Herlig! Da prøver vi nok på det vi også Spørs om det går i dag, men krysser fingreneJeg ville kjørt på i dag, i morgen og lørdag om dere har mulighet jeg fikk positiv test nå, kjørte på i går, skal i dag og i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Da prøver vi nok på det vi også Spørs om det går i dag, men krysser fingreneJeg ville kjørt på i dag, i morgen og lørdag om dere har mulighet jeg fikk positiv test nå, kjørte på i går, skal i dag og i morgen
Krysser alt lykke til skal bli deilig å komme over i dpo landHerlig! Da prøver vi nok på det vi også Spørs om det går i dag, men krysser fingrene
Aldri hørt om en slik prøve, så der er jeg helt blankEr det noen som har tatt blodprøver får å stadfeste om eggløsning faktisk har vært? Hva heter den prøven? Jeg leser att den sksl tas dag 21 I syklusen. Men om el kommer senere skal den fortsatt taes på dag 21? Jeg har lyst til å ta blodprøve for å se, men jeg fikk ikke positiv el test før i dag på dag 15, dvs att el mest sannsynlig er på dag 16. Noen som vet?
Åååh, kjedelig med sykdom! God bedringHvert litt stille fra meg, 2 DPO og ligger rett ut. I går kveld kom forkjølelsen. Har blitt smittet av mini Heldigvis har jeg ikke blitt være, så satser på at jeg er bedre i morgen.
Tenker du på progesteron? Jeg tok blodprøver i forbindelse med utredning fordi jeg ikke blir gravid og måtte ta prøver både i begynnelse av syklusen og på dag 21.Er det noen som har tatt blodprøver får å stadfeste om eggløsning faktisk har vært? Hva heter den prøven? Jeg leser att den sksl tas dag 21 I syklusen. Men om el kommer senere skal den fortsatt taes på dag 21? Jeg har lyst til å ta blodprøve for å se, men jeg fikk ikke positiv el test før i dag på dag 15, dvs att el mest sannsynlig er på dag 16. Noen som vet?
God bedring! Satser på at det er en mild runde!Hvert litt stille fra meg, 2 DPO og ligger rett ut. I går kveld kom forkjølelsen. Har blitt smittet av mini Heldigvis har jeg ikke blitt være, så satser på at jeg er bedre i morgen.
Det bør jo være veldig bra timetSå var det det evige spørsmålet om man legger inn nok aksjer da, og til riktig tid.. føler liksom det aldri blir nok, og redd jeg skal bomme på tidspunkt, selv om jeg vet att det skal holde med en gang.. la inn
Tirsdag kveld
Onsdag kveld
Torsdag formiddag og midnatt (positiv el test)
Skal legge inn I efta og i morgen tidlig/ formiddag føler fortsatt att det ikke er nok skal bli deilig med dpo land snart
Kjenner følelsen, jeg har brukt opp 30 el tester på noen dager klarer liksom ikke å la være. 6 dpo er en fin tid å begynne å teste jeg blir værtfall ikke skuffet over negativ test da, så da holder jeg meg litt roligere jeg håper vi treffer. Men jeg kan liksom ikke skjønne att sædcellene nå skal svømme rundt inni kroppen og vente på egget, selv om jeg vet att det er sånn det er derfor føler jeg alltid att vi må fylle på fordi jeg er redd det ikke skal være noen sædceller når egget slipper tror jeg blir smågalDet bør jo være veldig bra timet
Jeg er 5dpo og føler en stor testetrang.. er jo alt for tidlig, men tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til i morgen
Åååh, kjedelig med sykdom! God bedring
Tusen takk Tror ikke det blir noe være nå heldigvis. Er bare så utrolig slapp og slitenGod bedring! Satser på at det er en mild runde!
Skjønner ikke det selv, syntes det virker veldig rart at de skal leve oppi der i mange dager. Bare kjipt vi ikke fikk til på dagen å, eller dagen etter. Men, om det ikke klaffer så blir det 3 dager etter hver andre neste gang.Kjenner følelsen, jeg har brukt opp 30 el tester på noen dager klarer liksom ikke å la være. 6 dpo er en fin tid å begynne å teste jeg blir værtfall ikke skuffet over negativ test da, så da holder jeg meg litt roligere jeg håper vi treffer. Men jeg kan liksom ikke skjønne att sædcellene nå skal svømme rundt inni kroppen og vente på egget, selv om jeg vet att det er sånn det er derfor føler jeg alltid att vi må fylle på fordi jeg er redd det ikke skal være noen sædceller når egget slipper tror jeg blir smågal
ja de ryker såå fort når man først begynner brukt helt skammelig mye el tester selv, og g testene blir nok intet unntak. Må nok bestille flere ser jeg. Blir nok første test i morgen ja. Er jo altfor tidlig å forvente positiv, men redd jeg skal bygge opp håpet litt mye med å teste så tidlig, slik at fallhøyden blir enda høyere når jeg når ikm og positiv test kanskje uteblir men sånn er det. Klarer jo ikke vente heller kjenner meg så igjen i det du sier med å måtte fylle på! Kan liksom ikke fatte at det er sånn det fungererKjenner følelsen, jeg har brukt opp 30 el tester på noen dager klarer liksom ikke å la være. 6 dpo er en fin tid å begynne å teste jeg blir værtfall ikke skuffet over negativ test da, så da holder jeg meg litt roligere jeg håper vi treffer. Men jeg kan liksom ikke skjønne att sædcellene nå skal svømme rundt inni kroppen og vente på egget, selv om jeg vet att det er sånn det er derfor føler jeg alltid att vi må fylle på fordi jeg er redd det ikke skal være noen sædceller når egget slipper tror jeg blir smågal
Gyn kan også bekrefte at du har hatt EL på ultralyd eventuelt! Jeg hadde EL søndag ifølge monitor og strimler, var hos gyn tirsdag som kunne bekrefte detteEr det noen som har tatt blodprøver får å stadfeste om eggløsning faktisk har vært? Hva heter den prøven? Jeg leser att den sksl tas dag 21 I syklusen. Men om el kommer senere skal den fortsatt taes på dag 21? Jeg har lyst til å ta blodprøve for å se, men jeg fikk ikke positiv el test før i dag på dag 15, dvs att el mest sannsynlig er på dag 16. Noen som vet?
Men, er det virkelig mulig? Får positiv test men ingen eggløsning? Er jo utrolig leit at det skal være sånnHer er positiv test nå nettopp. Men har altså ingen tegn til eggløsningVis vedlegget 445431