❤️IKM uke 45❤️

Hvordan går det damer? :Heartred Er det noe el i sikte?
Denne prøveperioden tenkte jeg å ikkje teste for el. Alle sier, slapp av, ikke stress, så går det før dere aner det! Men ingen klarer å svare på hvordan man kan stresse mindre, så da får vi prøve en pp uten el-testing kanskje det hjelper!:hilarious:
Har så medfølelse for dere sterke flinke damer som gjør dette mnd etter mnd! Fyttikatta for noen helter!!:hello2
 
Tolket det slik som at egget ikke slipper, og da skjer det jo ingenting uansett hvor mye sengekos vi har :confused3 Testet siden juni uten topp..
Så bra du blir henvist, håper det går raskt!
Mistet også i mai, vi var visst mange som gjorde det :Heartred
Alderen gjør det ikke enklere nei, mannfolka har det mye enklere enn oss.
Det er vanskelig å ta de beste valgene for kroppen men motiverende når flere er i samme båt og man gjør det for barn(a) :love7
Jeg har ikke milt så immunforsvaret mitt er dårlig og jeg får alle mulige bakterier og da blir det også mye trøstespising når jeg synes synd på meg selv for at jeg ikke er pigg og konstant halvsyk, en dårlig sirkel :p
Ja, men skal ikke ha IVF. Tenker vi burde få det til en gang, men greit og sjekke Hufsa. Man vet liksom aldri om man plutselig får polypper eller cyster :dead:

Så sykt teit at man ikke få eggløsning, denne kroppen kan gå å ta deg en bolle egentlig. Den skal være på lag med oss… Skulle nesten ønske jeg var mann, da hadde jeg peisa på mer en gubben :laughing001 Kan liksom ikke skjønne at det plutselig skal være så vanskelig å bli gravid… men men, en dag!

Kjenner til trøstespise og kjedespise. Mat er jo så satans godt også, så hjelper ikke akkurat det heller
 
Ifølge Flo-appen skal jeg liksom ha EL i morgen, men hadde helt rundt bilde på CB digital el-test (altså negativ). Det virker jo litt rart, burde det ikke blitt blinkende smiley i det minste? Jeg skjønner absolutt INGENTING av denne kroppen min egentlig. Hadde helt sinnsyke smerter i korsryggen som minnet veldig om el-smerter rundt CD 11, men det må jo ha vært alt for tidlig for å kunne hatt EL? Dessverre testet jeg ikke da, for jeg var akkurat ferdig med tr og koblet ikke selv om jeg burde gjort det :shifty:
 
CD20, ingen tegn til EL slim - testene blir ikke sterkere enn dette og jeg kjenner jeg er utååååålmodig. Og vet jo at pga PCOS-dritten så kan dette dra ut laaaangt :shifty::shifty::shifty:
CB digital ga med fast smiley på lørdag, jeg ble sååå glad. Rett fra tom sirkel til fast.
Meeen strimmel testene forble negative. Og jeg leste da at pcos kan kødde med EL tester..:bag::banghead: Så mao kan ikke EL testene hjelpe meg, temping gjør jeg og. Men det sier jo bare noe om at egger HAR sluppet.
 

Vedlegg

  • IMG_9602.png
    IMG_9602.png
    1,4 MB · Visninger: 19
Ifølge Flo-appen skal jeg liksom ha EL i morgen, men hadde helt rundt bilde på CB digital el-test (altså negativ). Det virker jo litt rart, burde det ikke blitt blinkende smiley i det minste? Jeg skjønner absolutt INGENTING av denne kroppen min egentlig. Hadde helt sinnsyke smerter i korsryggen som minnet veldig om el-smerter rundt CD 11, men det må jo ha vært alt for tidlig for å kunne hatt EL? Dessverre testet jeg ikke da, for jeg var akkurat ferdig med tr og koblet ikke selv om jeg burde gjort det :shifty:
Så frustrerende :bag: har aldri brukt CB digitali, så kan desverre ikke uttale meg om det.. Kanskje du hadde el da? Pleier den komme ca faste dager etter mens?
 
