Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kjenner igjen følelsen… Vi fikk heller ikke lagt inn noe i går fordi han kom hjem litt sent og jeg var veldig sliten, men la inn de to foregående dagene. Blir også stresset av om det er nok. Selv om jeg VET at forrige gang jeg ble gravid gjorde vi det bare én gang.Ja Vi skulle legge inn aksjer i går kveld også, men ble ikke for han fikk det ikke til. Men, ble en god dose fra han kvelden før EL siden vi ikke hadde sex på noen dager og han hadde spart opp. Skal prøve i ettermiddag, ettersom egget lever i 24 timer så burde det være inna for tiden. Men, uannsett så burde det holde med ligget kvelden før. Blir bare så frustrert, og redd det ikke er nok selv om jeg vet det er det
Ikke sant! Er så kjipt å føle sånn enda man vet at det holder masse med 1 gang. Så får bare håpe og tenke positivt, å hår det ikke nå så går det kanskje på neste. En dag så får vi strekk i hvert fallJa, kjenner igjen følelsen… Vi fikk heller ikke lagt inn noe i går fordi han kom hjem litt sent og jeg var veldig sliten, men la inn de to foregående dagene. Blir også stresset av om det er nok. Selv om jeg VET at forrige gang jeg ble gravid gjorde vi det bare én gang.
Det er lett å overtenke den minste ting i hvert fall Vi bare MÅ bli gravide nå og få en sen juni-babyIkke sant! Er så kjipt å føle sånn enda man vet at det holder masse med 1 gang. Så får bare håpe og tenke positivt, å hår det ikke nå så går det kanskje på neste. En dag så får vi strekk i hvert fall
Ja, det stemmer Jeg forstår at du spør, det kan være litt forrvirrende Den kan fortsatt være høy helt til EL har vært. Min var ganske høy i dag morres, mens i ettermiddag var den heeelt lav igjenTestene mine nærmer seg positiv nå, tipper den blir positiv ila kvelden. Men om den fortsatt stiger i morgen og er enda sterkere positiv, så regner man fortsatt el 24-48 etter FØRSTE positive? (Må ha det inn med teskje)
6 dager, trodde det bare var 4 dager jeg.Ananasen er skjært opp og pakket i matbokser til de neste seks dagene Skal ta med den lille boksen til jobb i morgen!
Hæ er det bare fire?? Kanskje jeg husker feil6 dager, trodde det bare var 4 dager jeg.
Tok utgangspunkt i chattingen fra ikm uke 37-gruppa. Der var det mange som ble gravid og som spiste ananas.6 dager, trodde det bare var 4 dager jeg.
Aha, men da kjøper jeg ny når de 4 er spist oppTok utgangspunkt i chattingen fra ikm uke 37-gruppa. Der var det mange som ble gravid og som spiste ananas.
Vis vedlegget 445315
Det er jo ikke noe garanti. Leste forresten i dag at det er ca. 25% sjanse for å bli gravid hver syklus dersom en er i alderen 25-35 år og ellers er frisk.Jeg spiste ananas forrige. Funket ikke, prøver igjen denne PP
Naturligvis ikke men med tanke på hvor mange det klaffet for i den ene IKM-gruppen så hadde det vært festlig om det hadde funketDet er jo ikke noe garanti. Leste forresten i dag at det er ca. 25% sjanse for å bli gravid hver syklus dersom en er i alderen 25-35 år og ellers er frisk.
Absolutt! Når vi var i forrige ikm-gruppe gikk jeg akkurat glipp av muligheten til å spise ananas i dpo-land. Det syns jeg var skikkelig kjipt! Spent på å se om det hjelper i denne syklusenNaturligvis ikke men med tanke på hvor mange det klaffet for i den ene IKM-gruppen så hadde det vært festlig om det hadde funket
Jeg skjønner ikke helt. Hvis den begynte å bli høy i går kveld, og kanskje nådd toppen en gang i natt eller i dag tidlig, så har du fortsatt 24 timer på deg å legge aksjer, minst. EL kommer jo mest sannsynlig i løpet av det neste døgnet, og det er mulig å bli gravid til og med dagen etter EL. Vil derfor si du har dagen i dag og i morgen på deg.Lurer på om jeg får positiv test i dag, eller om jeg hadde i går. Forrige mnd mente appen at positiv test var negativ. Fikk ikke gjort no i går pga nattjobbing på meg, klarte å sovne på kvelden med ungen.. i dag skal bilen på verkstedet når jeg kommer hjem fra nattjobbing, så rekker ikke no før samboer drar heller. Så hvis testen er negativ når jeg kommer hjem, så gikk vi glipp av muligheten denne mnd.. Vis vedlegget 445341
Jeg ville kjørt på i dag, i morgen og lørdag om dere har mulighet jeg fikk positiv test nå, kjørte på i går, skal i dag og i morgenSer ut som EL definitivt ble forsinket denne måneden, selv om jeg hadde alle symptomene i helgen + smerten på mandag Så nå stoler jeg ikke på symptomene likevel haha! Har nok da bommet de forrige syklusene også. Men dere som er eksperter, når ville dere ligget ut ifra disse?
Dette var selvfølgelig siste testen jeg hadde, og hadde lovet meg selv å ikke kjøpe flere…