flo mente i starten av syklus at jeg skulle ha el i dag, men strimler er neg og monitoren lav. Nå viser Premom el søndag.. blir den enda mer forsinket må jeg flytte ikm uke

Vedlegg

• IMG_2895.png
    IMG_2895.png
    1,2 MB · Visninger: 26
Back
Topp