Jaaa! Er så bra, for det kan ikke være sunt med det overforbruket mittFantastisk! Tenk hvor bra det blir for kropp og sjel når du er helt avvent kaffedrikkingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa! Er så bra, for det kan ikke være sunt med det overforbruket mittFantastisk! Tenk hvor bra det blir for kropp og sjel når du er helt avvent kaffedrikkingen
Nå skjønner jeg ikke? Hvis du hadde topp i går natt/natt til i dag burde vell EL være i kveld/natt til i morgen? Hvorfor øker testene igjen? Jeg er litt ny på det her, men forstod det slik at EL kommer ca. 24 timer etter LH-topp?Trodde jeg ville få EL før i dag, men har vært stille siden! Tok en test til og den er høyere en i dag tidlig. Tenker EL skjer seint i kveld uansett. Blir å ligge i kveld og i morgen, så da skal vi få lagt nok denne runden i hvert fall
Jeg vet ikke har lest at LH kan være høyt i 24 timer, får bare se ut kvelden. Blir ny test før senga og i morgenNå skjønner jeg ikke? Hvis du hadde topp i går natt/natt til i dag burde vell EL være i kveld/natt til i morgen? Hvorfor øker testene igjen? Jeg er litt ny på det her, men forstod det slik at EL kommer ca. 24 timer etter LH-topp?
Ok, for min viser nå 0.58 lav, men jeg har vært så treig at jeg har glemt å teste mellom går ettermiddag (ca. kl. 15-16), og frem til nå kl. 19. Premom sier også at EL er i kveld, og alle symptomene mine peker også mot det. Hva tror du?Jeg vet ikke har lest at LH kan være høyt i 24 timer, får bare se ut kvelden. Blir ny test før senga og i morgen
Egentlig så tror jeg EL var i dag tidlig, for hadde mens smerter. De var ikke så kraftige nå som de har vært de siste mnd. At det evt er derfor dem økte evt var høyrere. Den har begynt å gå nedover nå. Så blir bare å følge med om det blir noe mere smerter i kveld eller ikke. Men, håper virkelig at den har værtOk, for min viser nå 0.58 lav, men jeg har vært så treig at jeg har glemt å teste mellom går ettermiddag (ca. kl. 15-16), og frem til nå kl. 19. Premom sier også at EL er i kveld, og alle symptomene mine peker også mot det. Hva tror du?
Enig med deg! Jeg tror begge våres EL har vært, jeg kjenner i hvert fall på at energien fra i går har avtatt og nå begynner jeg å bli mer rolig. Så jeg tror vi begge hadde i dag tidlig. Bare jeg som var så dust at jeg ikke testet i går kveld og i dag tidlig.Egentlig så tror jeg EL var i dag tidlig, for hadde mens smerter. De var ikke så kraftige nå som de har vært de siste mnd. At det evt er derfor dem økte evt var høyrere. Den har begynt å gå nedover nå. Så blir bare å følge med om det blir noe mere smerter i kveld eller ikke. Men, håper virkelig at den har vært
Får bare satse på det Har bare 1 test igjen, så sparer den til i morgen. Tenker den er super lav da.Enig med deg! Jeg tror begge våres EL har vært, jeg kjenner i hvert fall på at energien fra i går har avtatt og nå begynner jeg å bli mer rolig. Så jeg tror vi begge hadde i dag tidlig. Bare jeg som var så dust at jeg ikke testet i går kveld og i dag tidlig.
Spis masse ananas, også x fingrene for at den gjør som den skalLykke til med Ananas knasking denne uken Jeg var hos gyn i dag og fikk som vanlig litt dårlig nyheter. Hun kunne bekrefte at eggløsning har vært når jeg trodde, som var bra! Men sa jeg hadde tynnere slimhinne enn jeg burde på det stedet jeg er i syklusen.. Kommer sannsynligvis av utskrapningen jeg hadde for å fjerne rester. det betyr jo at det vil bli vanskelig for et egg å feste seg og sjansen for at jeg blir gravid vil vel da være lav kjente håpet var veldig stort nå som endelig el var tilbake, så det var rimelig nedslående. Ble satt opp til ny kontroll i slutten av mnd for å se om slimhinnen er tykkere neste syklus, eller om jeg må få noe medisiner/tilskudd. Noen av dere som har opplevd liknende? Sitter likevel her og knasker ananas
Jepp, det bør den være her også. Kommer til å teste igjen før jeg legger meg, da har det gått 3 timer siden sist. Satser på at den er synkende nåFår bare satse på det Har bare 1 test igjen, så sparer den til i morgen. Tenker den er super lav da.
NÅ SKJER DET! EL smerter Tenk at man skal bli så glad for smerteJepp, det bør den være her også. Kommer til å teste igjen før jeg legger meg, da har det gått 3 timer siden sist. Satser på at den er synkende nå
Det må vist være fersk. Kan du ikke kutte den opp med en klype på nesa evt bomullsdotter så du slipper lukten og lage 3 smoothi du drikker i løpet av dagen?Dere som er så belest, vet dere om frossen Ananas funker? Jeg har slitt med tynn livmorshinne, men takler ikke lukten av ananas en gang. Så usikker på om jeg får til å skjære en fersk uten å brekke meg haha!
Alle, jeg kjøpte min på Coop Obs. Husk og ta den som er mest gul på skallet. Da den er mest modenHvilke butikker selger ananas i disse dager? Er det Meny, eller kan man få tak i det på f.eks Kiwi?
Fantastisk! Jeg hadde også el-smerter på venstre side i går kveld Testene er synkende, så da er det el-toget gått og vi er begge 1 dpo i dagNÅ SKJER DET! EL smerter Tenk at man skal bli så glad for smerte
Ja Vi skulle legge inn aksjer i går kveld også, men ble ikke for han fikk det ikke til. Men, ble en god dose fra han kvelden før EL siden vi ikke hadde sex på noen dager og han hadde spart opp. Skal prøve i ettermiddag, ettersom egget lever i 24 timer så burde det være inna for tiden. Men, uannsett så burde det holde med ligget kvelden før. Blir bare så frustrert, og redd det ikke er nok selv om jeg vet det er detFantastisk! Jeg hadde også el-smerter på venstre side i går kveld Testene er synkende, så da er det el-toget gått og vi er begge 1 dpo i dag