CD20, ingen tegn til EL slim - testene blir ikke sterkere enn dette og jeg kjenner jeg er utååååålmodig. Og vet jo at pga PCOS-dritten så kan dette dra ut laaaangt :shifty::shifty::shifty:
CB digital ga med fast smiley på lørdag, jeg ble sååå glad. Rett fra tom sirkel til fast.
Meeen strimmel testene forble negative. Og jeg leste da at pcos kan kødde med EL tester..:bag::banghead: Så mao kan ikke EL testene hjelpe meg, temping gjør jeg og. Men det sier jo bare noe om at egger HAR sluppet.
Ahhr, så kipt!! Sånn ift PCOS, så påvirker det «bare» eggløsningen sant? Kan jeg spørre deg hvordan du fant ut at du hadde det? Var det noen fysiske tegn?:Heartred
 
Ahhr, så kipt!! Sånn ift PCOS, så påvirker det «bare» eggløsningen sant? Kan jeg spørre deg hvordan du fant ut at du hadde det? Var det noen fysiske tegn?:Heartred
Jeg har en mild PCOS, så sliter ikke med overvekt for eks.
Jeg gikk til gynekolog for å finne ut hvorfor jeg hadde så veldig uregelmessige sykluser.
Da så de mange follikler på eggstokkene også mener jeg blodprøvene viste forhøyet verdi på noen hormoner (mannlige(?))
Er ikke spesialist på dette feltet i det hele tatt. Men mener at kroppen da forsøker på EL men ikke alltid får det til. Og at man kan ha forhøyet verdier av de hormonene som EL tester også slår ut på. Samtidig kan man få positiv EL test fordi kroppen prøver å slippfest egg, men så skjer det ikke også gjør den det på nytt og på nytt til det skjer.
Google vet nok enda mer enn meg :hilarious:
 
Jeg har en mild PCOS, så sliter ikke med overvekt for eks.
Jeg gikk til gynekolog for å finne ut hvorfor jeg hadde så veldig uregelmessige sykluser.
Da så de mange follikler på eggstokkene også mener jeg blodprøvene viste forhøyet verdi på noen hormoner (mannlige(?))
Er ikke spesialist på dette feltet i det hele tatt. Men mener at kroppen da forsøker på EL men ikke alltid får det til. Og at man kan ha forhøyet verdier av de hormonene som EL tester også slår ut på. Samtidig kan man få positiv EL test fordi kroppen prøver å slippfest egg, men så skjer det ikke også gjør den det på nytt og på nytt til det skjer.
Google vet nok enda mer enn meg :hilarious:
Det er jo maks frustrerende! Å få positiv el, og tro at nå må vi legge aksjer, så skjer det gang på gang samme syklus!:banghead:
Håper for deg at el kommer nå snart, og at det blir en baby av det!!:notworthy
 
Det er jo maks frustrerende! Å få positiv el, og tro at nå må vi legge aksjer, så skjer det gang på gang samme syklus!:banghead:
Håper for deg at el kommer nå snart, og at det blir en baby av det!!:notworthy
Ja, med baby nr to hadde jeg mensen i januar og fikk den aldri igjen før jeg var gravid i beg. Av mai… Altså en eggløsning som kom helt i slutten av april:facepalm: Så egentlig satt han på PP1, men den PP’en var jo søren meg fra Jan-mai:laughing001
 
Ja, med baby nr to hadde jeg mensen i januar og fikk den aldri igjen før jeg var gravid i beg. Av mai… Altså en eggløsning som kom helt i slutten av april:facepalm: Så egentlig satt han på PP1, men den PP’en var jo søren meg fra Jan-mai:laughing001
Whatt?!:pompus: Imponerende! Hvor lenge er det siden du har hatt mensen nå? Trakka du el hele forrige før du fikk nr 2?
 
Whatt?!:pompus: Imponerende! Hvor lenge er det siden du har hatt mensen nå? Trakka du el hele forrige før du fikk nr 2?
Ahhh jeg husker ikke helt. Tror jeg fikk positive el tester innimellom.
Men den mnd det traff så tempet jeg også, var lei av å ikke kunne stole på el testene.

Jeg har hatt 3 mnd nå med mensen ca hver mnd. (Men varierende lengde på syklusene) Men før de tre mnd hadde jeg pause fra feb:hilarious:

Sist var i beg av oktober. Så er på CD20 nå :facepalm:
 
Ettersom klokka har passert midnatt er jeg nå på cd13 og det virker som EL nærmer seg nå.
Lysten er hvertfall på topp :dance011
Klarte til og med to runder i høyet i dag :cool01
Forrige pp (som endte i kjemisk) kom EL på cd15.
Virker som EL kan bli på cd14/15 denne runden.

