❤️IKM uke 45❤️

Har taty ferdig et glass med folsyre nå, 100 rab..Tenker nå når jeg kjøpte et nytt "håper jeg er gravid innen dette også blir tomt". Andre?:wtf:
 
Har taty ferdig et glass med folsyre nå, 100 rab..Tenker nå når jeg kjøpte et nytt "håper jeg er gravid innen dette også blir tomt". Andre?:wtf:
Sniker som vanlig :hilarious:

Ble ferdig med mitt i går og må kjøpe nytt, men skal kjøpe det som er med Jod også denne gangen :)
 
Har taty ferdig et glass med folsyre nå, 100 rab..Tenker nå når jeg kjøpte et nytt "håper jeg er gravid innen dette også blir tomt". Andre?:wtf:
Jeg tar multivitamin som inneholder folsyre, men håper virkelig jeg er gravid (med terminspire innen kort tid. Krysser fingrene for at jeg er gravid innen jeg når dato for termin (17.01.2025) jeg hadde med lille frøet som vi mistet i MA :smiley-angelic001
 
Jeg tar multivitamin som inneholder folsyre, men håper virkelig jeg er gravid (med terminspire innen kort tid. Krysser fingrene for at jeg er gravid innen jeg når dato for termin (17.01.2025) jeg hadde med lille frøet som vi mistet i MA :smiley-angelic001
Kjenner meg veldig igjen i den tankegangen. Måå bli gravid innen terminen til jenta vi mistet i senabort (15.01.2025). Begynner virkelig å kjenne tiden renne ut. Egentlig tenker jeg før julen, for føler jeg ikke vil «rekke det» om jeg ikke er gravid da
 
Besøket hos gynekologen gjennomført, livmoren såg bra ut og jeg hadde bra med egg på hver side kunne han se med en gang :gen014
Men bmi er på ca 38... Når jeg har kommet ned til 34 kan jeg få hjelp, da snakket han om eggløsningsstimulerende siden jeg ikke har funnet El- toppen siste månedene. Men han hadde troa på at vi skulle klare det på egenhånd før vi var kommet så langt så nå er jeg veldig motivert for å komme ned i vekt :smiley-bounce012
Har vært overvektig og slitt med det hele livet så enkelt blir det ikke :p
Jeg har også høy BMI, sliter med siste babyvekten siden minste som ble født i fjor. Min er også på 38, :dead: Men, må bare spørre.. er det sånn da at man kan få positiv EL test og likevel ikke ha EL? Får positive tester, og EL smerter fra helvete dagen etter.. har liksom alltid lurt på det her ang vekt og EL. Driver å slanker meg, det som er veldig effektivt er faste. Du slutter å spise 19:00 og spiser ikke før kl 11. 16 timer faste, 8 timer spise vindu. Men, er viktig og tenke kcal også. Har gått ned 2 kg siden søndag. Sist jeg gjorde det så raste jeg også ned i vekt :) det heter Intermitted fasting.
 
Jeg har også høy BMI, sliter med siste babyvekten siden minste som ble født i fjor. Min er også på 38, :dead: Men, må bare spørre.. er det sånn da at man kan få positiv EL test og likevel ikke ha EL? Får positive tester, og EL smerter fra helvete dagen etter.. har liksom alltid lurt på det her ang vekt og EL. Driver å slanker meg, det som er veldig effektivt er faste. Du slutter å spise 19:00 og spiser ikke før kl 11. 16 timer faste, 8 timer spise vindu. Men, er viktig og tenke kcal også. Har gått ned 2 kg siden søndag. Sist jeg gjorde det så raste jeg også ned i vekt :) det heter Intermitted fasting.
Sånn som jeg har forstått det er det vel kanskje hormonene som gjør det vanskelig når man får utslag på el tester som du. Jeg har aldri fått en strek som har vært like sterk som kontrollstreken og el smertene har ikke vært så gale siste halvåret i forhold til før egentlig. Du kan nå høre med fastlegen ? :)

Funker faste virkelig? Jeg blir så himla sur når jeg ikke får i meg mat :bag:
Hvor mye gikk du ned sist du fastet? Kanskje jeg må lese litt om det :love2
Her skal man begynne et nytt og bedre liv og så kommer man hjem til en 9 åring som har laget kakao til mammaen sin :love7:smiley-ashamed004
 
Back
Topp