MiniØnske
Flørter med forumet
Hvordan går det damer?
Er det noe el i sikte?
Denne prøveperioden tenkte jeg å ikkje teste for el. Alle sier, slapp av, ikke stress, så går det før dere aner det! Men ingen klarer å svare på hvordan man kan stresse mindre, så da får vi prøve en pp uten el-testing kanskje det hjelper!
Har så medfølelse for dere sterke flinke damer som gjør dette mnd etter mnd! Fyttikatta for noen helter!!
Er det noe el i sikte?Denne prøveperioden tenkte jeg å ikkje teste for el. Alle sier, slapp av, ikke stress, så går det før dere aner det! Men ingen klarer å svare på hvordan man kan stresse mindre, så da får vi prøve en pp uten el-testing kanskje det hjelper!
Har så medfølelse for dere sterke flinke damer som gjør dette mnd etter mnd! Fyttikatta for noen helter!!

Testet siden juni uten topp..
Kan liksom ikke skjønne at det plutselig skal være så vanskelig å bli gravid… men men, en dag!

Så mao kan ikke EL testene hjelpe meg, temping gjør jeg og. Men det sier jo bare noe om at egger HAR sluppet.

Så egentlig satt han på PP1, men den PP’en var jo søren meg fra Jan-mai
Imponerende! Hvor lenge er det siden du har hatt mensen nå? Trakka du el hele forrige før du fikk nr 2?

krysser fingrene for at den klamrer seg fast nå!!