Da jeg ble tom for EL tester i forrige pp, bestemte jeg meg for å droppe det fremover. Har klart å bli såpass kjent med kroppen min sine tegn på EL nå at jeg klarer å kjenne sånn rimelig sikkert når den er.
Gleder meg til å komme til dpo land nå og håper vi får mass fine babystreker her om ikke så alt for lenge :binkybaby
 
Blir så imponert over hvor godt kjent med kroppen mange av dere er!! Jeg er redd kjemisk skal klusse til syklus.. er cd9 i dag og lav på monitor og strimler.. på denne tiden forrige syklus hadde jeg høy på monitor og hadde vel hatt det noen dager. Har ikke testet i dag enda, er for tidlig.. litt vanskelig med turnus og testing. Men kan vel fremdeles komme til ca samme tid, hadde el cd11 forrige syklus. Skal til gyn 28 okt også, så da får jeg en bekreftelse, og svar på om slimhinnen er tykkere igjen. Legger ved bilde av strimlene så langt denne syklusen, ikke så spennende enda, men aner en økning:angelic:
Gleder meg også veldig til dpo land :love7
 

Vedlegg

  • IMG_2868.png
    IMG_2868.png
    1,2 MB · Visninger: 14
Last edited:
Fikk blinkende smiley i dag, stoler kanskje litt mer på den enn den faste smilyen jeg fikk i helgen! Strekene er fra 0,45 og opp til 0,65 disse dager. Håper på positiv strimmel i ettermiddag.
Så i dag blir det å tvinge mannen til noe sengekos :hilarious: så får han klare å stå i det noen dager. Hehehe
 
Ja, men skal ikke ha IVF. Tenker vi burde få det til en gang, men greit og sjekke Hufsa. Man vet liksom aldri om man plutselig får polypper eller cyster :dead:

Så sykt teit at man ikke få eggløsning, denne kroppen kan gå å ta deg en bolle egentlig. Den skal være på lag med oss… Skulle nesten ønske jeg var mann, da hadde jeg peisa på mer en gubben :laughing001 Kan liksom ikke skjønne at det plutselig skal være så vanskelig å bli gravid… men men, en dag!

Kjenner til trøstespise og kjedespise. Mat er jo så satans godt også, så hjelper ikke akkurat det heller
Veldig greit å sjekke i tilfelle der er noe som kunne vært fikset ja :)
Fredag, søndag og mandag har gått veldig greit kostholdsmessig, spent på om det vises på vekta på fredag og om jeg kjenner mer eggløsningssmerter når jeg har kommet litt ned :love2
 
Vi er mange i denne gruppa som ikke skal teste etter el da denne gangen :)
I følge app er eggløsning søndag, en runde i høyet i går og minst en onsdag kveld blir det for torsdag morgen reiser han og er borte til sent søndag kveld. Men mirakler skjer jo av og til xsmile9
 
Veldig greit å sjekke i tilfelle der er noe som kunne vært fikset ja :)
Fredag, søndag og mandag har gått veldig greit kostholdsmessig, spent på om det vises på vekta på fredag og om jeg kjenner mer eggløsningssmerter når jeg har kommet litt ned :love2
Ja, man vet jo aldri. Og siden jeg hadde en SA så føler jeg det er enda viktigere :dead:

Så bra, det er så tøft i starten syntes jeg. Men, når man kommer inn i det så går det fint. Heier på deg, det er liksom ikke så mye som skal til heller for å få kroppen i gang
 
Vi er mange i denne gruppa som ikke skal teste etter el da denne gangen :)
I følge app er eggløsning søndag, en runde i høyet i går og minst en onsdag kveld blir det for torsdag morgen reiser han og er borte til sent søndag kveld. Men mirakler skjer jo av og til xsmile9
Ja, det blir spennende å se om flere av oss klarer det uten testing! Vi satser på alle :hello2 Mirakler skjer apsolutt, også tenker jeg at hvis man ikke får gjort noe med det, så skal man være fornøygd med det man faktisk har gjort!:Heartred Samboeren min har aksjeleggings-angst, så her blir det ikke mye action heller, men sånn er det bare:)
 
Back
Topp